2011. július 11., hétfő

Gyógyító szerelem XIII. Fejezet

Sziasztok! (ismét)
Késő estig fent voltam, így hát sikerült befejeznem a fejezetet mára :) Lehet, hogy meglátszik rajta a fáradtság (bár remélem nem), de remélem tetszeni fog ! :)
Puszi!
Carly :)





(Carlisle szemszöge)



-Esme?-kérdeztem vissza-Esme te vagy az?
-Igen én vagyok, és be akarnak törni a lakásomba-folytatta-Ő az és visszajött! Újra el akar kapni! Kérlek segíts!-könyörögte, miközben hallottam, hogy halkan zokogni kezd.
-Ne félj! Azonnal ott vagyok. Addig zárkózz be a fürdőszobába! Ne engedj be senkit!-adtam neki az utasításokat.
-És honnal tudjam, hogy megjöttél?-kérdezte kétségbeesetten.
-Van pótkulcsod?-ötlött eszembe egy ötlet.
-Igen, a folyosó poroltója alatt van egy-válaszolta.
-Akkor be tudok menni-magyaráztam-De addig ki ne mozdulj a fürdőből megértetted?
-Igen, értem-azzal lerakta a kagylót, én pedig sietve indultam futásnak az autó felé.
Csak el ne késsek, csak el ne késsek…-ismételgettem- Mi lesz ha Esme-nek baja lesz? Mi lesz, ha megint bántja valaki? Én nem akarom ezt én…túlságosan szeretem őt, hogy elveszítsem…Ha csak egy ujjal is hozzáérnek… Én esküszöm, hogy kitöröm  annak a mocsoknak a nyakát , aki meg meri tenni…
Amilyen gyorsan csak bírtam előbányásztam a pótkulcsot a poroló alól, és már bent is voltam a lakásban. Minden békésnek látszott… Kapkodva forgattam a fejem a behatoló után, de sehol nem volt. Legalább nem jutott be a lakásba...
-Carlisle, te vagy az?-hallottam meg egy halk szipogást a fürdőből.
-Igen , én vagyok!-szaladtam be hozzá, majd hevesen öleltem magamhoz zokogás rázta testét.-Sssshhh…nincs semmi baj. Most már itt vagyok, és nem hagyom, hogy bántsanak….-csitítottam.
Rájöttem, hogy nem hagyhatom itt védtelenül…Bárki is volt az, még vissza fog térni, de akkor ő már nem lehet itt. Nem tehetem ki őt újabb veszélynek…
-Gyere , pakoljunk össze!-segítettem fel a földről, majd a szobája felé kezdtem húzni.
-Miért? Hová megyünk?-nézett rám kérdően.
-Nálam fogsz lakni…Aludhatsz a szobámba, én pedig lent alszom a kanapén. Két fürdő is van, úgyhogy ez sem fog gondot okozni. Bőven el fogunk férni…
-Nem kérhetek tőled ilyet- csóválta meg a fejét tiltakozóan.
-Dehogynem! És ez a legkevesebb azok után, hogy nevetség tárgyává tettelek öt gyerek előtt-mosolyogtam, mire az ő arcán is megjelent egy apró vigyor-Na szaladj, és hozd a fogkefédet, meg mindent, amire szükséged van!
-Rendben -sóhajtotta , majd pár perc múlva már úton is voltunk a házam felé…

-Köszönöm, hogy befogadtál-nézett rám hálásan, miközben  felkísértem őt az emeleten lévő hálóba.
-Igazán nincs mit…-simítottam meg a vállát-Nem tudnék nyugodtan aludni, ha ott hagytalak volna…
-Én meg sajnálom, hogy visszahívtalak az éjszaka közepén-sütötte le a szemeit zavartan.
-Ugyan már…még csak akkor értem haza…-mondtam  nyugtatóan-Inkább most pihenj, és ne törődj semmivel…Majd holnap beszélünk!-takargattam be, miközben egy lágy puszit nyomtam a homlokára.
-Várj!-kapta el a karomat-Valamit muszáj elmondanom neked…
-Mit kedvesem?-ültem le az ágya szélére.
-Lehet, hogy furcsán fog hangzani, de…arról a napról szeretnék beszélni, mikor bekerültem a kórházba-sóhajtotta, miközben láttam, hogy ajkai megremegnek ezen szavak kimondásakor.
 -Hallgatlak…Mondd, ahogy csak jól esik!-néztem rá biztatóan.
Hogy is feledhetném azt a pillanatot, amikor megláttam az arcát…Azt az elgyötört tekintetet, aminek nyomát ma már sehol sem látni…
-Az egész késő este kezdődött-sóhajtotta-Sok volt a papírmunka az új diákok miatt, így egészen kilencig voltam az iskolában. Majd elindultam haza…
-Nem volt valaki, aki hazakísér ?-néztem rá kérdően.
-Sajnos nem, így kénytelen voltam egyedül hazasétálni-magyarázta-Már majdnem bent voltam a lakásban, amikor valaki hátulról megérintette a vállamat…Egy férfi volt az, aki ott lakott a háztömbben. Valami Evenson, de nem ismerem a teljes nevét…
-Akkor ezért ijedtél meg annyira ma este-világosodott meg előttem minden.
-Igen… Azt hittem valami baja van, mert úgy látszott nagyon zaklatott. Azonban ahogy kicsit közelebb hajolt megéreztem a tömör alkoholszagot, ami belőle áradt…Teljesen részeg volt…Aztán pedig bevonszolt a lakásomba és…-itt félbehagyta a mondatot, de tudtam, mire gondol. Ha csak elképzeltem, hogy mit tett vele az a szörnyeteg, akkora harag gyúlt bennem, hogy legszívesebben kitekertem volna a nyakát.
-Mikor végzett azt mondta, ha hívni merem a rendőrséget, visszajön értem…Így aztán csendben tűrtem a fájdalmat, amit maga mögött hagyott…
-És hogy kerültél be a kórházba?-kérdeztem kíváncsian.
-A szomszédban egy nő meghallotta a sírásomat, és átszaladt hozzám…-válaszolta-Teljesen lesokkolta a látványom, ami nem csoda…Szinte teljesen leszaggatta rólam a ruhát…
-Én nagyon sajnálom-néztem szemeibe együtt érzően – Nem csodálom, hogy olyan bizonytalan voltál minden férfival…Szörnyű, ami veled történt…
-Végül is ez már a múlté –sóhajtotta.-Magam mögött kéne hagynom, akár csak a balesetemet, de nem megy…Egyszerűen nem…
-Ha szeretnéd, én segíthetek-ajánlottam-Mindent megteszek azért, hogy elfelejtsd azt, ami történt…
-Köszönöm, Carlisle- nézett a szemeimbe mosolyogva, miközben fejét kényelmesen a párnára helyezte-Szeretlek!
-Én is szeretlek!-suttogtam halkan, majd a lámpát leoltva elindultam a földszinten álló kanapé felé.
Egész este nem aludtam…Inkább nekiálltam, és elkezdtem olvasgatni a soha ki nem nyitott szakácskönyvem, de egyetlen szóra sem tudtam koncentrálni…Csak az járt a fejemben, amit Esme mondott…hogy szeretlek…
-Jó reggelt!-jött le nagyot ásítva az emeletről, miközben én egy pohár kávét iszogattam a fáradtság ellen.
-Neked is-mosolyogtam-Hogy aludtál?
-Remekül-nevetett halkan-Hála neked…
-Ugyan…Én csak…
-Te csak megmentettél a teljes idegösszeomlástól-nyomott lágy puszit ajkaimra-Köszönöm, hogy meghallgattál…
-Nincs mit…-mosolyogtam viszont.
-Éppen ezért támadt egy ötletem…-tette a kezeit karba előttem-Bemutatlak a szüleimnek.
-Hogy mi?-néztem rá meglepetten.
-Ma reggel felhívtam anyámat, és beszéltem vele…Azt mondta mehetünk, és az egész hétvégét ott tölthetjük. Emmett is ott lesz…
-Nem is tudom, Esme-túrtam a hajamba elgondolkodva.-Mi lesz ha nem leszek szimpatikus nekik?
-Jaj, nemár-nevetett fel ismét-Még hogy te ne lennél szimpatikus?
-Jól van, de csak egy feltétellel-néztem a szemébe komolyan- Ha megígéred, hogy apád nem fog bántani , amiért a lányával vagyok…
-Megígérem… Viszont akkor siessünk, mert hosszú az út Ohio-ig –kacagta, majd egy gyors öltözködés után izgatottan indultunk útnak Colombus felé.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jaj, szerencse, hogy nem történt semmi baj! Az az Evenson egy állat! Hogy tehetett ilyen szörnyűséget szegény Esmével? Most már nem csodálom, hogy olyan bizalmatlan volt az elején mindenkivel. :/
    Carlisle jól tette, hogy elvitte magához, így legalább mindketten megnyugodhattak. Bár megértettem, hogy Carlisle miért nem tudott aludni... amiket Esme mondott, őt is felzaklatták, elvégre szeretik egymást.
    Na, meg ugye a vallomások! :) Végre mindketten kimondták egymásnak. :)
    Az meglepett, hogy Esme be akarja mutatni Carlisle-t a szüleinek, de jó ötletnek tartom. :) Kíváncsi leszek a reakcióikra, bár Carlisle-t nem lehet nem szeretni. :D
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia, Winnie!
    Igen, Evenson egy állat, de így is akartam beállítani...Nagyon gonosz dolgot művelt Esme-vel, de most már rendeződni fognak a dolgaik, és meg van az oka a látogatásnak :D Ugyan is fejben már előre elterveztem az ezt követő részeket :D
    Sietek a folytatással, és azt elmondhatom, hogy mindenki szeretni fogja Carlisle-t! :D
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ó, te jó ég. Sejtettem, hogy Evensonról lesz szó benne, de azt nem gondoltam volna, hogy ilyen durván. Szegény Esme. Szerencsére a szomszéd meghallotta, különben lehet, hogy nagyon durva lelki sebeket szerzett volna. Az jó ötlet volt Carlisle-tól, hogy magához viszi, ott legalább senki sem bánthatja. Bár ezt a bemutatást én még egy picit korainak érzem, hiszen csak most ismerkedtek meg. Várom a kövit.
    puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  4. Szia, Alicebrandon! :D
    Igen, Evenson elég durván elbánt szegény Esme-vel, de hál istennek valaki felfigyelt rá...Carlisle azért vitte el magához, hogy biztonságban legyen :) Mit is várhatnánk tőle? :D
    Esme azért mutatja be, mert már amúgy is sokat mesélt a családjáról, és az anyja telefonhívása épp kapóra jött ahhoz, hogy megismerjék egymást :D Ráadásul fognak dolgok történni ezalatt a kiruccanás alatt :D Lehet, hogy egy kicsit korai, de szerintem nekik megéri kockáztatni :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés