2011. július 6., szerda

Gyógyító szerelem IX. Fejezet

Sziasztok! :D
Amilyen gyorsan csak tudtam, hoztam az újabb fejezetet :D Ahogy a cím is elárulja, most végre kilépünk a kórház kapuin túlra, és hamarosan elkezdődik a közös életük is :D
Remélem tetszeni fog :)
Puszi!
Carly :)

u.i.: Aki esetleg nem látta volna a képet, az az előző bejegyzésben megteheti :)




Búcsú a kórháztól



(Carlisle szemszöge)



-Jó reggelt!-simítottam meg  arcát mosolyogva, miközben egy apró puszit leheltem édes ajkaira.  Rögtön tudtam hogy ébren van, hiszen akaratlanul is felkacagott előbbi akciómra…
-Neked is…-sóhajtotta halkan-Hogy aludtál?
-Nagyszerűen-söpörtem ki mosolyogva egy kósza hajtincset arcából-Ugye tudod, hogy ma van a nagy nap?
-Amíg fel nem ébresztettél tudatában sem voltam-nevette mosolyogva.
-Már mindent összecsomagoltam, és a zárójelentésed is kész…Ha felöltöztél akár indulhatunk is…
-Akkor adj egy percet, hogy magamhoz térjek-ásított egy nagyot, miközben lassan ülő helyzetbe húzódzkodott az ágyon-Te mikor keltél?
-Legyen annyi elég, hogy egy ideje fent vagyok…-sóhajtottam-Segíthetek valamiben?
-Nem ,köszönöm…Viszont most gyorsan elmegyek zuhanyozni, hogy minél hamarabb elhagyhassuk ezt a helyet… Mi lesz az első úti cél?-kérdezte kíváncsian.
-Mit szólnál a városi parkhoz?-feleltem kérdéssel kérdésére.
-Nekem tökéletesen megfelel-helyeselte mosolyogva.
-De előtte még hazaviszlek, ahogy ígértem. Tudod a pontos utat?
-Persze…majd én navigálok- nevette halkan, majd egy szempillantás  alatt elviharzott a zuhanyzó felé…
Hihetetlen érzés volt őt ilyen boldognak látni…Össze sem volt hasonlítható azzal a nővel, akit három hónappal ezelőtt behoztak a kórházba. Már nyoma sem volt a szeme alatti lila karikáknak vagy  horzsolásoknak... Csupa jókedv, és energia áradt belőle. Mintha újjászületett volna ezalatt az egy hét alatt…akár csak én…
-Éééés, kiugrik a nyuszi a bokorból!-lökött meg valaki hátulról, miközben hangosan kacagni kezdett. Én meglepetten   fordultam hátra, és megláttam a hátam mögött szélesen mosolygó Izzie-t...
-Te megőrültél? Mit keresel  itt?-kérdeztem.
-Jöttem búcsúzkodni…persze ha nem baj…-válaszolta.
-Megígérted, hogy nem zaklatsz minket…-néztem rá komolyan-A múltkor kissé elvetetted a sulykot…
-Hibázni emberi dolog, hisz ezt mindenki tudja…-magyarázta.-Viszont nem egyedül jöttem... Derek is nemsokára itt lesz-folytatta lelkesen.
-Ugye nem mondtad el az egész klinikának?-nyögtem fáradtan.
-Nem, csak neki, viszont kiderült, hogy tud róla, miután beszélt veled…De hol van a barátnőd?-nézett rám kérdően.
-Éppen zuhanyozik…Nemsokára indulunk…-mosolyogtam.
-Elviszed vacsorázni meg ilyenek, igaz?
-Pontosabban én készítem a vacsorát-mondtam büszkén, mire az ajtóból egy másik hangos nevetés is felhangzott Izzie-é mellett.
-Te, meg a főzés, Carlisle?-kacagta Derek.
-Oh, szóval megjöttél-tettem karba a kezeimet-Még is mi bajotok van a főztömmel?
-Csupán annyi, drága barátom, hogy az instant levesen kívül semmit nem tudsz elkészíteni-tört ki újabb hangos nevetés kettejük közt.  Ezt már én sem bírtam ki nevetés nélkül.
Igaz, ami igaz, tényleg nem tudok sokat a főzésről…Pontosabban, a tudásom egyenlő a nullával, és ezt előszeretettel dörgölték az orrom alá.
-Mi ez a nagy nevetés?-lépett be az ajtón Esme mosolyogva.
-Semmi, csak a kollégáim előszeretettel becsmérelik bizonyos képességeimet-magyaráztam, miközben rosszallóan meredtem a még mindig halkan kuncogó két orvosra-De nem ezért jöttek, hanem hogy elköszönjenek tőled…
-Komolyan?-nézett rájuk meglepetten
-Igen. Én pedig szeretnék bocsánatot kérni a tegnapiért- nézett rá őszinte megbánással Isobell-Nem akartam bunkó lenni…
-Ugyan , Dr. Stevens…
-Hívj csak nyugodtan Izzie-nek!-ölelte magához hirtelen, mire Esme  kissé félénken, de viszont ölelte őt .
-Izzie…tényleg nem kellett volna-sütötte le a szemeit zavarában-Én nem haragszom, és nem is haragudtam...
-Becsüld meg ezt a lányt, Carlisle-fordult hozzám-Nagy kincset találtál.
-Megfogadom a tanácsodat, Izzie…de nekünk most mennünk kell-néztem Esme-re mosolyogva.
-Persze, menjetek csak!-lépett  hátra pár lépést .-És jó szórakozást!
-Köszönjük!-fordultam még vissza egy pillanatra, majd Esme csomagját a vállamra véve elindultunk az autó felé…



(Esme szemszöge)



Pár percen belül már a bejáratnál is voltunk, és mosolyogva léptem át a hatalmas épület arányaihoz képest apró kapuját. Az emberek már ilyen korán is nyüzsögtek az utcákon, és mindenki sietve pillantott  órájára a munkába igyekezve… De én nem kapkodtam… Rájöttem, hogy az élet túl rövid ahhoz, hogy ne élvezzünk egy-egy apróbb pillanatot. Csak álltam, és élveztem a nap gyengéd sugarait, majd egymás kezét fogva kezdtünk el lépdelni a parkolóban álló hatalmas, fekete Mercedes felé…
-Hát, itt lennénk-nyitotta ki a  csomagtartót.
-Szép autó-néztem rá elismerően-Milyen típusú?
 -Ez egy Mercedes S55 AMG-válaszolta.- Körübelül két éve vásároltam, és azóta hű társam…
-Nem értek sokat az autókhoz, de már ránézésből is látszik, hogy remek állapotban van. Gondolom sokat foglalkozol vele…
-Így is mondhatjuk-nevetett fel halkan.-Ez az autó mindig elvitt oda, ahová akartam…Még sosem hagyott cserben…
-Nem is tudom…Nem biztos, hogy be szeretnék ülni…-sóhajtottam, miközben  mindkét lábam megremegett, és émelyegni kezdek a bennem rejlő rémülettől.
-Esme, jól vagy?-nézett rám aggódva.
-Igen, csak…-nyeltem egy nagyot-Utoljára a balesetemkor ültem autóban. Azóta gyalog járok…
Éreztem, hogy a bennem rejlő feszültség  egyre csak nő, és most már nem csak a gyomromban, hanem a fejemben is érezni kezdtem az émelyítő fájdalmat.
-Nyugodj meg, nincs semmi baj-simította meg az arcomat-Egyszerűen csak képzeld azt, hogy egy székben ülsz. Észre sem fogod venni, hogy ez egy autó…-nyugtatgatott tovább.
-Biztos?-néztem rá bizonytalanul-Csak mert nem szeretnék kárt tenni az autódban-sütöttem le a szemeimet szégyenlősen, ugyanis tartottam attól, hogy a tegnap esti vacsora útnak indul, ha megmozdul alattam a talaj…
-Ha rosszul érzed magad, majd megállunk…-simogatott tovább-Csak bízz bennem…Nem hagyom, hogy bajod essen...
-Hát jó-sóhajtottam-Akkor induljunk-mosolyogtam halványan, majd minden bátorságomat összeszedve beültem a kocsiba…



8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mikor nem voltam itthon lemaradtam a történeteddel, de most behoztam. Elképesztően édes :)
    Nagyon tetszik, Esme és Carlisle olyan tökéletes pár együtt.
    Izzie elején nem szeretettem, de most egészen kedves volt, végül is csak nagyon féltékeny xD (Én is az lennék.... Carlisle túl jó pasi :D )
    Nagyon jól írsz, olyan romantikus!
    Nagyon várom a folytatást, mert ez egy remek történet.
    Puszi,
    Alice656

    VálaszTörlés
  2. Szia, Alice656! :D
    Örülök, hogy tetszettek az eddigi fejezetek :D
    Igen, Carlisle túúúúl jó pasi XD Ha az enyém lenne, én is féltékeny lennék :D
    Mostanság sokat tudok frissíteni, ezért a folytatás nagyon gyorsan jönni fog :D (REMÉLHETŐLEG)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon aranyos fejezet volt! :)
    Örülök, hogy Esme végre kijöhetett a kórházból és, hogy Carlisle ennyire gondoskodik róla. :)
    Jót nevettem azon, amikor viccelődni kezdtek Carlisle főzőtudományán. :D Ezek szerint csak "majdnem" tökéletes. :D
    Először azt hittem, hogy Izzie valamire készül megint, amikor elkezdett viccelődni Carlisle-lal, de szerencsére nem. :) Jó, hogy végre bocsánatot kért Esmétől. Azt hiszem, ez volt a legkevesebb azok után, ahogyan viselkedett.
    Szegény Esmének megértem a félelmét. Ha legutoljára akkor ült kocsiban, amikor a balesete volt, akkor most nem lehet könnyű neki... :(
    De szerencsére Carlisle vigyáz rá és mindent megtesz, hogy rendbe jöjjön. :)
    Nagyon várom a folytatást! Kíváncsi vagyok, hogy mi fog történni az utazás alatt (na, meg persze, utána). :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  4. Szia, Winnie!
    Örülök, hogy tetszett! :D
    Igen, Carlisle csak "majdnem" tökéletes :D De nekünk így is megfelel :D Azt viszont megígérhetem, hogy kitesz magáért a vacsora közben :D
    Izzie-nek ideje volt valami jót is tenni, mert eddig annyira negatív figura volt :D
    Nem akarom az esetleges Izzie fanokat elriasztani a sztoritól...:)
    Igen, Esme-nek most elég nehéz, és ezzel sajnos még nincs vége a megpróbáltatásoknak...De hamarosan minden rendbe jön, ezt megígérem.
    Carlisle pedig továbbra is vigyázni fog rá :)
    Puszi!
    Carly :D

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Annyira örülök, hogy Esmét végre kiengedték a kórházból és, hogy Carlisle-val ment haza. Szegény nem lehet könnyű neki most autóba ülnie. Az édes volt, ahogy Carlisle főzőtudományán viccelődtek, de mindenesetre jó, hogy Izzie bocsánatot kért. Úgy tűnik mégsem olyan gonosz mint amilyennek látszik. Alig várom a folytatást.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  6. Szia, Alicebrandon!
    Igen, Esme végre hazamehet :)
    Tényleg nem könnyű neki, de majd Carlisle segít neki áthidalni ezt a problémát is.
    Szegény Carlisle nem tud főzni, de hát ez van...Mi így is szeretjük :D
    Próbáltam kissé pozitívan beállítani Izzie-t, nehogy megtámadjanak az Izzie rajongók XD
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  7. Drága Carly!
    Nos Izzie valóban nagy meglepetéseket tud nekem okozni. Kedves lett. Hűha! :O Mondjuk azért örülök neki. :)
    Esme-t sajnálom, hogy a baleset miatt annyi fájdalmon és szörnyűségen kellett/kell átmennie. :( Viszont mostmár, hogy Carlisle ott áll mellette, bizonyára minden akadályt legyőznek. :)
    Azért az ötletért külön plusz pont jár, hogy Carlisle nem tud főzni, és hogy ezen milyen jól szórakoznak a barátai. :) Mármint, persze, az nem jó, hogy kinevetik, de akkor is egy mulatságos kis epizód ez a történetben.
    Jó volt! :)
    Fro

    VálaszTörlés
  8. Szia, Fro! :D
    Igen, most megpróbáltam kicsit kedvesebbé tenni, mert eddig olyan negatív figura volt :)
    Én is sajnáltam Esme-t miközben írtam, de hát ez van...ilyen is kell a történetbe. Viszont Carlisle-lal most már tényleg minden akadályt le fognak küzdeni :D
    Szegény nem tud főzni, viszont annál jobb orvos :D
    Puszi!
    Carly :D

    VálaszTörlés