2012. február 11., szombat

Elhagyva XXXV. Fejezet

Sziasztok!
Ma volt még annyi időm, hogy felrakjam a friss fejezetet, ami egy pihentető fejezet lenne. Nem lesz benne különösebb történés, azonban van benne némi utalás Esme apukájára és a Aurora sorsára is. Remélem, mindenkinek tetszeni fog, és aki nem olvasta még az előző fejezetet (ha még van ilyen) az ITT megteheti. A következő fejezetben egy nagyobb időugrás is várható.
Puszi!
Carly :)



(Carlisle szemszöge)


Hihetetlen volt, hogy milyen csodálatos kislánnyal áldott meg minket a sors. Nem bírtam betelni csilingelő kis hangjával, hatalmas kék szemeivel, amik értelmesen csillogtak a téli hajnal halovány fényében. Ha szárnyai lettek volna, Isten minden más angyalnál hamarabb tette volna meg őt őrangyalnak; ha eltűnne a nap, Ő mindennél fényesebben csillogna a kormos éjjeli tájban; Ő lenne a csillag, mely minden csillagnál szebben ragyogna. Valóban illett rá a Hajnal elnevezés.
-Szerintem most már pihenjen picit-vette ismét karjaiba szerelmem.-Kifáradhatott, hiszen annyi minden történt vele a mai napon.
-Rendben van-simítottam meg az arcát.-A pici Aurora hamarosan felpattan az álmok vonatára.
-Nincs már mit tenni. Nem lehet leszállni-indult el az emeletre.-Ne menj el, mindjárt itt leszek.
-Nem kell sietned-pillantottam rá.-Mit szólnál egy forró, friss teához? Addig megcsinálhatom, amíg elaltatod.
-Remek ötlet-bólintott rá lelkesen, de a karjaiban ficánkoló kislányunk indulásra késztette.-Most már tényleg aludnod kell, kiscsillag-simította meg piruló orcáját, majd lassan indult meg a hálószobánk felé.
Én átsétáltam a konyhába, majd miután felforraltam a vizet, a teafüvekkel a kezemben ültem le az erdőre hatalmas ablakokkal nyíló nappaliba. A telihold mindennél fényesebben világított a koromszínű égbolton, mikor meghallottam a távolban felhangzó farkasüvöltést. Hirtelen annyi minden eszembe jutott ezekről az állatokról…Tisztelet, mikor minden falkatag összefog a túlélésért; az alfa pár ereje; mintha valamilyen ismeretlen erő irányítaná őket, mikor megállíthatatlanul suhannak keresztül az éjjel sötétjén.  
-Kicsit lassan, de sikerült elaltatni-ült le mellém szerelmem.-Amíg le nem szállt az éj szinte alig bírt ébren maradni, most meg mintha valamitől teljesen felélénkült volna.
-De elaludt, és ez az, ami számít-öleltem magamhoz.-Itt a teád.
-Oh, ez most életmentő volt-nevetett fel halkan.-Kicsit kimerültem a mai napon, de semmi miatt nem mondtam volna le az örömeit.
-Én sem-pusziltam meg a homlokát.-De te nem szeretnél már lepihenni? Jobb lenne, ha követnéd a lányunk példáját.
-Amíg meg nem ittam ezt, addig nem-válaszolta.-De remélem, már nem kell hosszú időn át alvásra szorulnom.
-Erről nem szeretnék beszélni-sóhajtottam halkan, mielőtt még folytathatta volna.-Tudod, mit mondtam erről.
-De, Carlisle-pillantott fel szemeimbe-az emberi mivoltom miatt…
-Nekem nem számít-simítottam meg az arcát.- Szeretlek olyannak, amilyen mindig is voltál…szeretném, ha még hosszú időn át hallhatnám a szívverésed; minden nap felkelteni mély álmaidból…Nem tudnám elviselni, ha annyit kéne szenvedned, mint nekem. Nem szeretném, ha te is ilyen szörnnyé válnál, mint én.
-Miért lennél szörny?-bújt hozzám szorosabban.-Ha elmondanád, mit gondolsz, könnyebb lenne megérteni az álláspontodat. De ebben a pillanatban nem értelek-nézett szemeimbe komolyan.
-Tudod-sóhajtottam ismét-, mikor elindulok táplálkozni, minden emberi viselkedés eltűnik belőlem. Köd telepedik az elmémre, ami nem hagy teret másnak, mint az ösztöneimnek. Emiatt bárkit megölhetek.
-De nem tetted-simította meg az arcomat-Soha sem.
-Hihetetlen, mennyi szeretet van benned-pusziltam meg a homlokát.-Nélküled talán nem lennék ilyen sikeres.
-Minden a te érdemed-ásította halkan.-Minden…
-Ideje lenne aludnod-vittem fel az emeletre pillanatok alatt.-Pihenned kell, hiszen holnap is nap lesz, amin ismét részt kell venned.
-Nem tudom visszautasítani, Dr. Cullen-hajtotta fejét a párnára.-Sajnos nem mondhatom, hogy aludj jól.
-Nem-nevettem halkan.-De itt leszek melletted.
-Köszönöm-pillantott rám hálásan, majd percekkel később már el is nyomta őt a késő esti álom…



(Esme szemszöge)



A széles mezőn hat hatalmas farkas állt. Mindenhol látszott a leheletük, miközben a téli hó hatalmas pelyhekben olvadt rá sűrű bundájukra. Furcsa volt, mintha már találkoztam volna ezekkel az állatokkal valamikor.
-James, James, James-hallottam meg egy ismétlődő hangot. Ebben a pillanatban megjelent egy hatalmas fekete állat a tisztás szélén, mire a hat közül mind meghajlott felsőbbrendűsége láttán.
-Lucien-mordult felhirtelen.-Jól hallottam a hírt?
-Uram, a kislánynál már látható jelei vannak a váltásnak-válaszolta.-Három hónaposan rendkívüli fejlettségről tett tanúbizonyságot. Nem vitás, amint elérkezik az idő, váltani fog.
-Emiatt volt ez a felhajtás?-háborodott fel.
-Nem-szólt közbe a csokoládé színű farkas.-Vámpírok vannak a területünkön. Érezni lehet az illatukat az erdőben.
-Ezzel kezdenünk kell valamit-mordult fel ismét.-Milyen idős a lány?
-Három hónapos-mondta a Lucien nevű farkas.-Még túl fiatal, nem lehet elhozni.
-Várunk-bólintott a vezér.-Meg kell tennünk a lépést, de nem most. A lányom ennél fontosabb, és nem szakíthatom el tőle az unokámat…
-Aurora-kiáltottam ziháltan, mire hirtelen találtam szemben magam Carlisle arcával.-Mi történt?
-Rosszat álmodtál-simította meg az arcomat.-Minden rendben, nincs semmi baj.
-Csak annyira-töröltem le az arcomat-hihetetlen volt. Mintha nem csak álom lett volna, hanem a valódi élet.
-De mint látod, nem vált valóra-puszilta meg a homlokomat.-Inkább pihenj vissza. Alig múlt el hajnali kettő.
-Rendben van-sóhajtottam.-De normális ez? Mármint majdnem mindig ugyanarról álmodni teliholdkor.
-Van, akikre ilyen hatással van a csillagállás-válaszolta.-Hidd el, minden normális benned.
-Akkor jó-nevettem halkan.-Nézz rá a lányunkra, jó?
-Azonnal-takart be ismét.-Aludj jól, szívem…

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Carlisle egyszerűen gyönyörűen írta le a kislányát. Annyira szeretem olvasni ezeket a szeretetteljes apai gondolatokat. Komolyan, ezeket szerintem akármeddig képes lennék olvasni. :D
    Sejtettem, hogy valamikor majd még szóba fog kerülni az, hogy Esme is átváltozzon. Igaz, hogy megértem Carlisle nézőpontjait is, de azért mégis az lenne a legjobb, ha idővel Esme is vámpír lenne, mert akkor együtt maradhatnának örökké.
    Ha jól sejtem, Esme álma valóban megtörtént és úgy tűnik, ezek szerint, hogy teliholdkor képes összekapcsolódni a farkasokkal, annak ellenére, hogy váltani már nem tud.
    Azért az némileg megnyugtat, hogy Esme apja nem akarja elszakítani Aurorát az édesanyjától. Remélem, hogy ez az álláspontja így is marad. Szomorúak lennének (na, meg én is az lennék), ha Aurorát elszakítanák a családjától. Bár most megint eszembe jutott a kép... és bizonytalan vagyok.
    Alig várom a folytatást! :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Winnie!
      Carlisle hihetetlenül odavan a lányáért, ez kétségtelen :D Az életét is odaadná, ha azzal megvédhetné, akár csak Esme-t. Neki a családja a legfontosabb, de erről miért is beszélek? :D Hiszen ezt pontosan tudjuk :P
      Szerintem Carlisle nézőpontja teljesen érthető, hiszen Esme-t úgy szereti, ahogy van, ráadásul ha friss vámpírként Aurora közelébe kerülne az is baj lenne. Ezt pontosan tudja, ezért addig húzza a dolgot, ameddig csak tudja. De mint tudjuk, ezt sem teheti meg örökké.
      Eltaláltad, Esme álma nem csak álom, hanem meg is történik. Ez onnan ered, hogy mint tudjuk a Twilight féle farkasok gondolatolvasók egymás közt. És mivel Esme-ben még ott van a gén egy kicsiny részlete, képes néha álmaiban összekapcsolódni vagy egy konkrét farkassal (lásd, mikor a saját apja fejével látta a dolgokat) vagy csupán megfigyelőként. Ennek a dolognak még lesz szerepe a későbbiekben, nem is kicsi.
      James nem akar ártani a lányának, hiszen mindig is szerette, de mint tudjuk, nem is ismeri Esme-t igazán, nem is látta három hónapos kora óta. Emiatt ismét lesznek majd problémák a jövőben, de erről még nem beszélnék.
      Sietek a folytatással!
      Puszi!
      Carly :)

      Törlés
  2. Halihóóó!
    Ismét jöttem ahogy tudtam, és sajnálom, hogy nem tudtam írni az elmúlt fejikhez. Viszont az a gond, hogy csak hétvégén ülök oda úgy gép elé, hogy olvasni is tudjak, és ilyenkor meg nincs időm mindenhova komizni. De az a lényeg, hogy szeretem, és olvasom a történetedet, nem? :D
    Nagyon jó lett ez a rész is, de nálam ez szinte már sablonszöveggé vált. De ha egyszerűen nem tudok mást mondani?
    Nagyon ügyesen írsz, tökéletesen fogalmazol, Aurorát meg még mindig imáádom! (amúgy cuki volt a kép a kisfarkasról)
    Várom a frisst, és előre is bocsi érte, hogyha nem írok hozzá komit. Attól függetlenül még el fogom olvasni!
    x.o.x.o LaMes Grock.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, LaMes!
      Valóban ez a lényege :D Annak meg csak örülök, hogy szereted és olvasod a történetem :D A komment már csak arra kell, hogy hangot adhass ennek :) Már az is nagy dolog, hogy ennyit ír valaki, és emiatt minden kommentelőmnek hálás vagyok :D
      Nem zavar a sablonszöveg :D Szeretem a sablonszövegeket xD Én sem tudok mást mondani, mint hogy nagyon nagyon hálás vagyok neked és mindenkinek és köszönöm! Az ilyenek segítenek kiépíteni kicsit gyér önbizalmamat, és erősítik is azt :D
      Aurorát pedig én is imádom :)
      Sietek a folytatással, és nincs miért bocsánatot kérned :D
      Puszi!
      Carly :)

      Törlés