2011. október 8., szombat

Gyógyító szerelem XLIV. Fejezet

Sziasztok!
Nagyon hamar elkészültem a fejezettel. Végre sor kerül benne arra a bizonyos beszélgetésre, és ebben a részben még minden nyugis. Legalább is ebben! 
Remélem, tetszeni fog!
Puszi!
Carly :)



(Esme szemszöge)



Nem is tudom, miért jöttem zavarba, hiszen a mondanivalómban nincs semmi szégyellni való, de még is úgy éreztem, ez anyuval kettesben kell megtárgyalnom. Persze érintette Carlisle-t is a dolog, de ez amolyan női témának volt eltitulálva a szememben, így amilyen gyorsan csak tudtam, átsiettem a régi hálószobámba.
-Valami gond van, Esme?-simította meg az arcomat.
-Nincs semmi-sóhajtottam halkan.-Csupán nem tudom, miként kezdjek bele.
-Szerintem mondd ki egyenesen, ami a lelkedet nyomja-nézett rám komolyan.-Azonnal meg fogsz könnyebbülni.
-Hát...arról lenne szó, amit szeretnék-kezdtem bele bizonytalanul.-Szeretném, ha lenne…lenne még egy kisbabánk Carlisle-lal, és ennek a dolognak tegnap…Nem is tudom, hogy mondjam…
-Eleget tettetek-mondta ki helyettem.
-Pontosan-adtam neki igazat.-Nos…Ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni valamit.
-Hallgatlak, kicsim, mondd nyugodtan-biztatott.
-Szóval…te éreztél már valamit…ilyenkor?-vontam fel a szemöldökömet.
-Én a legelső pillanattól kezdve tudtam, hogy te leszel-simogatta meg a karomat.-Emmett-nél még semmit nem éreztem, de nálad már biztos voltam, miket kell figyelnem. Miért? Érzel valamit?
-Nem is tudom-mondtam elgondolkodva.-Inkább érezni akarok, minthogy valóban érezném.
-Figyelj!-vette kezeim kezeibe.-Nem kell görcsölnöd rajta. Fogyassz sok vitamint, étkezz rendszeresen, és akkor nem lesz semmi gond.
-Remélem igazad van-túrtam a hajamba.
-Ezen kívül nagyon örülnék még egy unokának-nevetett fel halkan, mire én is némán kacagni kezdtem, és kezeim akaratlanul is a hasamra csusszantak.
-Én is nagyon szeretném-válaszoltam vágyakozással a hangomban.-Csak tartok attól, hogy ez alkalommal nem fog menni.
-Menni fog, hidd el!-biztatott ismét.-Egyszer már sikerült, akkor most is sikerülni fog.
-És mi van akkor, ha a szervezetem nem bírja?-csillant fel a szememben az aggodalom.-A múltkor is veszélyeztetett terhes voltam, ráadásul a szülésem sem volt problémamentes. Nem bírnám elviselni, ha miattam lenne valami baja a kicsinek.
-Erről még korai lenne beszélni-válaszolta nyugtatóan.-Mellesleg, ez nem a te hibád lenne. Te mindig mindent megteszel, és az sem rajtad múlt, ami Jazzy-vel történt. Nagyszerű anya vagy, és mindig az is leszel, megértetted?
-Megértettem-adtam be a derekam.
-Ez a beszéd!-mondta elégedetten.-De szerintem most már induljunk! Carlisle nagyon hiányolhat téged.
-Talán igazad van-nevettem halkan, miközben lassan visszasétáltunk a családunk körébe.



(Carlisle szemszöge)



-Nos? Mit gondoltok? Örülnétek egy kistestvérnek?-csiklandoztam meg gyermekeim hasát, miközben mindkettejüket beültettem a nekik előkészített hordozókba.-Én nagyon. Szeretném, akár csak titeket-pusziltam meg a homlokukat.-Ha kisfiú lenne, akkor Edwardnak hívnám. Ha pedig kislány lesz, akkor a Lily-nek. Mit szóltok?
-Szerintem, biztosan tetszik nekik a dolog-ölelte át kedvesem hátulról.
-Oh, én csak…
-Nem kell zavarban lenned-mondta suttogva.-Mellesleg nekem tetszik, amit csinálsz.
-Mármint mi?
-Amiért ennyire érzékeny vagy a picikkel-puszilta meg az arcomat.-Hihetetlen, miket teszel a családunkért.
-Gondoltam, őket is érdekelné-vontam meg a vállam.
-Szerintem érdekli-simította meg a karomat.-Mellesleg…Az előbb beszéltem anyuval.Szerinte már érezhetek valamit, ha esetleg…
-És? Érzel?-kérdeztem izgatottan, miközben kezeimet hevesen emeltem a hasára.
-Nem tudom-mondta kissé kételkedve.-Talán még kissé korai.
-Semmi gond-nyomtam csókot ajkaira.-Majd kialakul a dolog. Minden rendben lesz.
-Köszönöm!-ölelt magához.-Te mindig túl kedves voltál hozzám.
-Azt szeretném, ha boldog lennél-suttogtam a fülébe.-Ha kell, az életemet adnám érte.
-Szeretlek!-lehellt csókot ajkaimra.
-Én is szeretlek!-csókoltam viszont, majd a kicsiket a hordozóval megemelve indultunk el az autónk felé.
Az úton fél kézzel végig Esme-t simogattam. Örültem, hogy hozzáérhetek, hogy érezhetem selymes bőrének tapintását…Tudtam, ha nemsokára megint kisbabánk lesz, nem sok időm marad arra, hogy kiélvezzem kedvesem minden apró porcikáját. Természetesen tekintettel a terhességére nem fogom kényszeríteni semmire, de hát férfiból vagyok, és akármennyire is szereném az újabb babát, még is nehéz lesz kibírni nélküle azt az időszakot.
-Mikor jönnek Annabellék?-kérdeztem kíváncsian, miközben az asztalt segítettem megteríteni.
-Azt mondták hét körül érkeznek-válaszolta.-Hogy haladsz a terítéssel?
-Remekül-raktam le az utolsó tányért.-Lassan mestere leszek a szakmának. Akkor nyithatnánk egy éttermet-nevettem fel halkan.
-Azt azért nem-kuncogott ő is.-Szerintem inkább maradjunk a mostani foglalkozásunknál.
-Tényleg, hogy vannak a gyerekek?-néztem rá érdeklődve.-Nick még mindig orvos szeretne lenni?
-Mióta segítettél rajtam, azóta eltántoríthatatlan-nyomott puszit az ajkaimra.-Sajnos még nem járhatok be rendszeresen tanítani, mert nem szeretném egyedül hagyni Rosie-t és Jazz-t. Majd ha oviba járnak, visszaveszem a normál óraszámomat. Most csak heti pár órát tanítok.
-Pedig nyugodtan maradhatnál itthon-öleltem magamhoz.-Nem kell dolgoznod, majd én keresem a pénzt.
-Csak nem szeretném, ha túlhajtanád magad-bújt hozzám szorosabban.-Négy ember helyett jársz dolgozni, és talán nemsokára öt helyett is. Muszáj lesz valamit csinálnom, különben bűntudatom lesz miattad.
-Jól van-sóhajtottam halkan.-Mit szólnál ahhoz, ha itthon vállalnál munkát?
-Mire gondoltál?-kíváncsiskodott.
-Már egy ideje motoszkál bennem, amit egyszer régen mondtál az álmaidról-vettem elő egy kis papírt.-Szeretném, ha elfogadnád.
-Te indítottál nekem egy vállalkozást?-szöktek könnyek a szemébe.
-Nászajándéknak szántam-húzódott arcomra féloldalas mosoly.-Reméltem, hogy tetszeni fog.
-Carlisle én ezt tényleg nem fogadhatom el-kezdett bele tiltakozóan.-Egy lakberendező vállakozás túl nagy ajándék.
-Kérlek, ne tedd ezt velem!-néztem rá lebiggyesztett ajkakkal.-Nem veszik vissza a boltban.
-Hát jó-nevetett fel halkan, ám mielőtt még bármi mást is válaszolhattam volna, megérkeztek a várva várt vendégeink.
-Azonnal!-indult el kedvesem az ajtó felé.-Sziasztok!
-Szia!-köszönt neki Annabell.-Nem jöttünk túl korán?
-Nem, erről szó sincs-invitálta be őket a házba.-Milyen volt a napotok?
-Semmi különös-válaszolta.-Mellesleg bemutatnám a férjem.
-Jason Brandon, de szólítson csak Jasonnek-ráztak kezet.
-Mrs. Esme Cullen-mutatkozott be szerelmem.
-Dr. Carlisle Cullen-léptem mellé is.
-És ez a kis tündér kicsoda?-csillantak fel Esme szemei az Annabell karjában fekvő kislány láttán.
-Ő itt Alice-mutatta be nekünk a fekete hajú kisbabát.-És a tieitek hol vannak?
-Még alszanak-válaszolta szerelmem.-Nélkülünk elég nehezen bírnak aludni, így nem sokat pihentek anyukáméknál.
-Érthető, hiszen még elég picik-helyeselte állításomat.-Nos? Mi lesz a vacsora?
-Húslevest készítettem rakott karfiollal-válaszolta.
-Hűha, ez istenien hangzik-mondta lelkesen Jason, miközben elindultunk, hogy elfogyasszuk a szerelmem által gondosan elkészített ételkínálatot.
Nem tartott sokáig, amíg összebarátkoztunk. Szimpatikus; kedves pár voltak, akik láthatóan olyan odaadással szerették a kislányukat, mint mi a mieinket. Esme bemutatta nekik Rosie-t és Jazz-t, és még ők is meglepődtek rajta, mennyire hasonlítanak; és még is mennyire különböznek egymástól annak ellenére, hogy ikrek. Mikor elérkezett a búcsú pillanata, mindannyian nehéz szívvel váltunk el egymástól, de mindkettőnk kisbabáinak aludni kellett, éppen ezért nekik is ideje volt hazamenniük.
Mi is lefektettük a kicsiket, akik hamar el is bóbiskoltak ezután a fárasztó nap után, akár csak mi. És azzal a tudattal bújtunk be az ágyunkba, hogy nemsokára még egy apró szívecske fog itt dobogni a szobánk egyik kiságyába. Legalább is reméltük…

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ezek szerint beigazolódott a sejtésem, mert tényleg arra gondoltam, hogy Esme a terhességével kapcsolatban fogja megkérdezni az anyukáját. Pontosabban szólva, arról, hogy vajon lehetséges-e ez neki újra.
    Megértem a félelmét, hiszen az ikrek születése sem volt zökkenőmentes és ez a második terhesség lehet, hogy nehezebb lenne. :/
    Hogy átugorjak az utolsó sorra, az a benyomásom, hogy elsőre nem fog nekik összejönni, de remélem, nem fogják feladni. Jó lenne, ha születne még nekik egy kis Edward, vagy éppen Lily. :D
    Anabellék tényleg nagyon kedvesek lehetnek és a pici Alice milyen édes lehet a fekete hajával! *-*
    Nagyon tetszett ez a fejezet és alig várom már a folytatást. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett! :)
    Remélem, hogy Esme még egyszer teherbe tud esni, és születne egy pici Edward vagy Lily (ha az eddigi nevek alapján nézzük, akkor valószínűleg pici Eddy baba lenne a soros :D)
    Alice az még mindig haláli, és a szülei is nagyon kedvesek, jó szomszédok :)
    Nagyon várom már most a folytatást!
    Puszi,
    Alicia Mirza

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Annyira jó lenne, ha lenne még egy kisbabájuk. A képek alapján úgy nézem, hogy most Edward lenne a soros. Kicsi Alice olyan édes lehet, és Annabell és Jason is nagyon szimpatikusak. Carlisle olyan édes volt, amikor a picikhez beszélt Esme szüleinél, és az ajándék egyszerűen hihetetlen. Alig várom a folytatást.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  4. Szia, Winnie!
    Te mindig mindent kitalálsz! (morcos arc) Ennyire kiszámítható vagyok? :D
    Annyit elárulok, hogy az ezt követő fejezetek sok megterhelő, szomorú dolog lesz, többek között olyan is , ami miatt szerintem majd ki akartok nyírni :/
    Jól sejtetted, nem fog elsőre összejönni, sőt...
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  5. Szia, Alicia Mirza!
    Örülök, hogy Alice ennyire haláli neked :P Igen, valószínűleg a pici Eddy lesz a soros :D
    Elárulom, hogy semmi nem lesz problémamentes, és szerintem te fogsz elsőnek megölni! :/
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  6. Szia, Alicebrandon!
    Hát igen...Carlisle már csak ilyen :P Imádják Rosalie-t és Jaspert :D Lesz baba (bár nem problémamentesen). Sok mindenen át fognak menni.
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés