2011. október 6., csütörtök

Gyógyító szerelem XLIII. Fejezet

Sziasztok!
Megérkezett a következő fejezet. Nincs sok hozzáfűzni valóm...inkább azt mondanám, aki nem látta még a játék eredményét, az előző bejegyzésnél megteheti! 
Ja, meg ezután még egy kisebb békés fejezet következik, utána pedig...jöjjön, aminek jönnie kell! (Alicebrandon)
Puszi!
Carly :)









(Esme szemszöge)



-Nem…kéne…felkelnünk?-kérdeztem halkan.-Már majdnem…fél tíz van-szakadt fel újabb sóhaj a mellkasomból, miközben Carlisle ajkai ismét vándorútra indultak a nyakam vonalán.
-Csak nem menekülni akarsz?-kuncogta halkan.
-Nem. Nem hiszem-nyomtam közelebb hozzá a csípőmet.
-Vigyázz, mit teszel!-sóhajtott fel halkan, miközben becsukott szemekkel próbált uralkodni kitörni készülő vágyán.
-Te kényszerítesz rá-húztam közelebb magamhoz, mire ajkaink ismét heves csókolózásba forrtak össze. Kezei tiszta odaadással simították végig a testem minden kis négyzetcentiméterét, miközben én halk nyögésekkel viszonoztam minden aprócska mozdulatát. Már rá is tértünk volna a folytatásra, mikor terveink megvalósítását a házunk csengője szakította félbe.
-Ez meg ki lehet?-néztem szemeibe meglepetten.
-Nem várunk senkit-emelte ajkait ismét csókra, azonban én lágyan eltoltam magamtól.
-Megnézem-néztem rá komolyan.-Ha már becsengetett, ne álljon ott teljesen egyedül. Utána azonnal…itt termek-simítottam meg arcának vonalát, majd kipattantam az ágyunkból, és a köntösömet magamra kapva siettem le a földszintre. Nem nagyon tudtam, ki kereshet minket. Talán valami futár-gondoltam. Mikor kinyitottam az ajtót, azonnal szemben találtam magam egy ismeretlen, még is szimpatikus arccal.
-Jó reggelt!-köszönt rám a hollófekete hajú hölgy.-Nem zavarok?
-Ugyan, dehogy is-vágtam rá azonnal.-Miben segíthetek?
-Annabell Brandon vagyok, és a családommal tegnap költöztünk be a szomszédba-válaszolta.
-Oh, nagyon örvendek-ráztam vele kezet.-Esme Platt…illetve Esme Cullen.
-Esme…Nem lenne gond, ha tegeződnénk?
-Ezer örömmel, Annabell-mosolyogtam.
-Nos, én csak szeretném megismerni a leendő barátainkat. Tudod, van egy hat hónapos kislányunk, és hát…
-Teljesen megértem a fenntartásaidat-mondtam.-Nekünk is vannak kisbabáink, és én is érdeklődnék, ha a biztonságuk a tét.
-Ez remek-lelkesedett fel hirtelen.-Milyen idősek a kicsik?
-Nemsokára nyolc hónaposak-mondtam büszkén.-Most édesanyáméknál vannak, mert hát…tegnap házasodtunk össze a férjemmel.
-Gratulálok!-csillantak fel a szemei őszintén.-Akkor nem is zavarok tovább…
-Nem zavar, Mrs. Brandon-lépett mellém Carlisle immár teljesen felöltözve.-Jó reggelt! Dr. Carlisle Cullen.
-Anabell Brandon-ráztak kezet ők is.-Tudtam, hogy ismerős valahonnan a neve. Mikor Alice-szel elmentünk a kórházba, láttam kirakva a nevét.
-Lassan tíz éve munkálkodom ebben az intézményben-bólintott Carlisle.-Nincs kedve bejönni?
-Nem köszönöm!-utasította el finoman.-Most nem szeretnék zavarni.
-Akkor gyertek este!-ajánlottam.-Mit szólsz?
-Rendben van-adta be a derekát.-Viszlát!
-Viszlát!-köszöntünk el egyszerre, miközben lassan visszasétáltunk a hálószobánk felé…



(Carlisle szemszöge)




Amíg Esme öltözködött, nekiálltam elkészíteni a lehető legfinomabb reggelit, ami valaha is kitelt tőlem. Elővettem a hozzávalókat, betettem a kenyeret a pirítóba, felszeleteltem a paradicsomot, mindent előkészítettem, még friss narancslevet is facsartam. Azt szerettem volna, ha az első házasokként eltöltött napunk tökéletes lenne.
-Hmm, mi ez az illat?-nézett rám kíváncsian.
-Omlettet készítek-válaszoltam.-Remélem, annak is sikerül.
-Biztosan-ölelte át hátulról a derekam.-Szeretnéd, ha segítenék?
-Mit értesz segítség alatt?-vontam fel a szemöldökömet.
-Nem is tudom-sóhajtotta halkan.-Te mit szeretnél?
-Amit te is-fordultam felé.-Azonban be kell fejeznem, amit elkezdtem, mert nem szeretném, ha leégne a házunk.
-Hát azt én sem-nevetett fel halkan.
-Akkor ülj le, mert nemsokára tálalom a legfinomabb reggelit, amit valaha is csináltam-pusziltam meg selymes ajkait, miközben lassan kiemeltem a frissen elkészült rántottát. Felszeleteltem a paradicsomot, mivel ha szerelmem nemsokára újra kisbabát vár, szüksége lesz a vitaminokra, amit sosem lehet elég korán elkezdeni. Csak reméltem, hogy nemsokára úton lesz a mi kis trónörökösünk.
-Hogy ízlik?-kíváncsiskodtam.
-Fantasztikus-csillantak fel barna szemei.-Mintha nem is te csináltad volna, hanem valami mesterszakács. Illetve most már te…
-Ez igazán jól esik-fogtam meg a kezeit.-Szeretnék neked mindent megadni, de néha kissé kételkedem magamban.
-Nincs miért-simította meg az arcomat.-De ha most nem bánod, elfogyasztanám a reggelimet, mielőtt kihül. Nem gond?
-Ugyan már-nyomtam puszit az arcára.-Én addig elmosogatom a sajátomat.
-Rendben van-húzta végig ujjait a karomon, majd lassan elindultam, hogy eltakarítsam a magam után hagyott hatalmas romhalmazt, ami a konyhában volt.
Miután mindketten végeztünk, lassan elindultunk Esme szüleinek háza felé. Nem volt ismeretlen a környék, hiszen az éjszakát szerelmem régi lakásán töltötték, ami már jó ideje állt ott magányosan. Pontosan azóta, mióta Esme velem lakik.
-Sziasztok!-üdvözölt minket Liz kivirultan.-Már nagyon vártunk titeket. A kicsik nem is bírtak nyugton lenni, mióta felkelt a nap.
-Nekünk is hiányoztak már-válaszolta Esme boldogan.-Mellesleg…Lenne rám egy kis időd?
-Persze, kincsem, rád mindig-ragadta vállon lányát-Mit szeretnél mondani?
-Hát…szeretném ezt veled kettesben megbeszélni-nézett rám kissé vörösen, mire én azonnal értettem, mit is kell tennem.
-Én most megnézem a kicsiket-vágtam rá azonnal, majd sietve indultam útnak a nappali felé…



10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó fejezet lett. Én is remélem, hogy hamarosan érkezik a legújabb trónörökös. Anabell nagyon kedves nőnek tűnik. Jó barátok lesznek Carlisle-kal. Kíváncsi vagyok mit szeretett volna Esme az anyukájával megbeszélni. Alig várom a folytatást.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én leestem a székről :D KIS ALICE! Milyen édes lehet!!!! Na, innentől csak hibátlan lehet a fejezet (mellesleg anélkül is az lenne). Függővég?!!! Mindjárt kivágom a hisztit :D
    Na, jó, nem, de akkor is! Minél elébb folytatást! Carlisle és Esme pedig halál édes!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    De édesek voltak! *-*
    Carlisle, ahogy próbálta elkészíteni a legtökéletesebb reggelit. :D
    Remélem, össze fog jönni nekik az a harmadik baba is, mert ha nem, akkor biztosan nagyon szomorúak lennének. :(
    Az új szomszédjuk, Anabell nagyon szimpatikusnak látszott, csak sajnos nem a legjobbkor érkezett, mert éppen félbeszakított valamit. :P
    De nem baj, elnézzük neki, mert olyan kedves volt. És ezek szerint megérkezett a történetbe Alice is. :D
    Kíváncsi leszek erre a beszélgetésre Esme és az anyukája között. Bár sejtem, hogy miről lehet majd szó, azért nem vagyok biztos benne.
    Alig várom a folytatást! :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  4. Szia, Alicebrandon!
    Nemsokára minden kiderül, de nem szeretnék semmit mondani előre :P A beszélgetés a következő részben érkezik! :D
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  5. Szia, Alicia Mirza!
    Örülök, hogy "LEESTÉL A SZÉKRŐL" :) :P
    Kérlek, ne vágd ki a hisztit, mert a végén még én is megbánom a függővéget :D xD Örülök, hogy tetszett! :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  6. Szia, Winnie!
    Szerintem jól sejted a beszélgetés témáját :) Nem mondok előre semmit, de nem hiszem, hogy minden úgy alakulna, mint ahogy ti szeretnétek (mellesleg). Nem tudom, mennyire fogtok megutálni a dologért xD
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Először is, nem is tudom, mit kéne pontosan írnom a kvízhez, talán azt, hogy nagyon szépen KÖSZÖNÖM! :)
    Másfelől, a fejezet nagyon-nagyon tetszett :) Úgy tűnik, a kis Alice is megérkezett a történetbe :D
    A válaszoddal Winnie-nek nagyon megleptél :o Ugye ezzel nem azt akarod mondani, hogy Esmééknek már nem lesz több kisbabájuk? :S Nem, még így sem utálnánk meg emiatt, de szomorú lenne :(
    Viszont én még nem sejtem, hogy miről akar beszélni Esme az anyukájával... Vagy talán valami egyértelmű dolog és csak én nem veszem észre... :) Remélem, azért a bonyodalmak után minden jól alakul :) Várom a folytatást :)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Ó, te jó ég, ez mennyire édes volt máár^^
    Carlisle♥♥
    Carly, ne haragudj hogy eddig nem írtam, de sajnos gépeltiltási büntiben vagyok :/ Hétvégente ülhetek csak ide. :( Igyekszem bepótolni a lemaradást. :D Remélem összejön a következőő picúúr^^;)
    Puszii

    VálaszTörlés
  9. Szia, Juliet!
    Öröülök, hogy tetszett! :) Még egyszer gratulálok!
    Mellesleg nem hiszem, hogy nem lesz babájuk, de egyenlőre nem mondok semmit :P Most tényleg nem mondom el előre! A következőben sok minden kiderül :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  10. Szia, Vanília!
    Örülök, hogy tetszett! :) Nem haragszom, természetesen megértem :) Nem kell sietni!
    Nem mondhatok semmit előre, de lassan minden kiderül!
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés