2011. július 9., szombat

Gyógyító szerelem XI. Fejezet

Sziasztok!
Siettem, ahogy csak tudtam, és íme elkészült a következő fejezet :) Annyit elárulok, hogy a második fele nem tudom mikor kerül fel, mert köröbelül két hétig majd nem leszek gép közelben.
Remélem tetszeni fog!
Puszi!
Carly :)

u.i.: Az is lehet, hogy fel tudom tenni még a második felét, de ez nem biztos.




(Carlisle szemszöge)




-Nos, készen állsz az újabb utazásra?- néztem rá mosolyogva, miközben egy könnyed mozdulattal bekapcsoltam a biztonsági övem csatját. Egyszerűen nem bírtam levenni a szemem róla. Ahogy a könnyed selyem  lágyan az alakjára simult…Mintha a szívem a torkomban dobogott volna…
-Nem is tudom-csóválta meg a fejét elgondolkodva- Mi lesz, ha megint rohamot kapok?
-Ne fessük az ördögöt a falra…De ha mégis lesz, mellettem biztonságban vagy. Tudom mit kell tenni…-magyaráztam nyugtatóan.
-Igaz, hiszen te orvos vagy-nevetett fel halkan-Hogy is gondoltam…
-Mit ?-néztem rá kérdően.
-Azt, hogy megcsókollak…Akkor még a beteged voltam, és nem lett volna szabad. Komoly bajt okozhattam volna a gyengeségemmel…-hajtotta le a fejét bűnbűnóan.
-Ugyan már, Esme-nyúltam gyengéden az álla alá, hogy a szemeibe nézhessek-Te is tudod, hogy nem tettél semmi rosszat…Én is ugyanúgy akartam azt a csókot, ahogyan te, sőt…talán még jobban is…
-Tényleg?-mosolyodott elhalványan.
-Igen, de én már a legelejétől kezdve kedvellek téged-bizonygattam tovább-Mikor megláttalak, már akkor tudtam, hogy más vagy, de ezt magamnak sem mertem bevallani…
-Rendes tőled, hogy ezt elmondtad-mosolyogta fülig elvörösödve, amit én nem bírtam megállni nevetés nélkül.
-Mi az?-nézett rám kérdőn.
-Semmi csak… aranyos vagy, amikor zavarba jössz-néztem szemeibe egy féloldalas vigyorral az arcomon.
- Ezt még soha senki nem mondta nekem…-kacagott fel halkan.
-Talán mert még senki nem szeretett annyira, mint én- mosolyogtam, miközben egy gyengéd csókot leheltem ajkaira- Menjünk!
Azzal beindítottam a motort, és már repültünk is az első célpontunk felé. A park viszonylag messze volt az ő lakásától, de ez nem volt akadály. Megpróbáltam a lehető legrövidebb útvonalon menni, hogy minél kevesebbet kelljen autózni.  Ismertem kis kibúvókat, hogy hogyan lehet kikerülni a közlekedési lámpák sokaságát, és így a menetidő sikerül a felére csökkentenem…
-Na hogy bírtad?-kérdeztem, miközben a kezét fogva kisegítettem a kocsiból.
-Már nem is volt olyan rossz…Tényleg jól vezetsz-mosolyogta elismerően.
-Köszönöm-nyomtam apró puszit ajakaira-Gyere üljünk be a kávézóba! Itt készítik a város legfinomabb kávéját!-bizonygattam.
-Jól esne egy kávé, úgyhogy benne vagyok!-helyeselte mosolyogva-De csak akkor, ha egyforma kávét iszunk…
-Miért?-néztem rá kérdően.
-Majd meglátod…Bízz bennem!-kacagta, miközben egymás kezét fogva átsétáltunk  a kávéházba. Ez a hely már ősidők óta itt áll, talán már az ötvenes években is itt volt. Fehér, takaros boltívek díszítették, a falak bézs színe pedig melegséget sugározva hívogatott minden arra járót. Talán ezért is szerettem bele olyan nagyon…A hideg elegancia nem volt képes elnyomni azt, amit valójában jelképezet…az otthont…
-Ez a kávé tényleg fantasztikus-mosolyogta, miközben elégedetten rakta le az immár teljesen üres kávéscsészét-Hosszú idő óta nem ittam ilyen finomat…
-Mi tagadás, ez a város legjobb kávéja-nevettem fel halkan, mikor megláttam a felső ajkán végighúzódó hosszú fehér tejszínfoltot-Bár úgy tűnik a kávé jobban szeret téged, mint gondolod…
-Ezt hogy érted?-nézett rám tanácstalanul, mire egy könnyed mozdulattal letöröltem az oda nem illő tejszínhabot.
-Így már sokkal jobb-kacagtam-Bár még maszatosan is gyönyörű voltál…
-Biztosan úgy néztem ki mint egy kisgyerek-sütötte le a szemeit szégyenlősen.
-Jaj, dehogy is-simítottam meg az arcát mosolyogva-Inkább mint egy maszatos felnőtt…
-Ezzel most megnyugtattál…-nevetett fel halkan, miközben  egy lágy csókot leheltünk egymás ajkaira.
-Hmm…érzem a fahéjat -mosolyogtam , miután elváltunk.
-Ezért kellett egyforma kávét innunk…Ha különbözőt iszunk akkor nem éreztük volna…-magyarázta.
-Milyen kis praktikás ,hölgyem…-jegyeztem meg meglepetten.
-A bátyámtól tanultam. Azt mondta, hogyha egyszer egy férfi elvisz kávézni, egyformát rendeljünk…Egészen eddig nem is értettem mire célzott vele…
-Akkor honnan tudod, hogy ezt  kéne érezned?-vontam fel a szemöldökömet.
-Nem tudom…-csóválta meg a fejét elgondolkodva-Mindig is hittem neki. A baleset óta szinte elválasztahatlanok vagyunk, és soha nem vágna át szerelmi dolgokban…
-Rendes testvéred van-mosolyogtam-Én sajnos egyke voltam. Mindig is szerettem volna egy kishúgot, vagy egy kis öcsit, de.. sajnos ez már nem valósulhatott meg…-sóhajtottam, miközben fejemet a föld felé hajtottam…
Bár nem emlékeztem arra a napra, apám mindent elmesélt róla… Az ég borús volt, és a nyári zápor előtti csend vészjóslóan ült le a Londoni-medence területre…Épp olyan kétes volt, mint az, ami utána következett…Egy élet születik, egy élet halni megy…Ez a sors megállíthatatlan forgáskereke…
-Carlisle, valami baj van?-nézett rám aggódva.
-Nem , nincs csak…Nem akarlak terhelni ezzel a dologgal…-sóhajtottam ismét.
-Nekem bármit elmondhatsz-simította meg az arcomat.-Én is elmondtam neked a legmélyebb titkaim és te meghallgattál…Azóta sokkal felszabadultabb vagyok, mert nem nyomja semmi a lelkemet…Kötelességem, hogy végighallgassalak…-nézett a szemeimbe komolyan, mire éreztem, hogy el kell mondanom…Megérdemli, hogy tudja, hiszen ő is annyi mindent elmondott magáról…
-Tudod-kezdtem bele-mikor megszülettem Londonba, nem minden alakult úgy, ahogy terveztük…
-Ezt hogy érted?-nézett rám kérdően.
-A születésemkor kiderült, hogy anyámnak súlyos vérzékenysége van. Hiába próbálták megmenteni, egyszerűen nem lehetett…Pár perccel a születésem után meghalt…
-Istenem ,Carlisle, én…nagyon sajnálom…-hajtotta le fejét együttérzően.-Ha tudom, akkor nem hozom fel…
-Nincs semmi gond-mosolyodtam el halványan.-Apám nagyszerű ember volt, és remek gondomat viselte…Sokat köszönhetek neki…
-Hidd el, ha ő nincs, akkor most te sem lennél itt-nézett a szemeimbe komolyan-Anyád áldozatott hozott azért, hogy élhess…Ennél szebb dolog nincs  az életben…
-Köszönöm, hogy meghallgattál…-mosolyogtam.
-Inkább én köszönöm, hogy elmondtad-nyomott lágy csókot az ajkaimra.-Gyere menjünk el fagyizni!
 -Gyerekesre vesszük a formát?-néztem rá meglepetten.
-Miért ne? Aztán meg elmehetünk hintázni a játszótérre-nevetett fel halkan.
-Akkor induljunk!-húzódott arcomra halovány vigyor, majd a számla kifizetése után, már úton is voltunk a sarkon álló fagylaltos felé…

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon aranyos fejezet volt! :)
    Jó, hogy Esmének már nem volt pánikrohama a kocsiban. Carlisle tényleg nagyon jól vezethetett és az is segített, hogy rövidebb úton mentek. :)
    Közben eszembe jutott, amikor Carlisle megjegyezte Esmének, hogy "talán még senki sem szerette annyira, mint ő" ezzel tulajdonképpen elszólta magát. Mármint, egy bizonyos szinte kimondta, hogy szereti. :D Hű, vajon Esme mit gondolhatott közben? :D
    A kávézóban először azt hittem, majd másként "távolítja el" Carlisle Esme szájáról a tejszínhabot. :D De így is nagyon aranyos volt. :)
    Szegény Carlisle! Sajnálom, hogy meghalt az anyukája. :( Neki sem lehetett könnyű, de Esmének igaza volt azzal, hogy ha ő nem hozza meg ezt az áldozatot, akkor Carlisle sem lenne most.
    A végén elmosolyodtam, amikor Esme javasolta, hogy menjenek fagyizni, meg hintázni. :D Tényleg olyanok lesznek, mint a gyerekek. :D
    Nagyon tetszett és nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra! :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Annyira imádom a történetedet :)
    Elképesztően édes Esme és Carlisle, olyan jó olvasni, mindig is romantikus alkat voltam xD
    Esme kezdi jobban viselni az autózást úgy tűnik. Carlisle-t sajnálom, a közös kávézós dolog nagyon tetszett :D
    A legyünk gyerekesek terv nagyon tetszik :D
    Puszi,
    Alice656

    VálaszTörlés
  3. Szia Winnie!
    Hát igen, máshogy is "eltávolíthatta" volna Carlisle a tejszínhabot, de azért még is csak nyilvános helyen voltak XD
    Igen, Carlisle már lényegében kimondta, hogy szereti őt, de még nem tudom mikor is mondja ki ténylegesen...Viszont már egy csomó minden előre meg van tervezve a fejemben :D
    Igen, Carlisle anyja ha nem hozza meg ezt az áldozatot, akorr csodálatos fia, a mi Carlisle-unk, sem lenne most itt :)
    Hidd el,nem vicceltem a gyerekes játszadozással XD Tényleg meg fogják tenni :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  4. Szia, Alice656!
    Te tényleg mindig túl kedves vagy hozzám :D
    Örülök, hogy tetszik a történet :D
    Lesznek ám gyerekes megnyilvánulásaik, az egyszer biztos :D
    De aztán újra komoly orvos és tanárnő válik majd belőlük :D
    Csak most élvezik azt a fiatalos hévet :D
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Carly!
    Olyan aranyosak! :) Tisztára, mint a tizenévesek... Imádnivaló. :)
    Viszont az tényleg nagyon szomrú,a mi Carlisle-lal történt. Hogy nem ismerhette meg az édesanyját... :(
    Megint egy nagyon jól, érzékletesen megírt fejezetet kaphattunk. :)
    Fro

    VálaszTörlés
  6. Szia, Fro!
    Igen, néha nekik is kijár a fiatalos hév :D
    Carlisle sajnos nem ismerhette az édesanyját, de az apukája így is remek munkát végzett a nevelésében ( mint látjuk )
    Örülök, hogy tetszett!
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés