2011. november 12., szombat

Elhagyva V. Fejezet

Sziasztok!
Meg is érkeztem az ötödik fejezettel. Ebben most sok minden belekerült, romantikától a titkon át minden. Remélem, tetszeni fog. Jaj, és  már csak öt nap a Breaking Dawn!
Puszi!
Carly :)




(Esme szemszöge)



A hét-ha kicsit lassan is-de elsuhant, mint minden alkalommal. Bár most valamivel nehezebb volt ezt észre vennem, mint máskor. Ha csak egy picit is egyedül maradtam, a gondolataim azonnal előre kalandoztak a jövőbe. Minden pillanatban arra vágytam, hogy vele lehessek, pedig tudtam, mennyire helytelen. Nem a gondolat, hanem hogy ennyire heves érzelmeim legyenek egy általam alig ismert férfi iránt. Szerettem volna, ha magához ölelne, ha kezei fognák az enyémet…ha megcsókolna. Tudtam, mind közül ez bizonyult a leginkább ellentmondásosnak, de szinte nem telt el úgy nap, hogy ne gondolkodtam volna el rajta. Vajon miért érzem úgy, mintha ismerném? Talán találkoztunk már valaha? Esetleg egy másik világban?
-Kicsim, min gondolkodtál el ennyire?-lépett hozzám édesanyám. Észre sem vettem, mennyire elbambultam.
-Csak a ma esti találkámon-pirultam el.-Már lassan nem is telik el perc anélkül…
-A szerelmes lélek mindig nyughatatlan-nevetett fel halkan.-Én is voltam húszon éves. Tudom, milyen, mikor az érzelmeid nem hagynak nyugalmat.
-Csak tudod…Nem is tudom, miért, de valami miatt gyorsnak érzem mindezt. Mintha már mindent csak a szívem irányítana, és teljesen elnyomná az elmémet-sóhajtottam.- Normális ez?
-Természetesen-simította meg az arcomat.- Mikor még én is fiatal voltam, akkor…
Láttam, mennyire hirtelen elkomorodott az arca. Apám emléke mindig ilyen érzelmeket váltott ki belőle. Mindig…És ha szenvedni láttam, az engem is állandóan elszomorított. Nem bírta a lelkem.
-Nem fontos-váltottam.-Viszont én most elmennék készülődni…Nem gond?
-Menj csak!-simította meg az arcomat.-El ne késs!
-Nem kell féltened-nevettem fel halkan, miközben lassan elindultam a szobám felé.
Már jó előre kikészítettem mindent, hogy még csak véletlenül se gondoljam meg magam semmilyen ruhadarab terén. Kiválasztottam a legszebb blúzomat, ami egy fehér, selyem darab volt, hozzá pedig felvettem a legcsinosabbnak vélt fekete szaténból készült szoknyámat. Próbáltam minél szolidabban, még is minél nőiesebben öltözni erre az alkalomra.
-Istenem!-küzdött a könnyeivel anyu.-Milyen hirtelen felnőttél.
-Nem is-nevettem halkan.-Nem túl kihívó?
-Pont annyit mutat, mint amennyit kell-mondta csitítóan.-Carlisle biztosan örülni fog ennek a kis…változásnak.
-Ezzel meg mire céloztál?-vontam fel a szemöldökömet.
-Csak arra, ami a szemem előtt van-mutatott végig rajtam.-Most annyival határozottabb vagy, mint a múltkor.
Azonban még mielőtt válaszolhattam volna, meghallottam az a bizonyos hangot…Azonnal az ajtóhoz rohantam.
Mikor kinyitottam, nem is lepődtem meg azon, mennyire gyorsan ver a szívem. Carlisle látványa már önmagában is heves érzéseket váltott ki belőlem, és most, hogy olyan gyönyörűen kiöltözött, hirtelen szóhoz sem jutottam.
-Jó estét!-villantotta rám hófehér fogsorát.-Nem érkeztem túl korán?
-Ugyan már-tértem hirtelen magamhoz. Ekkor láttam meg a kezében lévő sötétvörös rózsát.
-Oh, ez az Öné-ocsúdott fel ő is.-Hogy a másik ne legyen egyedül.
-Köszönöm!-pirultam el halványan.-Nem kellett volna…
-Azért mindig hozok majd valamit-simította meg a kezemet.-Indulhatunk?
-Persze-léptem volna ki az ajtón, ám Ő megállított.
-Javaslom, hozzon valami melegebb kabátot-nézett rám célzóan.-Ma nem étterembe megyünk.
-Valóban?-vontam fel a szemöldökömet. Sejtelmem sem volt, mit tervezett, de egyre kíváncsibb lettem a folytatásra. Vajon hová kellhet vastagabb kabát? Ha nem étterem, akkor micsoda?
Gyorsan visszaszaladtam a szobámba, ahol a szekrényből előkerestem egy alkalomhoz illő, még is meleg ruhadarabot, majd amilyen gyorsan csak tudtam, visszasiettem a földszintre. Addigra már anya is berakta a rózsát a nappaliban lévő másik mellé.
-Ez jó lesz?-néztem rá kíváncsian.
-Jobb nem is lehetne- nézett rám parázsló szemeivel, amire nem tudtam, nem zavarba jönni. A tekintete tele volt szeretettel, szerelemmel és…szenvedéllyel. Mintha a szemein keresztül beláttam volna a gondolataiba.
-Na, mi lesz? Nem indultok?-nevetett fel mögöttem anya. Csak ekkor jöttünk rá, mennyi ideig néztünk egymás szemébe.
-Induljunk!-jött egy pillanatra zavarba Carlisle, majd lassan el is indultunk a titkos helyszín felé…


(Carlisle szemszöge)


-Szabad megkérdeznem, miért hozott az erdőbe?- érdeklődött kicsit rémülten, miközben egy erdei kis ösvényen sétálgattunk a város szélén.
-Ha nem lenne gond, még nem mondanám el- válaszoltam.-De ne féljen! Mellettem senki nem bánthatja.
-Nem fél?-pillantott fel az arcomra. - Mármint a vadállatok miatt…
-Nem mernek ilyen közel jönni-mondtam, miközben ujjaimmal megsimogattam a csuklóját. Annyira jó érzés volt hozzáérnem, minta még senkit nem érintettem volna meg előtte. A bőre mintha selyemből lett volna, ami minden találkozásunk alkalmával egyre puhább lett. Ajkai mint a rózsa, szeme mint az olvad csokoládé. Szívem szerint…
-Remélem is-nevetett fel halkan.-Nem szeretnék állat eledel lenni.
-Nem is lesz-nevettem én is, miközben lassan megérkeztünk az általam előkészített helyszín elé. Egy mező volt az, amit Elezar egyik újságcikkében fedeztem fel még öt évvel ezelőtt. Nem sokan tudtak erről a helyről, pontosabban legjobb tudásom szerint egyedül én és ő tudtuk a pontos helyét ennek a csodának. Illetve most már Esme is.
-Istenem!-kapta kezeit szája elé.-Ez a hely valami meseszép.
-Örülök, hogy tetszik-húzódott arcomra elégedett mosoly.-Van kedve leülni?
-Oh, persze-vörösödött el halványan, miközben odavezettem őt a mező közepére terített lepedőhöz. Természetesen, mivel vacsorát is ígértem, azt sem felejtettem el, és egy kis bort is hoztam, ha netán Esme szeretne inni valamit. De a célom mindenképpen elértem, mindenféle étel és ital nélkül is…Végre vele lehettem.
-Innen milyen szépen látni a csillagokat-nézett körbe maga körül.-Maga szerint is?
-Kérem-fogtam meg a kezeit-Tegezzen! Szeretném, ha nem „maga” meg „Ön” lennék… Szeretném, ha Carlisle lennék a szemében. Megtenné ez?
-Örömmel-nevetett fel halkan.-De akkor neked én is Esme. Nem Ön, hanem Esme…
-Nekem mindig is Esme volt-lehelltem puszit az arcára, amitől hirtelen megdermedt. Én sem értettem, miért tettem, amit tettem, de valami miatt ez kikívánkozott belőlem. Már szerettem volna megtenni, csak eddig nem volt rá megfelelő alkalom.
-Ahm…-köszörültem meg a torkom.-Bocsánat, én nem akartam…
-Semmi gond-jött zavarba.-Milyen puha szád van-nevetett fel halkan.
-Köszönöm-kuncogtam én is.-Esetleg kérsz valamit inni? Mit szólnál valamilyen borhoz?
-Oh, én nem ittam még-sütötte le a szemeit.-Soha.
-Akkor nem erőltetem-raktam volna el, mikor hirtelen ő megállított.
-Nem mondtam, hogy nem szeretném kipróbálni-húzódott arcára bátorító mosoly.-Nagyon kicsit önthetsz nekem.
-Nem lesz belőle gond?-néztem rá kicsit félve.-Mit szólnak majd a szüleid?
-Hát…nem azért nem ittam, mert anyu nem engedi-válaszolta.-Hanem mert nem szerettem volna. Nem volt kivel...
Láttam, mennyire kerülte a szülei kifejezést. Mintha nem szerette volna együtt említeni őket. És eddig én is csak az édesanyjával találkoztam…Mi lehet a háttérben?
-Valami baj van?-simítottam meg a kezeit.
-Tudod, én sosem ismertem apámat-sóhajtotta.-Nem amiatt, mert nem tudom, ki az…hanem mert eltűnt. Három hónapos voltam, mikor többé nem jött haza…
-Én nem is tudom, mit mondjak-hajtottam le a fejem.-Sajnálom. Nem kellett volna felhánytorgatnom.
-Ne sajnáld!-legyintett.-Nem a te hibád. Én mindenképp elmondtam volna, csak talán nem ma. De nem szedtél ki belőlem semmi olyat, amit nem akartam volna elmondani.
-Köszönöm a bizalmad!-pusziltam meg a kezeit.-Mindennél jobban…

12 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez a fejezet valami meseszép lett! :) Úgy sajnáltam, hogy nem tartott még tovább....
    Az már teljesen biztos, hogy Esme és Carlisle fülig szerelmesek egymásba. :) Esme olyan aranyos volt, ahogy mindent előkészített, hogy tökéletesen nézzen ki a nagy alkalomra. :)
    Vajon mi történhetett az apukájával, hogy eltűnt? :( Nem lehetett könnyű nekik annyi éven keresztül nélküle... :(
    Carlisle gondolataira szavaim sincsenek már, annyira szépek voltak. :) És a randevú helye is gyönyörű lehetett. :)
    Annak örülök, hogy végre tegeződnek. Ezzel tettek megint egy lépést egymás felé. :)
    Alig várom a folytatást! Kíváncsi vagyok nagyon ennek az estének a végére! :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Olyan nagyon édes, és romantikus lett ez a fejezet. Jó, hogy végre tegező viszonyba kerültek, kíváncsi vagyok, hogy ér véget ez a szép este. Szegény Esmét annyira sajnálom, hogy eltűnt az apukája, de jó, hogy megbízik annyira Carlisle-ban, hogy elmondja neki. Alig várom a folytatást.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  3. Szia, Winnie!
    Nemsokára jön a folytatás, ígérem :) Esme apukájáról sosem derült ki, hová is lett, de nem lesz szereptelen a történetben. Valóban fülig szerelmesekk :D Ez kétségtelen :)
    A tegeződés hatalmas ugrás, mivel nemsokára felgyorsulnak a dolgok, mivel kb. a 10. fejezettől tervezem a misztikus vonásokat :)
    Sietek a folytatással!
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  4. Szia, Alicebrandon!
    Szerintem is kellett már ez a tegező viszony :) Már engem zavart, hogy "Ön"-t kell írnom mindig xD
    Még én magam sem tudom a pontos befejezést, de majd alakulni fog :)
    Sietek a folytatással!
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  5. Sziaaa!
    Láttam, hogy írtál nálam, és már TÉNYLEG jönni akartam olvasni, de egyszerűen nem volt időm 5 percnél tovább a gép előtt ülni... Sajnálom!
    Most, hogy egy gyönyörűszép napsütéses vasárnapon végre lett egy kis időm, minden fejit elolvastam, amire eddig nem volt alkalmam. Remélem nem gond, hogyha ide írom le a véleményemet!
    Hihetetlen mennyit haladt, a sztori mióta utoljára itt jártam! Először még csak randi, most meg már, mintha azt el is felejtettem volna...
    Irtóóójóóók lettek a fejezetek, hihetetlenül tetszett mindegyik! Carlisle és Esme dolgai tényleg egyre jobban bonyolódnak... De hát ilyenek a szerelmesek! ♥
    Már várom a frisst, remélem szólsz ha felraktad!
    Sok Pusziit küld: LaMes Grock.

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Egyet kell értenem a többiekkel, na meg persze veled is :) Ebben a fejezetben aztán tényleg minden volt, aminek lennie kellett :) Romantika, egy kis titok és kettesben töltött idő :D És még így megjegyezném, hogy szerintem sem lenne sok az a csók a következő fejiben ;) :P
    Carlisle... na hát ő maradt ugyanaz az édes-romantikus férfi, aki volt :) Nem is értem, ha Esme látta a szemeiben a szenvedélyt, akkor miért gondolta, hogy lehetetlen, hogy Carlisle megcsókolja őt? :) Annyira aranyos volt, ahogy szégyenlősen mindig elpirult :) Carlisle bókjairól már nem is beszélve :)
    Na, a ruha kérdéssel én is mindig gondban vagyok, de már akkor is, ha csak suliba választok ruhát :D Nem tudom, nekem ez valahogyan mindig nagy dilemma marad, pedig nem vagyok az a nagyon kirívó típus :)
    Ez a titok... Mi történt Esme apukájával? :o Már kezdem sejteni, hogyan jön majd be ide a misztikum.
    Esmén jót kuncogtam magamban, amikor "kicsit" megijedt, mert az erdőbe tartottak Carlisle-lal. Bár az biztosan nem fordult meg a fejében, hogy Carlisle esetleg bántja őt, de azért mégis csak az elején vannak ennek a kapcsolatnak. És az erdő tényleg nem valami biztosnságos, de Carlisle mellett, azt hiszem, tényleg nem kell félnie :)
    A rét, na az valami csodálatos volt :') Carlisle remekül választott helyszínt. Remélem, a következő fejezet is ott játszódik majd és ott fog elcsattanni az a bizonyos első csók is :)
    Na és ez a tegeződés... Már éppen ideje volt :D Nem is értem, előbb miért nem kaptak észbe, bár Carlisle rendkívül udvarisa mindíg és nem siet el semmit sem :)
    Gyönyörű lett a fejezet és már nagyon várom a folytatást :) Engem is érdekel ennek az estének a vége :D
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Egy újabb felettébb romantikus, szép fejezetet olvashattunk. Annyira édes Carlsile és Esme együtt, hogy az szinte már hihetetlen.
    Esmét sajnálom az apukája miatt, de az anyukája nagyon aranyos. Esméről nem is beszélve :D
    Carlisle jó kis randi szervező nem mellesleg :)
    Nagyon várom már most a folytatást, igazán szeretem a történetedet. Nagyon várom majd az első csókot s mindent, mert imádom!
    Mellesleg jó az új dizájn :)
    Puszi,
    Alicia MIrza

    VálaszTörlés
  8. Szia, LaMes!
    Örülök, hogy írtál! :)
    Hát valóban sok minden történt és még fog is :) És hát valóban szerelmesek ez teljesen kétségtelen. Nemsokára a kapcsolatuk is bonyolódik. :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  9. Szia, Juliet!
    Kérésed számomra parancs ;) Már benne is van a csók a következőben :D
    Én nem vagyok annyira ruha centrikus, de az első randimon én is pánikolnék xD Carlisle igazi gentleman :) Legalább is szerintem, de abban is biztos vagyok, hogy egyet értesz velem :P
    Igen, valamilyen szerepe neki is lesz a misztikumban, de nem árulom el, hogy mi.
    Hát az este nem éppen a legjobb időpont az erdei sétára, de Carlisle mellett miért ne? xD
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  10. Szia, Alicia!
    Hát Carlisle tudja, mit kell teenni, hogy lenyűgözzön valakit ;) :P Esme kissé még fél, de ez nemsokára el is múlik ;) A csók már meg is történt, mivel felraktam a következő fejezetet xD
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Hát nem is tudom mit írjak! Ahogy így olvasom előttem mindent leírtak :) És az én véleményem egyezik a többiekével. Szóval azt hiszem most nem írok hosszabban hanem megyek és olvasok tovább :)

    VálaszTörlés
  12. Szia, Violet!
    Nem baj, legalább tudom, hogy egységes az olvasóim gondolkodása :) De már az is jól esett, amit ehhez írtál :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés