2011. július 11., hétfő

Gyógyító szerelem XIV. Fejezet

Sziasztok! :D
Mostanában elég sokat találkozunk, nem igaz? :)
Most ismét egy újabb fejezettel érkeztem, de ez az utolsó , mielőtt beütne az a kisebb szünet...
Remélem tetszeni fog, ugyan is ez az Esme családjánál tett látogatás talán egy harmada...:D
Sok mindent terveztem ehhez a részhez :D
Puszi!
Carly :)

U.I.: Egy kis "érdekességet" elrejtettem a szövegben, még pedig Esme szüleinek nevénél :D Remélem észreveszitek majd :D





(Esme szemszöge)



Kissé ideges voltam, vajon a szüleim miként ítélik meg Carlisle-t...Már nem mintha lett volna benne bármi kifogásolni való, eltekintve a főzéstől, de apa mindig is szigorú szemmel nézte a családtagok beilleszkedését a közösségbe…Különösen a társválasztást. Neki nem volt elég ha valaki szép…a belső értékeket sokkal nagyobbra tartotta…
-Itt fordulj balra, és már ott is vagyunk!-mutattam az utolsó elágazásra, miközben Carlisle lassan befordult a kérdéses kanyarba.
-Biztos hogy nem fognak kidobni ahogy meglátnak?
-Csak nem…legalább is én nem hagyom-bújtam hozzá mosolyogva-Ha te repülsz, én is megyek veled…
-Rendes tőled-puszilta meg a homlokomat.-Örülök, hogy velem vagy…
-Én is…De most elő a komoly arcunkat, mert ahogy meglátják a fiatalos lelkesedésünket, oda a belépőnk!
-Igen is, hölgyem!-nyomott színpadias csókot kezemre, miközben végre megérkeztünk a volt szülői házam elé… Az épület nem volt túl magas, de a kertje annál nagyobb volt. Mindent fehér fadeszkákkal vontak be, és az épület eleje hatalmas fapillérekkel volt alátámasztva. Elég régimódi volt, de valamilyen szinten még is  a gyerekkoromat idézte…
-Akkor hát…csöngessünk-vettem nagy levegőt, de mielőtt még megtehettem volna, már ki is nyílt az ajtó túloldalán édesanyám mosolygós arcával.
-Jaj, kicsim, de örülök, hogy látlak!-ölelt magához boldogan.
-Én is , anya-öleltem viszont.
-Olyan régen láttalak…Mióta elköltöztél egyszer sem jártál nálunk-jegyezte meg enyhe megrovással…
-Bocsáss meg-sóhajtottam-Volt egy-két dolog, ami miatt nem tudtam utazni…
-Mi?-nézett rám aggódva.
-Te nem mondtad el nekik?-kérdezte Carlisle meglepetten.
-Nem igazán tartottam telefont témának…-sütöttem le a szemeimet zavaromban.
-Miért, mi történt kicsim?-kérdezte most már ő is.
-Ezt majd inkább odabent mesélem el, de…Előtte had mutassak be valakit-ragadtam karon Carlisle-t-Anya, ő itt Dr. Carlisle Cullen. Orvos a milwaukee-i kórházban, és…jelenleg az egyetlen ember, akiben teljesen megbízom…
-Örülök, hogy megismerhetem, Dr. Cullen-rázott vele kezet  udvariasan anyám -Én Elizabeth Platt vagyok…Esme anyukája.
-Örülök, hogy megismerhetem , Mrs. Platt-mosolyogta kedvesen-De nyugodtan szólítson csak Carlisle-nak…
-Akkor maga pedig nyugodtan Liz-nek…-viszonozta kedvességét , ám ekkor egy hangos dörömbölés  kiszakított minket az idilli pillanatból..
-Hát itt az én drága húgocskám!-kapott karjaiba bátyám.
-Emmett! Tegyél le!-mondtam tettetett morcossággal.
-Miért is?-vonta fel a szemöldökét.
-Azért talán, mert felnőtt emberek vagyunk…viselkedjünk is úgy-néztem szemeibe komolyan, mire látta, hogy nem vagyok olyan hangulatban, hogy szórakozzon velem, így hát lerakott a földre.
-Igazad van, húgi-egyenesedett fel mosolyogva, miközben régi jó szokásához híven alaposan összeborzolta a hajam.
-Gyerekek, ezt azt hagyjátok abba!-szólt ránk anya fegyelmezően-Inkább menjünk be! Nemsokára esni fog…
-Szerintem is jó ötlet!-helyeselte Carlisle-Szabad megkérdeznem, hogy hová állhatok az autóval?
-Persze! Ha megkerüli a házat, akkor a hátsó udvar mögött áll a furgonunk…Mellé nyugodtan leállhat…
-Köszönöm!-mosolyogta hálásan-Nemsokára jövök!-nyomott lágy puszit homlokomra, majd elindult, hogy a Mercedes-t valamivel védettebb helyre vigye.
-Nos, addig menjünk be a nappaliba…Apád már úgy is nagyon vár…-mosolyogta anyu.
-Tudja, hogy…
-Igen, és nagyon örül, hogy találtál magadnak valakit…-simította meg az arcom, miközbe lassan mindhárman besétáltunk a nappaliba.-Szívem, itt a lányod!
-Esme! Jaj, de örülök, hogy itt vagy!-kapott karjaiba apa.
-Szia, apu-öleltem magamhoz-Olyan régen láttalak…
-Én is, kincsem-mosolyogta.-És hol a szerencsés fiatalember?
-Csak arra kérlek titeket, hogy ne kezeljetek úgy minket, mintha házasok lennénk…-magyarázta-Két hónapja ismerjük egymást, és csak egy randik volt…bizonyos okok miatt…
-Most már igazán elmondhatnád hogy mi történ…-nézett rám anya aggódva-Más vagy…Mintha megváltoztál volna…
-Ez nem olyan egyszerű, mint hiszed-válaszoltam szomorúan.
-Ugyan, húgi-ölelt magához  Emmett.-Egy család vagyunk…
-Hát jó…-sóhajtottam, majd részletesen elmeséltem mindent, ami az elmúlt hónapban velem történt. A kórházat, a kómát…Ha nem én mondtam volna, el sem hiszem , hogy ez mind  velem történt meg…
-Úr isten, kicsim!-ölelt meg anya-Ez rettenetes…
-Hát még nekem-nevettem fel halkan.
-Carlisle nagyon rendes ember-mosolyogta-Szerencsés vagy, hogy rátaláltál…
-Tudom…Bár csak több mindent is adhatnék neki egy  csókon kívül-sóhajtottam.
-Mindennek eljön az ideje kicsim-súgta a fülembe halkan-De az a fontos, hogy csak akkor tedd meg, ha készen állsz rá…
-Köszi, anyu!-mondtam halkan, majd pár pillanat múlva meg is érkezett az oly sokat emlegetett illető.
-Üdvözlöm , uram!-sétált oda apámhoz-Dr. Carlisle Cullen vagyok… Esme barátja.
-Üdvözlöm! Szólítson csak Peter-nek!-rázott kezet vele viszont.-Köszönöm, amit a lányomért tett…
-Igazán nincs mit…-válaszolta-Szeretem Esme-t, és ezt már az első pillanattól kezdve tudom…Csupán eddig nem mertem bevallani magamnak…
-Ígérje meg, hogy vigyáz rá!-kötötte az orrára apa.
-Az életemet is odaadnám érte!-mosolyogta, miközben az én vezetésemmel lassan felsétáltunk az emeleten lévő ideiglenes szobák felé.
-Nagyon kedves emberek-jegyezte meg elismerően Carlisle-Nem csoda, hogy te is ilyen vagy…
-Köszönöm!-sütöttem le a szemeimet zavaromban-Elég régimódi család vagyunk úgyhogy…valahogy ösztönösen működik bennünk a jó modor-nevettem halkan.
-Látom, az édesapád is egészen megkedvelt…Ennek kifejezetten örültem.
-Becsüli benned azt, aki vagy…-magyaráztam-Nem csak, hogy orvos vagy, hanem tiszta a lelked, és segítettél a lányán…
-Tipikus apa, igaz?-kacagta.
-Kedves, okos, és megértő…Viszont ha a lányáról van szó, semmi nem állhat az útjába…

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Örülök, hogy ilyen jól ment ez a találkozás. :)
    Azon én is csodálkoztam, hogy Esme családja semmit sem tudott a róla történtekről, de az igaz, hogy ha eddig nem tudtak személyesen találkozni, egy ilyen dolgot nem olyan jó telefonban elmesélni... :/
    Esme szülei nagyon aranyosak. Óh, és egészen véletlenül Liznek és Peternek hívják őket. :D Ez nagyon tetszett, mosolyt csalt az arcomra. :)
    Emmett olyan "emmettes" volt most is, ahogy rögtön felkapta Esmét. :D
    Kíváncsi vagyok, hogyan fog alakulni a látogatás többi része. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök, hogy ilyen jól ment a látogatás. Líz és Peter neve nekem is rögtön felvonta a figyelmem. Emmett bohókás volt, mint mindig. Esme apukája pedig a tipikus védelmező, aki bármit megtenne a lányáért. Alig várom a kövit.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  3. Szia , Winnie! :)
    Örülök, hogy tetszett! :)
    Igen, ezt tényleg nem a legjobb dolog telefonon megbeszélni, ezért is nem mondta el hamarabb...ráadásul eddig kórházban volt.
    Örülök, hogy kiszúrtad Liz-t és Peter-t :D
    Emmett-et megpróbáltam "emmettesre" csinálni, ha érted mire gondolok :)
    Sietek, amint lesz egy kis időm :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  4. Szia, Alicebrandon! :D
    Örülök, hogy tetszett :)
    Szerencsére minden jól alakult, és nem is tervezek bonyodalmakat előreláthatólag...
    vagy még is? :D
    Esme apukája az az igazi védelmező típus lesz továbbra is :D
    De Carlisle-lal jól ki fog jönni, ez biztos :D
    Sietek!
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Bocsi, hogy az előző részhez nem írtam, csak nem voltam itthon.
    De mindkettő rész nagyon tetszett!
    Remélem Esme-nek nem fog baja esni, és cuki, hogy Carlisle befogadta.
    Esme szülei nagyon kedvesek, és Emmett, hát ő maradt az, aki :D
    A nevük, hát igen....
    Szóval nagyon jó, és várom a folytatást!
    Puszi,
    Alice656

    VálaszTörlés
  6. Szia, Alice656!
    Semmi gond, megértem :)
    Örülök, hogy tetszettek a fejezetek :)
    Carlisle mikor ne lenne cuki??? :P
    Igen, Emmett mindig is Emmett marad, és próbálom minél "Emmettesebbre" faragni :D
    Sietek vele, amint lesz alkalmam felrakni fel is teszem, és mivel most sok kimaradás volt elég hosszú lett :)
    Kedd körül számíts a frissre!
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés