2011. október 6., csütörtök

Szülinapi Játék! (EREDMÉNY)

Sziasztok!
Mivel holnap péntek, eljött az eredményhirdetés ideje :) 
Hát íme:

Mindannyian ugyan azt hibáztátok (legalább is mindenkinél ugyanaz a két hiba volt). 
Az egyik a második kérdésre a válasz, ami helyesen a c. esetleg a b.-t fogadtam volna el , mivel ha visszaolvastok, 3 illetve 3 és fél nap lenne a válasz. 
A másik a 2 pontos bónusz kérdés volt, amire a helyes megfejtés az a. lenne. Ezt egyetlen ember találta el közületek, aki ezzel meg is nyerte a fordulót. (válasz a 18. résznél található)

1.Juliet: 11p/12p
2.Winnie: 9p/12p
2.Alice656 (Alicia Mirza): 9p/12p
2.Alicebrandon: 9p/12p

Gratulálok, Juliet! :)
Nemsokára jön a második forduló!
Puszi!
Carly :)

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Huh, úgy látszik egy kicsit alaposabban utána kellett volna néznem. Na, de sebaj. :D Majd a következő fordulóban. :D
    Én is gratulálok Julietnek! :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok én is Julietnek!
    Én megpróbáltam utána nézni, de igen, nem ment valami fényesen azt hiszem kissé kómás állapotba lehettem, és az olvasás (vagyis inkább a felfogás) képességét nem igazán tudhattam a magaménak :D Azok pont a tippjeim voltak, azt hiszem, hogy a tippelés nem az én műfajom :P Lottózni sem fogok :D
    Várom a folytatást, tetszenek ezek a szülinapi játékok :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia, Winnie!
    Semmi gond, még nincs veszve ;)Nemsokára jön a következő forduló :D
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  4. Szia, Alicia Mirza!
    Semmi gond, nálam is előfordul :D Attól még vehetsz lottót, csak óvatosan! :D
    Puszi!
    Carly :)

    u.i.: Örülök, hogy tetszenek a játékok! :)

    VálaszTörlés