2011. július 22., péntek

Carlisle és Esme (Breaking Dawn)

Sziasztok!
Annyira fellelkesültem a Comic Con-os videó láttán, hogy ma korán reggel összehoztam ezt a képet a naptár hátuljáról lefotózott kis képek segítségével :D Bár tegnap este már elkezdtem, de csak ma lett véglegesítve a dolog, és nem akartam várni vele a következő net elérhetőségem időpontjáig :D Remélem tetszeni fog :)
A frissről meg annyit, hogy egy extra hosszú fejezet lesz, a kimaradás pótlásáért, és a jövőhét közepére várható :)
Puszi!
Carly :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó kép lett! :)
    Igazság szerint, minél tovább nézem Carlisle új megjelenését, annál inkább elkezd tetszeni. :D
    Biztos nagyon jó lesz a filmben is (legalábbis remélem). :)
    Az a jelenet egyébként engem is fellelkesített :D Remélem, hamarosan kicsit jobb minőségben is láthatjuk majd. :)
    Egyébként nagyon várom már az új fejezetet. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia, Winnie :D
    Nekem eddig sem volt sok bajom vele, mert szerintem aranyos <3
    Örülök, hogy tetszett a kép! :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés