2011. június 29., szerda

Gyógyító szerelem VII. Fejezet

Sziasztok!
Az elmúlt pár napban hatalmas ihletrohamom támadt :) Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de szerintem ez jó :)
Ez a fejezet elég különleges lesz :) Jó értelemben :)És igaz a mondás: Az álmok néha valóra válnak :)
Puszi!
Carly :)

u.i.: aki a gyors frissítés miatt nem olvasta az előző két fejezetet, két bejegyzéssel ezelőtt megteheti :)
 



(Esme szemszöge)



…Arca szinte már hozzáért az enyémhez…Éreztem forró, vággyal teli leheletét,  illatának bódító egyvelege pedig az őrület felé kergetett… Nem tudtam, meddig bírom anélkül, hogy ajkaimat ajkaihoz ne érintsem… Az eszem azt mondta ne, a szívem viszont azt, hogy igen…Mire is hallgasson ilyenkor az ember?
-Esme, szeretnélek megcsókolni-suttogta alig hallhatóan Carlisle.
-Akkor tedd meg! Mire vársz még?
-Nem tudom-húzta végig ujját az arcomon-Úgy érzem, még nem állsz készen rá…
-Bármire kész vagyok…Mindent megteszek, csakhogy veled lehessek…
-Mindent?-kérdezte, mire az én szemeim is lassan kinyíltak.
-Igen, mindent-válaszoltam határozottan.
-Akkor egyet ígérj meg nekem…-nézett mélyen a szemeimbe.-Ha bármi rosszat csinálok…ha valami egy picit is nem esik jól,  szólj! Nem akarok neked fájdalmat okozni…
-Ez csak egy csók…Nem kell túllihegni-nevettem  halkan.
-Hidd el, egy csók is lehet fájdalmas…ha azt nem a megfelelő ember adja-mosolyogta, majd ajkait végre az enyéimhez érintette…
-Azt hiszem, ideje mennünk-szakított ki apró álmomból Carlisle. -Nemsokára besötétedik…
-Bár ne kéne… Nem szeretnék megint a négy fal között lenni… - sóhajtottam.
-Tudom, hogy irtózol  a kórház gondolatától…De már csak a mai estét kell kibírnod, és hazamehetsz…- mosolygott rám bíztatóan- Becsület szavamra!
-Neked hiszek...de Izzie-nek nem…
-Hogy jön ide Isobell?-nézett rám kérdőn.
-Ma este ő van beosztva ügyeletre hozzám, és…nem igazán kedvel-mondtam kicsit félve-,de ezt te is tudod…
-Az igazat megvallva…sejtelmem sincs, hogy miért ilyen ellenszenves-mondta elgondolkodva- De ő mindig is ez a féltékeny típus volt…Ha valamit a sajátjának érzett, azt nem eresztette…
-Izobell szerelmes volt beléd?-kérdeztem érdeklődve.
-Talán még most is az…-nevetett halkan-De most már próbálja kontrollálni magát. Ezt becsülöm benne…
-És te?
-Csinos , meg okos, de…nem az én esetem…-nézett a szemeimbe komolyan.-Ő túlságosan temperamentumos, és heves természet…Nem való hozzám…
-Értem…-mosolyodtam el halványan, miközben éreztem, hogy az arcomba ömlik a vér lopott érintései hatására. Istenem, ennek nem így kéne történnie. Az álom… a szívem…túl gyorsan visznek engem előre…
-Én inkább a szerény, visszafogod, érett gondolkodású nőket szeretem-folytatta előbbi mondatát.
-Végre egy olyan férfi, aki nem a külső alapján ítél-kacagtam  halkan.
-Nem mondom, hogy nem fontos a külső…De ami idebent van, az sokkal fontosabb-tette kezét a mellkasomra, mire a szívem olyan erős iramba kezdett verni, hogy a helyzet félreérthetetlenné vált…A heves szívdobogás, az hogy minden egyes szaván pirulok, mindkettőnknek egyértelmű jel volt…És végre én is ki mertem mondani…szerelmes vagyok…
-Én…én…nem is tudom-kezdtem zavarodott dadogásba-Nem is tudom mit mondjak…
-Inkább ne mondj semmit!-mosolyogta, miközben arca egész közel került az enyémhez.
Mintha még mindig álmodtam volna… Éreztem forró, vággyal teli leheletét,  illatának bódító egyvelege pedig ugyanúgy kergetett az őrület felé … Nem tudtam, meddig bírom anélkül, hogy ajkaimat ajkaihoz ne érintsem… Az eszem azt mondta ne, a szívem viszont azt, hogy igen…Mire is hallgasson ilyenkor az ember?
-Tudom, hogy szeretnél megcsókolni…-suttogtam alig hallhatóan.
-De te is szeretnéd?-kérdezte.
-Miért gondolod, hogy nem?
-Túl sok megrázkódtatás ért téged az elmúlt időszakban…
-És szerinted ez akadály?-sóhajtottam fáradtan.
-Helyetted nem tudok válaszolni-hunyta vissza a szemeit-De azt tudom, hogy én mindent megadnék neked, ami csak tőlem telik…
-Másra nincs is szükségem-mosolyogtam boldogan, mire ajkaink végre találkoztak…
Soha nem éreztem még ehhez hasonlót…Mintha az egész világ megszűnt volna létezni körülöttem… Ajkai olyan gyengéden siklottak végig az enyémen, akár egy selyemkendő…talán még annál is gyengédebben…Mintha porcelánból lettem volna…
Kissé bátortalanul kezdtem el viszonozni csókjait, de ahogy a testemet átjárta a forróság , maradék bizonytalanságom is elpárolgott. Csak ő és én voltunk…senki más…
-Carlisle Cullen, te meg mi a fenét csinálsz?-hallottam meg egy ismerős, vérfagyasztó hangot, mire úgy rebbentünk szét, mint a rajtakapott tinédzserek. Csak ebben a pillanatban jöttem rá, mit is tettem…Hogy is gondoltam ezt? Orvos beteg kapcsolat? Nekem teljesen elment az eszem...
És ezt az érzést egyre csak erősítette bennem, mikor felnéztem a hang szőke tulajdonosára…
-Izzie…

12 megjegyzés:

  1. Szia!
    Huh, már az elején is alig tudtam szóhoz jutni, amikor Esme képzelgését olvastam a csókról. Annyira valóságos volt, de azt hittem, hogy valójában még nem most fog igazából megtörténni.
    Annak örülök, hogy végül mégis így lett és, hogy Esme ugyanúgy szereti Carlise-t, mint ahogyan Carlisle Esmét, csak hát Izzie jött pont rosszkor a képbe... Az orvos-beteg kapcsolatról most eszembe jutott, amikor a Grace klinikabeli Izzie-nek volt kapcsolata Danny-vel és abból is mekkora botrány lett, miután kitudódott. :/
    Remélem, hogy itt Izzie tartja majd a száját, mert ha elmondaná valakinek, amit látott, akkor az Carlisle állásába kerülhetne. :S De gondolom, azt nyilván nem hagyja majd annyiban, hogy csak úgy "lecseréljék" őt, még akkor sem, ha Carlisle már megmondta neki, hogy semmi sem lehet közöttük. :/
    Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra és én csak örülök annak, ha ihletrohamod van, mert akkor annál hamarabb olvashatom majd el. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Az elején olyan szépen írtad le az érzéseit, hogy szinte éreztem, ahogy engem is átjárnak :) Amikor Esme "álmodott", pontosabban elképzelte, hogy Carlisle megcsókolja őt, aztán pedig "felébredt", már akkor tudtam, hogy ez az álom, ahogy te is mondtad, végül valóra fog válni :) És így is lett ^^ Örülök, hogy végre ő is bevallotta magának az érzéseit:) Azon picit nevettem, hogy Esme előre megmondta, mit szeretne Carlisle, csak mert előtte ő ugyanazt a helyzetet megálmodta :) Mindezt az is bizonyítja, hogy teljesen ugyanazok a gondolatok suhantak át az agyán :)
    És hát, ki lehetne más az, aki egy ilyen gyönyörű pillanatot elront? Hát persze, hogy Izzie... Pedig ő aztán nem szólhatna egy rossz szót sem az orvos-beteg kapcsolatokra a Gray's klinika alapján :D
    Azért remélem, hogy ez nem lesz nagy akadály a kapcsolatukban és Izzie és végre megnyugodhatna már :)
    Várom a folytatást :)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  3. Szia, Winnie!
    Hát igen...Izzie elég rosszkor sétálgatott arrafelé, ráadásul tényleg nem közömbösek az érzései Carlisle iránt...Nem fogja annyiban hagyni a dolgot... :(
    A száját biztosan tartani fogja, de nem lesz könnyű meggyőzni :S
    Remélem továbbra is ilyen gyorsan tudom hozni a frisset :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  4. Szia, Juliet ! :)
    Örülök, hogy sikerült átadnom a hangulatot :)
    Valahogy próbáltam úgy leírni, hogy azért érezni lehessen, hogy meg fog történni ugyanez :)
    Eléggé egyre jár az agyuk :) Ez is azt bizonyítja, hogy egymásnak lettek teremtve :)
    Igen...csak is Izzie lehet ilyen ünneprontó...
    Megnyugtatlak, hogy semmi komoly botrányt nem tervezek, de nem lesz könnyű Izzie-t meggyőzni :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Először is IGEN, IGEN, IGEN. Végre megtörtént az első csók, de remélem ennél több is lesz majd :P Kár, hogy Izzie bekavart közben. Ugye nem lesz nagyobb bajuk belőle. Nagyon várom a folytatást.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  6. Szia, Alicebrandon!
    Én is...IGEN, IGEN, IGEN!
    Már nagyon vártam, mikor írhatom le ezt a részt :)
    Nemsokára lesz majd több is :)
    Izzie elég gonosz, de azért nem kegyetlen :)
    Meg fogják oldani :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Most csak egy kérdéssel fordulok hozzád.
    Méghozzá azt szeretném megtudni, hogy a Néha a Lehetetlen is lehetséges című történeted ötödik fejezetének a címét a Jégszívek olvadását kölcsönvehetem - e az új történetem címének?
    Köszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  8. Szia! :)
    Persze :) Nyugodtan viheted :D
    Örülök, hogy megkérdezted, de igazából nem haragudtam volna akkor sem, ha nem teszed...Bár talán másra igen,...Mindegy a lényeg, hogy nyugodtan viheted :)
    Ezt mindenkinek mondom, inkább kérdezzétek, nehogy harag legyen belőle, mert nem szeretek veszekedni :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  9. Carly!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
    Ez volt az első reakcióm az álomra. Aztán a valóságra. Végül Izzie-re... Nemár, hé! Mondjuk, azt hiszem, még mindig jobb, hogy ő látta meg őket, mintha bárki más (na jó, Derek jobb lett volna). Végül is, neki érdeke, hogy Carlisle maradjon, ezért nem csinálhat akkora galibát, hogy komolyabb következmények legyenek... Ugye? :/
    Megint jól eltaláltad, mi kell a népnek. :) Ügyes!
    Fro

    VálaszTörlés
  10. Szia, Fro! :D
    Megmondtam, hogy infarktust fogsz kapni XD Izzie még okoz a következő részben kellemetlen perceket, de nemsokára megoldódnak a dolgok...legalább is egyenlőre :)
    Dereknek is lesz tudomása a dologról, de egészen más lesz a hozzáállása...Bár az első reakciója neki is az Izzie-éhez hasonló lesz XD
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés