2012. február 27., hétfő

Elhagyva XLII. Fejezet

Sziasztok!
Bár azt írtam, nem lesz friss szerdáig rájöttem, hogy akkor sem tudnám feltenni a fejezetet. Emiatt döntöttem a mai nap mellett, és remélem, mindenkinek tetszeni fog ez a kicsit édes, kicsit keserű fejezet. Most végre kiderül, hogyan reagál Esme a történtekre. És itt lenne egy kép a vámpír Esme-ről, valamit egy dal, ami illik is a fejezethez (szerintem), és szerintem a klip is jó.
Puszi!
Carly :)








(Esme szemszöge)



Hirtelen minden annyira másnak tűnt, mint az általam eddig ismert világ. A színek szinte szikráztak, amint a lemenő nap fénye megvilágította mindet, a formák pedig annyira élesen kirajzolódtak, mintha pontosan megerősítették volna mindennek a körvonalát. Láttam a faasztal minden kis rostját, és mikor felültem, szembe találtam magam azzal a férfival, aki az előbb látottaktól eltérően semmit nem változott a szememben.
Carlisle vonalai ha lehet, még tökéletesebbek voltak, mint valaha. Szőke hajának minden szála megcsillant a napfényben, miközben a bőrén ismét csillogni kezdett a sok millió gyémánt, amit most sokkal tisztábban ki tudtam venni tökéletesen sima bőrén. Szemei aranyló karamellaként csillantak meg aggódó arcán, miközben tekintetével várakozóan fürkészte reakciómat, ami az új életemet illette.
-Carlisle-szólaltam meg, de azonnal el is hallgattam, amint meghallottam a saját hangomat. A szavaim szinte csilingelve hagyták el ajkaimat, mintha nem is ember, hanem egy gondosan elkészített hangszer vált volna a hangszálaimból. Nem mertem ismét megszólalni.
-Kedvesem, nincs semmi gond-simította meg az arcomat ujjaival. Az érintése már nem hatott hűvösen, mintha mind a ketten átlagos emberek lettünk volna. Ettől hirtelen megremegtem, és ijedten próbáltam meg elhúzódni, de valami miatt még sem tettem.-Tudom, most teljesen másként élsz meg mindent, de nem kell megrémülnöd. Teljesen normális, amit érzel.
-Ilyen lenne a világ?-pillantottam rá bizonytalanul.-Ilyen intenzív?
-Látom, nem kicsit lepődtél meg-segített le az asztalról.-De el kell mondanom; engem nem ért váratlanul az, amikor megláttalak az új életedben-állított egy tükör elé, mire hirtelen elakadt a lélegzetem.
Az én arcom is teljesen hibátlan volt. A bőröm, mintha frissen készített porcelán lett volna, és mikor végigsimítottam a hibátlan felületet, mintha valamilyen selymet érintettem volna meg ujjaimmal. A szemeim, mintha rubint színben pompáztak volna, annyira izzottak, a hajam pedig mintha nem is karamella, hanem tűzvörös színben omlott volna a vállaimra. Olyan volt, mintha nem is magamat láttam volna a tükörben.
-Ez én lennék?-fordultam felé meglepetten.-Én lennék ez a nő?
-Gyönyörű lettél-nyomott puszit a homlokomra.-Már eddig is az voltál, de ha mondhatok ilyet; talán még szebb vagy, mint valaha.
-El sem hiszem-mondtam még mindig dermedten. Észre sem vettem, hogy eddig nem is vettem levegőt, mindössze akkor, mikor megszólaltam. Mintha nem igényeltem volna az oxigént.
-Ne ijedj meg-nevetett fel halkan, mikor rájött, min is ámultam el.-Nekünk nem kell oxigén az életben maradáshoz. Nem fulladsz meg, ha pár pillanatig nem veszel levegőt.
-Csak ez kicsit még furcsa nekem-pillantottam körbe a szobába, mire a szemeim azonnal megállapodtak a még mindig földön heverő képen.
Egy szempillantás alatt ott termettem, amivel még magamat is megleptem, hiszen nem szoktam még hozzá ehhez a felfokozott fizikai állapothoz, ami mostantól nekem is van. De miután felocsúdtam, fájdalommal a szívemben kezdtem el simogatni kislányom arcát a képen.
-Mi lehet most vele?-sóhajtottam halkan.-Vajon merre lehet?
-Nem tudjuk-karolt át puhán.-Ennyi idő elteltével már…
-Mi lenne, ha felkutatnám?-ötlött eszembe hirtelen.-Hiszen most már én is tudom követni az illatát, és talán megtalálhatom…
-Esme…-szólt közbe, de én folytattam.
-Ismét együtt lehetnénk, mint annak idején. Itt lehetne velünk, a szüleivel, és nem kellene többé félnie, mi lesz vele. Már indulok is…
Tettem meg pár lépést az ablak felé, azonban hirtelen két kar fonódott a testem köré, és satuba szorított. Carlisle azonnal becsukta a nyitott ablakot, mire rájöttem, hogy Elezar karjai nem engednek szabadulni a kinti világ felé. Én viszont annyira menni akartam, hogy nem bírtam nem küzdeni szorosan tartó karjai ellen.
-Esme, nincs ennek semmi értelme-lépett elém szerelmem.-Már nincsenek nyomok a környéken, és nem is voltak. Aurora már biztosan nincs itt.
-Ne mondj ilyet-mordultam rá, mire indulatos morgás tört fel a mellkasomból, és szinte belekaptam szerelmem arcába, mikor a fogaimmal csattintottam egyet dühömben. Nem is értettem, miért tettem, hiszen nem akartam ártani neki.-A lányunk itt kell legyen! Nem tűnhetett el!
-Szívem…
-Nincs szívem-vergődtem tovább, mintha az életem múlna rajta, de a szilárdan tartó karok nem akartak ereszteni. Én viszont nem maradhattam tétlen, talán most lenne esélyem rábukkanni Aurora nyomára. Már nekem is megvannak hozzá a képességeim, nem értem, mi miatt tart vissza mindenki. De kis idő múlva sikerült kiszabadulnom a satuból, és már útnak is indultam az éjjeli sötétbe.
Furcsálltam, hogy a csillagos ég ellenére semmi nem tűnt sötétebbnek a megszokottnál. Mintha a nap le sem ment volna, csupán apró fénypontok jelentek volna meg az égbolton. A hó minden kis szemcséje csillogott a telihold fényében, ami mint hatalmas védelmező tekintett le rám a horizont tetejéről. Én azonban minden igyekezetem ellenére sem tudtam felvenni kislányom illatának nyomát. Bár nem is tudam, mit is kellene éreznem, de a hó tiszta illatán kívül semmi mást nem jutott el az elmémig. Minden annyira üres volt.
Hamarosan már minden reményem elveszett. Leültem a sziklaszirt peremére, és csak néztem a csillagokat, miközben kezeimmel a hóban turkáltam. Ekkor akadt az ujjaim közé valami.
Nem más volt, mint egy kicsiny kődarab. Ujjaimmal puhán megszorítottam a finom ércet, mire az szinte szétpattant az ujjaim ereje alatt, és lezuhant az előttem álló mély szirtperemről. Azonnal láttam, mennyire nem bírom uralni a testemet.
Ebben a pillanatban halk sírás tört fel belőlem, de már nem tudtam többé könnyeket hullajtani. A szemeim szúrtak, de mindössze a néma sírás adatott meg egy vámpírnak, amivel kifejezheti a fájdalmát. Még mindig nem tudtam, mihez kezdjek a lányom hiányával.
Ekkor hallottam meg egy csiripelő hangot a felettem álló faágról, mire egy cinege lebbent rá a vállamra, miközben tollaival puhán súrolta az arcomat. A kezeimmel óvatosan a tenyerembe édesgettem őt, és a hó alól kikapartam neki egy pici élelmet, amit azonnal a csőrébe is vett, és tovaszállt. Amit azonban hirtelen el sem hittem az az volt, hogy az a tova nem is volt annyira messzire, mint hittem.
-Még mindig aranyból van a szíved-ült le mellém szerelmem a kismadárral a karján.-Látod?
-Nem-sóhajtottam halkan.-Amit otthon is tettem…ez már nem lehetek én-pillantottam ismét a törékeny kis állatra.-Én nem voltam ilyen.
-Kicsit intenzívebbek az érzelmeid, mint emberként-puszilta meg az arcomat.-De hamar el fog múlni. Én is átmentem ezen.
-És ha nem múlik el?-pillantottam rá ijedten-Mi lesz, ha ilyen maradok?
-Nem maradsz ilyen-nevetett halkan, mire a kismadár elröppent a karjáról fel a messzi csillagok irányába.-Ez a madár is megtanult repülni, és nálad sem lesz semmi másként. Te is szárnyalni fogsz, ha eljön az ideje.
-Ha eljön az ideje?-néztem fel szemeibe.-A törött szárnyaimat mikorra gyógyítja be az idő?
-Szerintem hamarabb, mint hinnéd-emelte ajkait ajkaimhoz, mire új életemben először érezhettem meg mézédes csókjait. Hirtelen megakadt a lélegzetem, mikor a testemet egy valamivel másabb tűz kezdte elönteni, mint emberként. Nem is hittem volna, mennyivel intenzívebb minden mozdulat, és érintés; de mikor szerelmem ajkai a nyakamra vándoroltak, nem bírtam nem felsóhajtani a kellemes pillanatra.
-Talán-nevettem fel halkan, ám amint elvált tőlem, mintha ismét visszazuhantam volna az előbbi állapotomba.-De kell valamennyi idő, mire rendbe jön a lelkem.
-Elhiszem-puszilta meg a homlokomat.-De el kéne mennünk vadászni, hiszen még nem ittál, mióta vámpír lettél. Meg kell tanulnod felismerni az állatok illatát, és fény derül arra is, milyen technikával vadászol. Indulhatunk?
-Nem is tudom-bizonytalankodtam.-Nem hinném…
-Melletted leszek-mondta lelkesítően.-Nem hibázhatsz, itt nincsen rossz kimenetel.
-Ha te mondod-sóhajtottam halkan, majd sietve indultunk el az éjféli erdő sűrűje felé…

A vámpír Esme

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett a fejezet, főleg az, amilyen részletesen leírtad Esme tapasztalatait az új élete első pillanataiban. :)
    Megértem, hogy hirtelen nehéz volt uralkodnia magán, ez teljesen természetes lehet egy újszülött vámpírnak. Csak sajnálom, hogy a végén így elszomorodott, de úgy tűnik tényleg nincs mit tenni. :/
    Azért remélem, hogy még meg fogják találni Aurorát. Én még mindig nem adtam fel a reményt, ahogyan Esme sem. :)
    Nagyon várom a folytatást! :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Juj, és azt elfelejtettem hozzátenni, hogy nagyon szuper lett az új dizájn! Nagyon tetszik, főleg a fejléc. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Winnie!
      Örülök, hogy tetszett, igyekeztem mindent belerakni, amit Esme az új életével meghökkentőnek találhatott, ezek szerint sikerült :)Valóban, nem könnyű még uralnia a saját erejét, és a hangulatingadozása is ennek tudható be, na meg a hirtelen érzelemkitörések is. Hidd el, Carlisle és Esme sem fogja feladni a lányuk keresését, de hamar belátják majd ők is, hogy nem kereshetik örökké. Ez majd később kiderül.
      Örülök, hogy az új dizájn is tetszett :)
      Puszi!
      Carly :)

      Törlés
  3. Szia!
    Nagyon jó lett ez a fejezet, bár nem sok minden történt benne. :)
    Jó, hogy olyan részletesen leírtad azt, hogy Esme mit tapasztalt és hogyan érzi magát az új bőrében.
    Remélem, hogy mindig mellette fog állni Carlisle, bár ebben nem kételkedem.
    Azt hiszem én kicsit hasonlítok Esmére, hiszen én sem adnám fel a lányom keresését. Kár, hogy nem lehet az időbn ugrani, akkor már kontrollálni tudná a szomját és az erejét Esme, és indulhatnának ismét a kislány keresésére.
    Az új design pedig tök jó. :D Nagyon tetszik.
    Nagyon várom a a folytatást, siess vele!!
    Puszi: Violet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Violet!
      Köszi, örülök, hogy tetszett :) Ezt valóban egy kisebb átvezetőfejezetnek terveztem, és néha nem is kell sok történés ahhoz, hogy mégis történjen valami ;)Carlisle mindig ESme mellett fog állni, ez nem is kétség :) Szerintem én sem adnám fel, már hogy adnám? :D Az ember gyermeke mindig is az ember gyermeke maradjon, akármi is történjen :)Esme még bizonyos ideig nem tudja majd kontrollálni a vérszomját, de hamar rá fog érezni a dologra, és hamar rááll a Carlisle által folytatott életmódra. Hogy Aurora sorsa mi lesz, az titok, de nem lesz semmi baja, ezt megígérem :)
      Puszi!
      Carly :)

      Törlés
  4. Szia!
    Nagyon jó fejezet lett. Nagyon tetszett, hogy leírtad Esme élményeit, és érzéseit az átváltozása után. Az is jó, hogy nem adta fel a reményt, és vámpírrá változva még intenzívebben keresi a kislányát. Remélem Carlisle-ék se adják fel és segítenek neki. Alig várom az új fejezetet, és nagyon szuper az új háttér is.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Alicebrandon!
      Örülök, hogy tetszett :)Esme és Carlisle sosem fogják feladni a reményt, ezt garantálom, azonban néha a sors közbeszól, nem is akármilyen módon. Örülök, hogy az új külső is tetszik :)
      Puszi!
      Carly :)

      Törlés
  5. Sziaa!
    Wááá, az egyik legjobb feji! Imádok Esme szemszögéből olvasni amúgy is, de ezt a részt kiemelkedően jól megírtad! Jó volt, hogy az érzéseiről írtál az átváltozásával kapcsolatban... Szerintem most ha ezt nem "veted papírra" nem lett volna ilyen szép a napom. *-*
    De mindegy, nem tudom ragozni az örömömet. Tök aranyosak Carlisle-ék, hogy mellette állnak. :))
    x.o.x.o LaMes Grock.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, LaMes!
      Köszönöm, kicsit jobban megfontoltam, mit írok le :D Talán emiatt tetszett jobban :D Örülök, hogy szebbé tehettem a napodat :) Ez a célom az írással, boldoggá tenni az olvasóimat :D
      Puszi!
      Carly :)

      Törlés