2011. október 31., hétfő

Újabb novella/történet (ötlet)...

Sziasztok!
A cím kissé becsapós lehet, mivel még én magam sem tudom, vajon novella vagy esetleg egy komplett történet legyen belőle. Éppen ezért fordultam hozzátok...
Említettem nektek egy Titanic-os történetet, azonban azon gondolkodtam, nem kéne-e valami misztikus történetet beszúrni a két emberi szereplős történet közé. Döntsétek el ti! Itt a leírása az ötletnek, aminek a címe az Elhagyva lenne. Tőletek függ minden! Ha nem jön be az ötlet (illetve nem annyira), akkor csak novella lesz.
Puszi!
Carly :)





"Azokat a kötelékeket, amik összekötnek minket,
néha lehetetlen megmagyarázni.
Összekapcsolnak minket még azután is,
hogy úgy tűnnek, ezek a kötelékek megtörtek.
Néhány kötelék ellenáll a távolságnak, időnek és logikának. 
Mert néhány kötelék egyszerűen elrendeltetett."


A történetünk 1921-ben kezdődik, mikor Esme Anne Platt találkozik Dr. Carlisle Cullen-nel egy szép őszi hajnalon a munkába menet. Carlisle siet a kórházba (mint Esme az iskolába), mikor egy véletlen folyamán egymásnak ütköznek az utcán. Itt kezdődik minden.
Hamar egymásba szeretnek, amire senki sem számított Esme családjában, hiszen a lány alig múlt el húsz. De nem törődnek ezzel a ténnyel. (itt még mindenki ember)
Mitől természetfeletti mindez? Később minden kiderül!




4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem nagyon tetszik az ötlet és nagyon kíváncsivá tettél, hogy vajon mitől lesz a történet természetfeletti. :)
    Szóval, én szívesen olvasnám, akár egy egész történetet, akár egy novellát írnál belőle. Bár, ha lehet, én inkább a történetre szavaznék. ;)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon kíváncsivá tettél, ezzel a misztikus dologgal, úgyhogy én is a történetre szavaznék. Szerintem egy novella formában nem lehetne rendesen kifejteni. Nagyon várom mi lesz belőle.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Hú, wáó! :D Ez igazán jónak ígérkezik :) Én is jobban örülnék egy egész történetnek, de tudom, hogy nem mindig sikerül nekem sem annyit írnom, amennyit szeretnék és sokkal rövidebb lesz, vagy éppen hosszabb :) Úgyhogy ez majd kialakul :) Minden esetre, nagyon érdekel ez a történet/novella :) Izgatottan várom :)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Most nem írok mindenkinek külön (remélem nem gond). Akkor valószínűleg történet lesz belőle :) Neki is állok a megvalósításnak, és remélem, a blog szülinapjára el tudok készülni egy kis ízelítővel belőle :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés