2011. november 3., csütörtök

Happy 1st Birthday, Blog!


Sziasztok!
A cím is mutatja, ma van a blog szülinapja! Immár egy évesek vagyunk :)
Ami eddig történt:

Mostanáig ennyien jártatok itt: 18934

Rendszeres olvasók száma: 28

A három legtöbbet látogató ország: 
  • Magyarország- 17322
  • Szlovákia-242
  • USA-206

Amelyik böngészőkről a legtöbben néztétek:
  • Firefox-12147 (64%)
  • Chrome-3962 (20%)



Köszönök szépen mindent! Mindenkinek rettenetesen hálás vagyok, akik egyáltalán itt jártak. Köszönöm azoknak, akik kommentet írtak, és akik mindig olyan kedvesek voltak velem :)
Puszi!Carly :)


5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánok a blogodnak! :D
    Hihetetlen, hogy már eltelt egy év... mostanában úgy elrohan az idő.

    Nagyon örülök, hogy eddig olvashattam a történeteidet és, hogy még most is olvashatom. :)
    Jó tudni, hogy nem vagyok egyedül a Carlisle&Esme rajongásommal. :D

    Remélem, még sok hasonlóan szuper történetet olvashatok tőled a jövőben is. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Happy birthday! :)
    Mindig is szerettem Carlisle-t és Esme-t, de te voltál az első, akinek a történeteit olvasva még jobban 'belehabarodtam' ebbe a két szereplőbe :D
    Remélem, hogy még sok szép történettel csalsz majd mosolyt egy hosszú nap után az arcomra.
    Különben Winnie-nek igaza van, nagyon gyorsan telik az idő :P
    Szóval még sok-sok fejezetet kérek, illetve kívánok neked :D
    Puszi,
    Alicia Mirza

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Boldog Születésnapot a blogodnak!
    Nagyon örülök, hogy egy éve rátaláltam a blogodra, mert így a történeteid révén még jobban megszerettem a Carlisle/Esme párost. Remélem még nagyon sok szuper történetet olvashatunk tőled.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Máig sem felejtettem el, hogy a tied volt az első olyan Carlisle-Esme-s blog, amit rendszeresen követtem és komiztam :) Talán te is érezheted már, hogy milyen jó érzés, amikor tudod, hogy nem vagy egyedül, mint ahogyan azt Winnie is mondta :) Jó látni, hogy azért Magyarországon is akadnak rajongóik, akik az idejük egy részét az írásba fektetik :) Bármilyen ember is legyen az, csodálom azt, aki él ennek a "szenvedélynek" :)
    Ez az egy év pedig olyan hamar eltelt, mintha csak tegnap írtad volna, hogy te is tervezed egy saját blog megnyitását... :) És milyen jó, hogy megtetted! :D Örülök, hogy eddig olvashattalak és nagyon remélem, hogy még sokáig folytatod az írást! Sok szerencsét kívánok neked az életben is és mérhetetlen ihletet az íráshoz! :)
    Boldog születésnapot a blogodnak! :)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek! :) Annyira rendesek vagytok velem, nem is tudom eléggé meghálálni :)
    Közsönöm mindenkinek! Megpróbálok továbbra is eleget tenni mindenki kívánságának :) Szeretném, ha elégedettek lennétek továbbra is :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés