2011. július 4., hétfő

Gyógyító szerelem VIII. Fejezet

Sziasztok! :D

Ezzel a fejezettel kissé meggyűlt a bajom, mivel nem tudtam, mennyire legyenek indulatosak Izzie szavai ... Nem akartam , hogy elszabadítsa a poklot, ...na de majd meglátjátok :D
Remélem tetszeni fog! :D
Puszi!
Carly :)




(Esme szemszöge)


-Izzie…én megmagyarázom…-zihálta.
-Megmagyarázod?!Ezt még is hogyan tudod megmagyarázni?-fakadt ki hangosan-Te megszegted az orvosi etikát!
-Egy szóval sincs benne leírva, hogy nem lehetek szerelmes…-vágott vissza Carlisle. 
-Neked kimosták az agyad! Felfogod miket beszélsz?!
-Pontosan tudom,  mit beszélek…-nézett szemeibe komolyan
-Mi vonz téged ebben a kis libában, ha?! Talán a barna szeme? Vagy a vörös haja?  Ne mondd nekem, hogy nem szemezel vele már az első pillanattól kezdve, mert láttam, amit láttam!
- Semmi okod arra, hogy háborogj! Ki vagy te, hogy parancsolgass nekem?
-Tudod mit, Carlisle? Menj a francba!-zokogta, majd sietve indult futásnak a kórház bejárata felé…
Tudtam, hogy az egész az én hibámból történt…Miért kellett viszonoznom az érzéseit? Miért kellett tönkretennem  egy ember életét? Én soha nem tudnék ártani senkinek…Egyszerűen nem vagyok képes rá…még egy olyan embernek sem, mint Izzie…
-Figyelj, én…nagyon sajnálom-sóhajtottam-Nem akartam, hogy ez legyen belőle…
-Nem tettél semmi rosszat-mosolyogta-Csak is én tehetek arról, hogy ez így történt…
-De ha én nem vagyok akkor…
-Akkor  megfosztottál volna egy csodás élménytől-tette ujját megnyugtatóan ajkaimra-Igen, jól hallottad…Egyáltalán nem bántam meg amit tettem.
-De hisz ez az állásodba kerülhet-szólaltam meg kétségbeesetten - Én nem akarom, hogy kirúgjanak!
-Izzie nem fog ártani nekem… Amint tudok beszélek vele és…majd meglátjuk mi lesz…- mosolyogta nyugtatóan, majd lassan mind a ketten  elindultunk a kórház ajtaja felé...




(Carlisle szemszöge)




Miután visszakísértem Esme-t a kórtermébe, azonnal Izzie keresésére indultam. Tudtam, hogyha nem találom meg, egy életre gyűlölni fog azért , amit tettem… Ő  nem úgy nézett rám, mint egy barátra… férfiként tekintett rám. És ha most nem tisztázom vele a dolgot , annak súlyos következményei lesznek.
-Derek, nem láttad Isobellt?-állítottam meg egy pillanatra legjobb barátomat.
-Nem…Miért?-kérdezte kíváncsian.
-Olyan dolgot csináltam, amit soha nem fog nekem megbocsájtani…-hajtottam le a fejem bűnbánóan-De mindegy is…akkor tovább keresem…
-Állj, állj , állj!-kapta el a karomat-Ugye ez a dolog nem a betegeddel van kapcsolatban?-nézett rám célzóan.
-Öhm…van némi köze hozzá-mosolyodtam el akaratlanul is.
-Istenem, te meg vagy húzatva!-fogta meg a fejét fájlalóan.
-Miért jön mindenki ezzel? Nem történt semmi!
-Aha, és ezt el is hiszem-tette kezeit karba várakózóan.
-Na jó…De ezt nem most fogjuk megbeszélni.-jelentettem ki határozottan-Meg kell találnom Izzie-t…
-Akkor siess, mert ha most nem is, de néhány perce láttam elviharzani az orvosi felé…
-Nagyon köszönöm!-veregettem meg a vállát hálásan, majd amilyen gyorsan csak tudtam, futásnak indultam az épület keleti szárnya felé.
-Izzie, várj!-kiáltottam.
-Mire, Carlisle?-furdult hátra még mindig zokogva-Arra, hogy mindent elmagyarázz?
-Kérlek, hallgass meg!-kaptam el a vállánál fogva-Én szeretem Esme-t…
-Remek!-húzódott arcára gúnyos molyos-Örülök, ezt hogy tisztáztuk…-indult el ismét, ám én megállítottam.
-Miért akarod ezt tönkretenni?-néztem rá kérdőn. Láthatóan megremegett a kérdés hatására, és gondolkodóan meredt maga elé.
-Lehet, hogy furcsán fog hangzani, de…én nem akarok neked rosszat-nézett szemeimbe komolyan.-Csupán a féltékeny nő beszél belőlem…ez nem én vagyok.
-Tudom-öleltem magamhoz vígasztalóan-Éppen ezért el kell engedned…
-Csak tudod…ez nagyon nehéz-sóhajtotta fáradtan.
-De ha nem akarsz nekem ártani, akkor meg kell tenned-magyaráztam-Esme viszont szeret, és szeretném vele elkezdeni az életem…Azt az életet, amit előtte nem kaptam meg…
-Ezt olyan szépen mondtad-mosolyogta, miközben egy lépést hátrált tőlem.-Most hazamegyek…Kijár végre a magány neked meg az újdonsült barátnődnek… és ne aggódj…senkinek nem mondom el…-húzódott arcára őszinte mosoly, majd folytatta útját a kórház ajtaja felé…
Nem tudom, hogy őszinte volt e hozzám, de…most az egyszer hittem neki. Hogy miért? Arról fogalmam sincs… Csak azt tudtam, hogy mindennél boldogabb vagyok…
-Esme, nem hiszed el, mi történt…-rontottem be hozzá mosolyogva.
-Tippelhetek? Isobell  beadta a derekát?-nézett rám érdeklődve.
-Pontosan, és azt is mondta, hogy többé nem háborgat minket. El sem hiszed, mennyire boldog vagyok-öleltem magamhoz, mire halkan nevetve ölelt ő is viszont.
-Én is…-sóhajtotta-Úgy érzem helyre állt a rend az életemben…
-Mi lenne, ha holnap együtt vacsoráznánk?-vetettem fel egy hirtelen ötlettől vezérelve.
-Vacsora? Csábító ajánlat…-mosolyogta sejtelmesen.
-A délelőttöt pedig a városban töltenénk…sétálunk, iszunk egy kávét…
-Rendben…de előtte majd át kéne öltöznöm. Nem lehetne, hogy előbb hazaviszel?
-Ahogy csak szeretnéd-nyomtam puszit az arcára, majd pár perc elteltével, egymás kezét fogva ragadott el minket az álom…

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Izzie elég jól kiakadt, ráadásul Esme előtt. Én Esme helyében biztos bedühödtem volna, amikor kis libának nevezte... Mégis hogy képzelte? Az a szerencse, hogy végül lenyugodott, habár nem tudom... vajon őszinte volt Carlisle-lal? Mert az egy dolog, hogy a munkájában nem akar ártani neki, de vajon a magánéletében sem?
    Derek viszont elég jól fogadta a hírt. :D Remélem, nem is lesz ezután sem ellenvetése. :)
    Jó, hogy végre kiengedték Esmét és ezután már találkozhatnak a kórházon kívül. Ott legalább semmilyen szabály nem tiltja majd ezt meg. :)
    Nagyon tetszett a fejezet és kíváncsian várom a folytatást. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia, Winnie! :)
    Igen, Isobell kissé túllőtt a célon, de ebben az esetben még az is lehet, hogy igazat mondott...:)
    Derek rendes marad, ezt megígérhetem :D Igen, most már a kórházon kívül is találkozhatnak, és valamivel így könnyebb lesz az életük :)
    Sietek a folytatással!
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Izzie nem normális az biztos. De az jó, hogy nem mondja el senkinek. Derek rendes ember, remélem ilyen is marad. Nagyon jó, hogy Carlisle és Esme kórházon kívül is találkozhatnak. Megérdemlik a boldogságot. Alig várom a folytatást.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Juj, ez a fejezet... :) Most itt vigyorgok mint egy hülye, amiért nagyjából rendbe jöttek a dolgok... :D Viszont ezzel a végével nem igazán vagyok kibékülve :/ Nem tudom miért, de először olyan rossz érzés fogott el :/ Nem az volt az első gondolatom, hogy esetleg mindketten elaludtak :S Bár ez lehet, csak amiatt van, hogy annyi vámpíros sztori van :)
    Igaza van Winnie-nek, attól még, hogy Izzie nem akar neki ártani a munkájában, attól még a magánéletében megtehetné :/ Viszont nem hinném, hogy ez be fog következni, de hét, ki tudja...
    Mellesleg annak nagyon örültem, hogy Carlisle már tervezgeti a jövőjét Esmével :) Vagyis már úgy gondolkodik, hogy "mi" vagy még pontosabban "Esmével" :D
    Kíváncsian várom a folytatást :)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  5. Szia, Alicebrandon! :D
    Igen, Izzie kicsit féltékeny, ha lehet így mondani XD
    Derek tényleg rendes, és az is marad :D Lesz neki még fontos szerepe a történetben :)
    Igen ám, most már nem fogja szabály kötni őket a kapcsolatukban :D Vagy talán még is? XD
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  6. Szia, Juliet ! :D
    Néha én is vigyorgok, mint egy hülye, nem vagy egyedül XD
    Nyugi, a végén tényleg csak elaludtak, csak nem akartam annyiszor ismételni az "elalvás" kifejezést, ezért választottam ezt, ami talán tényleg kicsit gyászosan hangzik XD
    Az is lehet, hogy a túl sok vámpíros sztori miatt volt, de ezt nem nekem kell tudnom :D
    Igen, Carlisle már tervezgeti a jövőjét :D De az sem lesz zökkenőmentes, ezt elárulom :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  7. Juliet, és még valami...az utolsó szót kicseréltem, így már talán nem tűnik annyira gyászosnak a befejezés :D

    VálaszTörlés
  8. Szia Carly!
    Tudom, sokat késlekedtem az olvasással, de most azon nyomban bepótolok mindent! :)
    Tehát. Ez érdekes egy fejezet volt. Nagyon örülök, hogy Izzie-nek nem áll szándékában tovább háborgatni a mi kis szerelmespárunkat! :) Bár, mit ne mondjak, meglepett, hogy ennyire könnyen belement a lemondásba. Lehet, hogy a szíve mélyén mégiscsak jó? Hm...
    Lényeg a lényeg, kíváncsian várom a randit. :D
    Ügyes voltál, mint mindig!
    Fro

    VálaszTörlés
  9. Szia, Fro!
    Tudod, hogy nem haragszom :D
    A fejezethez pedig:
    Igen, lehet, hogy a lelke mélyén még is csak jó :D
    A randi is fent van már (csak össze-vissza válaszolgatok és hamarabb válaszoltam arra, mint erre XD)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés