2011. június 26., vasárnap

10000 látogatóóó!!! :D




Jaj, Istenem! Annyira örülök :D Soha nem hittem volna, hogy egyszer 10000 látogató jár majd a blogomon :D Köszönöm minden egyes embernek, aki itt járt...Még azoknak is, akik csak egyszer-egyszer néztek be...
De legfőképp azoknak, akik komit írtak egy-egy fejezethez :)
Nem mondanék neveket, mert félek, hogy kifelejtek valakit, de szerintem az érintett emberek tudják , hogy rájuk céloztam :)
Remélem, továbbra is látogatni fogtok engem, és továbbra is okoztok nekem ilyen boldog pillanatokat :)
Puszi!
Carly :)


2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Gratulálok, és számomra öröm, hogy olvashatlak :) Remélem még sok ilyen szép perced lesz neked is ;)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  2. Köszike! :)
    Én is remélek még sok ilyen percet :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés