2012. február 11., szombat

Breaking Dawn II. Kibeszélö

Sziasztok! Miután elkezdtek megjelenni a második filmről a különböző információk és internetes anyagok, gondoltam ne mindent az első rész kibeszélőjébe írjunk, hanem ennek is nyitok külön egy kibeszélőt. Szerintem megérdemel ennyit a második film is, és innentől kezdve mindent mindent ide tudtok írni a filmről legyen az kép, videó, előzetes, illetve bármi más, ami eszetekbe jut. Remélem, mindenki annyira várja már most, mint én, és abban is reménykedem, hogy ismét nem kell csalódnom a filmben. Puszi! 
Carly

8 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Nos, még a másik kibeszélőben írtam, hogy ma hajnalban láthatunk majd egy Sneak Peek-et, és a Twinform nem is okozott nekem csalódást, ma reggel én is láthattam. Fantasztikus volt beletekinteni a filmbe, és amit imádtam, hogy a kisfilmben Carlisle és Esme is benne voltak *-* Ami furcsa volt, hogy nagyon is tetszett a kis Edward Bella jelenet, amit mellette is bemutattak. A vámpír Bella sokkal szimpatikusabb, mint az ember. Legalább is én ezen a véleményen vagyok. Ti mit gondoltok? Láttátok már? De még mindig szeretnék egy Carlisle Esme csókot *-* Arról még mindig nem mondtam le :) Nemsokára pedig előzetes is lesz a filmhez, méghozzá márciusban :D Ha jól emlékszem ezt már írtam ^^
    Puszi mindenkinek!
    Carly

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Én éppen most láttam a Sneak Peek-et és nekem is nagyon tetszett. Örültem én is, hogy Carlisle és Esme benne volt, még ha csak néhány pillanatra is. Belőlük úgysem elég sohasem. :D
    Ami a vámpír Bellát illeti, nekem is sokkal szimpatikusabb, mint az ember. Kíváncsi leszek, hogy az egész filmben mennyivel lesz másabb, mint az előző részekben.
    A Carlisle&Esme csókról én sem mondtam még le teljesen. El tudom képzelni akár egy olyan feszültséggel teli állapotban is, mint mondjuk a Volturival való találkozás előtti estén, vagy pedig happy end okozta felszabadultság miatt is. Tehát azért még reménykedem, hogy lesz egy olyan csókjuk is, amitől nem fosztanak meg bennünket.
    Azt még az első rész dvd-jéhez kötném hozzá (remélem nem baj, hogy itt teszem), hogy az infó szerint akkor tényleg nem lesznek kimaradt jelenetek. :/
    Ezt sajnálom, mert biztos köztük lett volna az a bizonyos Carlisle&Edward beszélgetés, amire még mindig nagyon kíváncsi vagyok! Azért remélem, hogy a második rész extra változatában pótolni fogják ezt a hiányosságot és arra fölkerülnek majd az első részhez tartozó kimaradt jelenetek is. *-*

    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Be kell vallanom, hihetetlenül örültem, mikor meghallottam a 10 másodperces előzetes hírét, amit huszadikán láthatunk mi is :D Már hihetetlenül kíváncsi vagyok az utolsó, befejező részre, és alig bírok magammal :D Ti mit gondoltok? :D Én már alig bírom ki a nagy előzetesig az időt :D

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Most ide is írnék pár sort, ami a filmeket illeti :) Nos láthattuk az előzetest, és immár nem a 10 másodpercest, hanem a teljest is :D Be kell vallanom, a vámpír Bella sokkal szimpatikusabb, mint a régi, bár közel sem annyira, hogy Ő legyen a kedvencem. És azt sem tagadhatom, hogy Nessie-t sokkal jobban szeretem, mint Edwardot és Bellát együtt. Ő annyira aranyos :)Ezen kívül remek színe lesz a posztereknek is, mert a kék alapon sárga felirat remekül mutat :) Van valakinek még véleménye? :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! :)

    Huh, hát annyi minden történt a napokban... DE az előzetes hatalmas pozitívumot jelentett! :)
    Annyira szerettük volna, ha Carlisle is belekerül az előzetesbe, és így is lett! Örültem neki, hogy végül is kicsivel több szerepet kapott benne és beszélhetett is, mint eddig. Most már csak azt remélem, hogy a filmben is kicsivel többet kapunk belőle, na és persze, Esméből is. :)
    A másik kedvenc részem az Kate és Garrett jelenete volt, amikor Kate megrázta Garrett kezét, erre ő azt mondta: Csodálatos nő vagy! *-* Azt hiszem, őket az előzetes után máris kedvelem, a film után pedig szerintem csak még jobban fogom. :)
    Ami a vámpír Bellát illeti... azt hittem, kedvelni fogom őt, legalábbis úgy tűnt, de egyre unszimpatikusabb az, hogy folyton olyan mogorva képet vág. Eddig bamba volt, most morcos... nem tudom, melyik a jobb. :/
    Na, de szerencsére már csak körülbelül két hónap van hátra a filmig! Azt már féllábon is kibírjuk, nem igaz? :)

    VálaszTörlés
  6. Hello!
    Egy kis SPOILER-es élménybeszámolót olvashattok nálam (http://onlinenaplo-libricica.blogspot.hu/2012/11/20121114.html). Azért nem másolom be ide, mert tényleg spoileres. Tegnapi premier előtti vetítésen voltam és az ottani tapasztalatot, látottakat írtam le. :)

    Remélem nem számít nagy spoliernek, ha azt mondom: van egy csók a filmben, amit most nem vágtak ki! ;)

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!

    Ott kezdeném: ATYA-ÚR-ISTEN! *-*
    Ez a film egyszerűen EPIC lett!
    A kezdés valami gyönyörű. Ahogy ott is van stáblista és mellette a csodálatos tájak, amiket eddig láthattuk a filmekben. Eszméletlen jó volt...
    Amitől nagyon féltem, az az volt, hogy kegyetlenül utálni fogom Bellát, mert már annyira untam, hogy eddig minden CSAK róla szólt a film előtt, de szerencsére valahogy nem annyira hergeltem fel magamat. Inkább csak volt egy-két ironikus megjegyzésem, mint pl. "persze, mert Bella tökéletes..."
    Igaz, a könyvben is így volt, de szerintem abszolút röhejes, ahogy Bella felkapja a vizet azon, hogy Jacob bevésődött Nessie-nek. Rosalie kárörvendő arca viszont eszméletlen! Imádtam abban a jelenetben! :D
    Ugyanígy imádtam a Jacob-Charlie jelenetet is, amikor Jake elkezd vetkőzni xD Na, meg amikor Charlie megtört arccal elmegy Bellához és megkérdi, hogy ugye ő nem változik vadállattá? :D
    A szkander is tetszett, bár azt már lelőtték előre. Az, hogy utána még ott Bella szétdarabolja a sziklát, szerintem fölösleges felvágás volt és növelte az unszimpátiámat.
    Amin még állandóan nevetnem kellett az Aro. xD Azok a megszólalások, meg gesztusok... barátnőm erre azt mondta, hogy egy az egyben cukrosbácsi stílusa van... xD És tényleg! xD
    Hogy komolyabbra tereljem a szót: tetszett, hogy a többi Cullent is mutatták, mikor vámpírokat kerestek és az új vámpírok is szuperek voltak szerintem, habár nagyrészüknek egy szó nem sok, annyi szövege se volt. De a jelenlétük elég volt. :)
    A csata... leírhatatlan. Tényleg, nem tudom szavakba önteni. Szerintem rémálmaimban még biztosan kísérteni fog Carlisle üveges tekintete, mikor Aro ott tartotta a kezében a fejét. Amikor ez megtörtént, hangosan felszisszentem, hogy "Jesszusom!" és komolyan elkezdett reszketni a kezem...
    Borzalmas volt látni, ahogy a szereplők meghaltak... Jasper, majd Seth... és Leah az élete árán megmentette Esmét! Hihetetlen...
    És direkt hagytam őket a végére, mert egyszerűen... #FANGIRLING!!!
    Carlisle és Esme most is rengeteget szerepeltek - már úgy az eddigiekhez képest - és MEGVOLT A CSÓK!!! MEGVOLT!!! Bill egy istencsászár, komolyan mondom! Szívembe zártam és onnan ki nem engedem! :D
    A végén a stáblista újra az összes eddigi szereplővel, akik a filmek során megjelentek... Hihetetlen, hogy tényleg vége van. Ez olyan... hihetetlen, erre nem tudok jobb szót.
    Még egy kicsit ülepednie kell az élménynek. Holnap megyek és újra megnézem és akkor, ha eszembe jut valami, azt még leírom majd ide. :)

    VálaszTörlés
  8. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!! Ez volt az első reakcióóóm! *-* Az egész annyira hihetetlen volt, hogy én komolyan térdre borulok Bill bácsi előtt, Ő a legkirályabb ember a földön!!!! El sem hittem, valahogy az egész egy nagyon jó befejezés volt.
    Én azt hittem, kicsit jobban idegesít majd Bella "tökéletessége", de el tudtam viselni, és hát nem tudok nem gondolni egy bizonyos eseményre a filmből...ez pedig a CSATA.
    Én komolyan ledermedtem, és sírni kezdtem, mikor Carlisle fejét letépték *-* ÁÁÁÁ, nem bírtam ki, nagyon szörnyű érzés volt, és Esme arca *-* Komolyan még most is a szemem előtt vannak azok a képkockák. De hál Istennek csak látomás volt :) És hát, hogy egyet értsek veled Winnie... #FANGIRLING!!!!
    Az a csóóóóók!!!!!!!!!!!! MEGTÖRTÉNT A CSÓÓÓÓÓÓÓK!!!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPPÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!!!!!!!! Komolyan majdnem felsikkantottam, mikor megláttam, és annyira hihetetlen, hogy annyira sok szerepük volt benne, hogy csak na :D Imádtam, hogy sakkoztak :D Az az egyik kedvenc részem :D És amikor a csata előtt megfogták egymás kezééééét *-* Van a könyvben egy rész, ami így van, és az a kedvencem a könyvben, és benne volt *-* Teljesen a hatása alatt vagyok, pedig már kétszer láttam :D
    Ezen kívül ami sokkolt az Leah és Seth halála volt *-* Seth-et amikor megölték, arra gondoltam, hogy minden kedvencemet meg kell ölni? Ő a kedvenc farkasom. De szerencsére, mint mondtam, csak látomás volt. Leah pedig megmentette Esme-t, ami szinte felfoghatatlan. Leah? Megment egy vámpírt? De Esme sokat tett értük az előző részben, és Leah szerintem titkon ezt értékelte. És ami Nessie-t illeti...
    Én nagyon szerettem, egy édes kislány volt :) És hát Charlie...Ő zseniális volt a Jacob-os jelenetben XD Amikor vetkőzni kezdett Jake az...XD
    DE NEKEM CARLISLECESME VOLTAK A FÉNYPONTOK :) :D Imádom BILL-t!!!!!!!! We love you, Bill!!!!!

    VálaszTörlés