2011. október 1., szombat

Szülinapi Játék! (LEZÁRVA)

Sziasztok!
Itt lenne a szülinapi játék (I.) :) Mivel nem látom előre, mi lesz a végeredmény, ezért csak akkor lesz második forduló, ha nagyon sok ugyanolyan eredmény érkezik. 
1-10: minden feladat 1 pont
10+1: ez a feladat 2 pont
A válaszokat kommentben kérném a helyes válasz betűjelével és a kérdés számával. pl.: 12-d.
Ha valaki nem tud komit írni, az Chat-ben is leírhatja.
Kellemes versengést! A díj, hogy a nyertes lesz az első a HÓNAP OLVASÓJA menüpontban :)
Puszi!
Carly :)
 

~*~



1.Mi az a momentum, ami azonnal eltér a Twilight eredeti cselekményétől ?

  1. Carlisle nem változtatja át Esmét.
  2. Edward nem szerepel a történetben, mint Carlisle fogadott fia.
  3. Esme nem szeret bele Carlisle-ba.


2. Hány napot vannak Esme szigetén?

  1. 7
  2. 4
  3. 3



3. Kik azok, akik Carlisle segítségére lesznek, mikor Esme teherbe esik?

  1. Elezar és a Denali klán
  2. Nora és Charles
  3. Felix és Jane



4.Hány gyerek születik végül a Cullen családba?

  1. 4
  2. 3
  3. 5



5. Mi volt a neve Esme elhunyt kislányának?

  1. Liza
  2. Bella
  3. Nina



6.Miért kerül Esme kórházba a Gyógyító szerelem c. történetemben?

  1. Nemi erőszak miatt
  2. Karambolozott
  3. Eltörte a lábát



7. Mit furcsáll Carlisle az Esmével való első találkozásukkor?

  1. Esme komoly sérüléseit
  2. A szemei színét
  3. A belé fektetett bizalmát (annak ellenére, ami vele történt)



8. Hol csókolták meg először egymást?

  1. Esme lakásán
  2. A kórház kertjében
  3. A kórteremben



9. Hová mentek kettesben nyaralni?

  1. Franciaország
  2. Olaszország
  3. Anglia



10.Hány kisbabájuk született? (eddig)

  1. 1
  2. 2
  3. 2 (ikrek)



10+1 Mi Carlisle kedvenc étele? :)

  1. Spagetti
  2. Húsleves
  3. Grillcsirke
  4. Egyik sem






8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Íme az én válaszaim. Nem biztos, hogy mind eltaláltam, de azért igyekeztem.

    1-b
    2-a
    3-a
    4-b
    5-a
    6-a
    7-c
    8-b
    9-b
    10-c
    10+1-d

    A hatosnál nem voltam biztos, hogy arra gondolsz, hogy 16 évesen miért került kórházba, vagy akkor, amikor megismerte Carlisle-t. Úgy taktikáztam, hogy biztos a második, ezért választottam az a-t.

    VálaszTörlés
  2. Szia, Alicebrandon!
    Köszönöm a válaszaidat! :) Majd a hét vége felé értesítelek az eredményről :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Íme az én válaszaim, nem tudom, hogy jók-e. Az utolsóban egyáltalán nem voltam biztos, bevallom őszintén, de azért a nagy részét úgy érzem, eltaláltam. :D

    1-b
    2-a
    3-a
    4-b
    5-a
    6-a
    7-c
    8-b
    9-b
    10-c
    10+1-b

    Ezek lennének az én válaszaim. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  4. Szia, Winnie!
    Neked is köszönöm a válaszokat! :) Az eredmény a hét vége felé lesz közölve attól függően, hányan játszotok :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    A válaszok fele biztos jó, a többi az a memóriám bénaságát mutatja :D
    1. b
    2. a
    3. a
    4. b
    5. a
    6. a
    7. c
    8. b
    10. c
    10+1. b

    Hogy őszinte legyek, van ami tipp :D

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Bár kicsit megkésve, de én is meghoztam a válaszaimat :D Ha szabad ilyet mondanom, a másodikat és a 10+1-et kivéve szerintem kicsit egyszerű volt :D
    Tehát a válaszaim:

    1.b ; 2.a ; 3.a ; 4.b ; 5.a ; 6.a ; 7.c ; 8.b ; 9.b ; 10.c ; 10+1.a

    Szerintem egyébként nagyon jó ötlet volt ez a kvíz és bevallom, én is készítettem már egy hasonlót :D Csak még nem fejeztem be... :P Azért remélem, jók a megérzéseim és nem húztál csőbe minket egy-egy kérdéssel :D
    Akkor ezek szerint lesz második része is? :P :D
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  7. Szia, Alice656!
    Köszönöm a válaszokat, és ha nem baj, nem írom le megint ez eredményhirdetéssel kapcsolatos dolgokat xD
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  8. Szia, Juliet! :D
    Igen, úgy próbáltam megcsinálni, hogy aki nem olvasta annyira rendszeresen, az is tudjon válaszolni :) Legalább is valamennyire :D
    Köszönöm a válaszaidat! :D
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés