2011. június 8., szerda

Gyógyító szerelem III. Fejezet

Sziasztok!
Ma hirtelen ihletrohamom támadt, és gyorsan megírtam a fejezetet, mivel holnap nem lesz túl sok időm :S
Remélem, hogy tetszeni fog! 
Puszi!
Carly:)


 Érzelmek viharában


(Carlisle szemszöge)



Miért kellett megműtenem? Miért? Miért nem volt annyi eszem, hogy megvizsgálom? Hogy lehettem ilyen buta? Ha egy kicsit…csak egy kicsit is jobban figyelek…észrevettem volna a hasán azt a műtéti heget. Miért is nem néztem meg? Mi vonhatta el ennyire a figyelmemet?
- Carlisle, nem a te hibád!-hallottam meg egy angyali hangot a hátam mögül.
- Ki az?-kaptam fel a fejemet. Hirtelenjében nem láttam semmit, de ahogy megfordultam, nem hittem a saját szememnek.
- Ms. Platt?-kérdeztem ámulva-Hogy kerül ide?
- Én magam sem tudom… Csak eljöttem hozzád-vonta meg a vállát-Viszont nem ok nélkül…
- Ezt nem értem…-ráztam meg a fejemet zavarodottan-Maga nem lehet itt, hiszen kómában van, és…-ahelyett, hogy befejezhettem volna a mondatot, váratlanul találtam magamon  mézédes ajkait..
-Ms. Platt , ezt nem szabad!-szakadtam el tőle egy pillanatra.- Nem tehetem ezt magával…
-Kérem, szólítson csak Esme-nek-mosolyogta-És felőlem, nyugodtan  megteheti…én is akarom-folytatta csábítóan, amitől már én sem tudtam tovább megtartóztatni magam. Hevesen kaptam magamhoz ismét bársonyos ajkait, miközben  gyengéden az íróasztalomra helyeztem őt, és sietve kezdtük el lehámozni egymás ruháit. Úgy éreztem, nincs megállás…csak szállok, és szállok, és…
Ebben a pillanatban hirtelen pattantak fel fáradt szemeim, és megnyugodva vettem észre, hogy Ms. Platt még mindig az ágyában fekszik.
-Úr Isten! Hogy történhetett mindez? -gondoltam vissza arcomat kezeimbe temetve . Talán a fáradtság okozta…vagy nem tudom…De az biztos, hogy soha életemben nem álmodtam még ehhez hasonlót. Annyira életszerű és valós volt, hogy egy pillanatra azt hittem, hogy igaz…
-Mi újság, Carlisle?-lépett be váratlanul a szobába legjobb barátom, Derek.
-Semmi különös…-sóhajtottam-Azóta is úgy fekszik, mint ahogy két hónappal ezelőtt itt hagytam. Még csak egy apró rezdülés sincs…
-Nos… éppen erről szeretnék beszélni veled-lépett közelebb hozzám.-Tudod, nagyon ritka az a beteg, aki két hónap után épen visszatér a kómából. Az esélye egy az ezerhez…vagy mégtöbb.
-Tudom, hogy fel fog ébredni-vágtam rá azonnal-Fel kell ébrednie…
-Nagyon kicsi az esélye, Carlisle...
-Mire célzol ezzel?-néztem rá kérdően-Ha le akarod kapcsolni a gépről, az én nem engedem!
-Mi ez a nagy háborgás?!
-Először is…nem kapcsolhatod le csak úgy…másodszor pedig…
-Pedig?-nézett rám várakozóan-Mi lenne az ok, ami miatt még is itt tartsuk? Csak rab a saját testében…
-Megígértem neki, hogy nem hagyom meghalni!
-Biztosan ő is így akarná-tette kezét nyugtatóan a vállamra-Engedd el…
-Csak egy napot adj még! Egyetlen egyet…Ha addig nem változik a helyzet, akkor megteheted… -néztem rá  könyörögve.
-Mióta érdekel téged ennyire egy beteg sorsa?Mi az, ami ennyire köt hozzá?
-Nem  tudom…csak azt, hogy fontos a számomra… sóhajtottam.
-Az Isten szerelméért , Carlisle! Térj már észhez! Ezt is csak a fáradtség mondatja veled, hiszen…azt sem tudod, ki ő!
-De tudom-mosolyodtam el halványan-Egy nő, akinek segítségre van szüksége…és ezt a segítséget tőlem várja…


(Esme szemszöge)




Két hónap...Ez a hír igazából már megváltást kellett volna hogy jelentsen, de még sem volt az…Csak szenvedést jelentett a maradék időmre, ami még kijárt nekem.
Miért szánta nekem ezt a sors? Hiszen még annyi időm lett volna élvezni az életet…még előttem volt minden… szerelem,  család,  gyermekáldás…Annyi mindent nem éltem még át.
-Sajnálom, Ms. Platt....Tudom, hogy megígértem, hogy visszahozom, de sajnos nem tehetek semmit…-sóhajtotta Dr. Cullen.- Pedig lett volna mit mondanom magának. Tudnia kellett volna, milyen értékes ember is Ön valójában…Csak remélni merem, hogy még küzd, és vissza akar térni az életbe…Ez már nem rajtam múlik-simította meg arcom puha bőrét, mire meglepetésemre egy jóleső bizsergés futott végig a testem minden porcikáján.
-Hát persze, hogy vissza akarok térni –gondoltam magamban-Milyen kérdés ez?
Soha nem érzet akaraterő lett úrrá rajtam… Ki akartam törni. Meg akartam szabadulni ettől a börtöntől. Újra élni akartam…
És ebben a pillanatban megtörtént…Egy hirtelen villanás ragadott ki kétségbeesésem közül, és megláttam a kórházi szobám neonfényét…
-Úr isten!-pattant fel melőlem Dr. Cullen-Nővér, azonnal jöjjön ide!-kiáltott a folyosóra, mire pillanatok múlva két nővér kezdte el rólam leszedni a feleslegessé vált lélegeztető gépet. Újra magam lélegeztem.
-Ms. Platt, hallja amit mondok?-szorította meg a kezem-Érzi ezt?
Csak bólogatni tudtam, de ez éppen elég volt. Dr. Cullen azonnal gondjaiba vett, és ugyan úgy gondomat viselte, mint azelőtt. Bekötötte az újabb infúziót, és megvizsgálta a sérüléseimet. Köztük a friss műtéti hegemet is.
-Mi…mi történt?-kérdeztem nyöszörögve.
-Egy artéria megrepedt a hasában, és az heves vérzést okozott. Van tudomása korábbi műtétéről?
-Igen-válaszoltam-16 évesen egy autóbalesetben súlyosan megsérültem. Köztük a csípőm…
-Értem…-sóhajtotta, miközben szomorúan szegezte tekintetét a föld felé.  Tudtam, hogy magát okolja az egész baleset miatt…pedig nem is tehet az egészről. Ha nem lenne, talán már nem is élnék…
-Figyeljen!-kezdtem bele halkan.-Ez nem a maga hibája…
-Köszönöm, Ms. Platt-mosolyogta
-Nem, Ms. Platt…Csak hívjon Esme-nek!


10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ebben a pillanatban nem sok mindent tudok mondani, esetleg annyit, hogy "ó, te jó ég!"!
    Amikor "megjelent" Esme Carlisle-nál, sejtettem, hogy csak egy álom lehet, de mégis annyira életszerű volt. Remélem, hogy hamarosan megtörténik ugyanez a valóságban is. :)
    Két hónap! Szegény Esme, ilyen sokáig feküdt kómában! Megértettem Dereket, hogy miért javasolta ő is, hogy kapcsolják le a gépekről, de ugyanakkor Carlisle-t is. Milyen nehéz lehet ilyenkor a döntés, főleg ebben a helyzetben, amiben Carlisle is benne van.
    Még az a szerencse, hogy Esme hirtelen jobban lett és fölébredt. Ennek nagyon örültem, bár sejtettem, hogy nem hagyod őt meghalni, mert akkor nem lenne történet sem. :)
    Most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy vajon hogyan alakul a kapcsolatuk ezek után. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia, Winnie!
    Örülök, hogy tetszett! :D
    Még azért kicsit odébb van , hogy az életben is bekövetkezzen ez az esemény, ne csak Carlisle álmában :D
    Temészetes, hogy nem hagyom meghalni , hiszen akkor tényleg ennyi lenne a történet :) vagy ennyi sem :)
    Most már majd lassan elkezd alakulni a kapcsolatuk :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Carlym! :)
    Tudod jól, hogy az elején majdnem szívrohamot kaptam... te kis gonosz! :P Nagyon reméltem, hogy csak álom - és szerencsére igazam lett (de azért ne tegyél velem ilyet többet, ha lehet... jó?).
    Sajnáltam szegény Carlisle-t, amiért ilyen nehéz teher nyomta a vállát; de hála a kitartásának (és persze a szövődő szerelemnek) Esme kedves felébredt. :)
    Ami Dereket illeti: a Grace klinikában szeretem, de most kicsit mérges vagyok rá, amiért ilyen volt... Persze, tudom, hogy igaza volt, de mégiscsak jobb érzés, ha van kin kitölteni a mérgünket... ^^" (Az előző fejezetre visszatérve pedig: Izzie-t sosem kedveltem... azt hiszem, ezután sem fogom... hacsak nem mutatsz valami nagyon jót! ;P)
    Remélem hamarosan jön a következő rész - ahol megint halálra izgulhatom magam! :)
    Fro

    VálaszTörlés
  4. Szia , Fro!
    Örülök, hogy ez is tetszett, de nem ígérhetem, hogy a fantáziám nem hoz újabb meglepetéseket a számodra :D
    MÉG én sem tudom előre :D
    Hidd el, én sem könnyítek azzal magamon, hogy szomorúbb fejezeteket is kell írnom, de hát...ez van :)
    Ilyen is kell a történetbe :))
    Derek-nek részben igaza volt, de részben pedig nem...
    Izzie pedig...nem fogsz semmi újat tapasztalni, ki kell ábrándítsalak :D Ugyan ilyen lesz :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Hát, pillanatnyilag annyira le vagyok döbbenve, hogy szóhoz sem jutok:o Megszoktam, hogy Carlisle az előző történetben vámpír volt és először nem esett le, hogy esetleg csak álmodja az egészet, de aztán minden világos lett:) Egyébként pontosan ugyan ez történt velem is múlt éjjel... Ha valakire ennyiszer gondolsz, akkor annak következményei is lesznek:D Én mellesleg örültem neki :D
    Esmét nagyon sajnáltam, amiért ennyi ideig kómában volt, bár talán neki könnyebb lehetett mint Carlisle-nak, mert ő ne volt tisztában az idő műlásával.
    És végre fölébredt:D Mikor Carlisle azt az egy napot kérte Derek-től, már akkor tudtam, hogy Esme magához fog térni:)
    Nagyon jó fejezet lett:) Remélem, hamar jön a folytatás:)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  6. Hát az első amire gondolni tudok az OMG. Carlisle álmodta, hogy Esme meglátogatta, vagy Esme valahogy kilépett a testéből? Annak azért örültem, hogy felébredt a kómából, remélem most már jobban lesz. Várom a folytatást.
    puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  7. Szia, Juliet! :D
    Igen, furi, hogy Carlisle itt ember nemde?? :D
    De csak álmodta a dolgot...
    Igen, azt hiszem tudom, mire gondolsz, mert én is álmodtam már hasonlót :D
    Megígérem, hogy nemsokára hozom a következő fejezetet, és ott már lassan elkezd alakulni a kapcsolatuk :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  8. Szia, Alicebrandon!
    Nem, Carlisle tényleg, csak álmodta a dolgot :)
    Sietek a folytatással, és megígérem, hogy most már sokat fognak egymás közelében lenni :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Huhú, ez isteni volt :D
    NAgyon megijedtem, amikor le akarta szedni a lélegeztető gépről :S
    Olyan cuki volt Carlisle, hogy nem engedte.
    Az álom az... az bemutatta Carlisle titkos álmait xD
    Imádtam ezt a részt!
    Olyan boldog avgyok, hogy Esme felébredt. Remélem, hogy most mér meggyógyul. Nagyon aranyosak együtt Carlislelel. Nagyon várom a folytatást, mert imádom azt amit írsz, és azt ahogyan :D
    Puszi,
    Alice656

    VálaszTörlés
  10. Szia, Alice656!
    Ígérem, nemsokára jön a folytatás, és ott már elkezd kialakulni a kapcsolatuk :D
    Hát igen...Carlisle titkos álmai :D
    Egyszer majd valóra is válnak :D
    Most már Esme is meg fog gyógyulni, bár szerelmi viszony még kicsit később lesz náluk :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés