2011. június 5., vasárnap

Gyógyító szerelem II. Fejezet



Sziasztok!
Mivel volt egy kis időm , sikerült elkészítenem a második fejezetet  :) Ha rövidnek tartjátok az azért van, mert nem akarom előre lelőni a lényeget, és így kisebb dózisokban kevésbé lenne feltűnő egy-egy dolog. Természetesen lesznek hosszabb fejezetek is :)
Jó olvasást!
Puszi!
Carly :)
u.i.: aki nem olvasta az előző fejezetet, az az ezelőtti bejegyzésben megteheti :)


Valami megváltozik



(Carlisle szemszöge)




-Tudom, hogy nem bízik bennem… És azt is tudom, milyen szörnyű dolgokon mehetett keresztül-sóhajtottam.-De higgye el nekem, hogy nem minden férfi olyan, mint amilyennek hiszi. Ezt garantálhatom-simítottam meg karját biztatóan, majd a levett mintával sietve indultam meg a labor felé…
Csak remélni mertem, hogy az eredmények negatívak lesznek. Egy orvosnak soha nem öröm pozitív eredményt közölnie egy beteggel… De most valami  más volt…Más volt, de nem tudtam, hogy mi.
-Itt vannak az eredmények, Dr. Cullen. Mindegyik negatív-adott a kezembe a főnővér egy vaskos mappát.
-Komolyan?-kérdeztem hitetlenkedve-Ez teljesen biztos?
-Ha nem hiszi ,nézze meg a saját szemével-mondta, mire én azonnal olvasni kezdtem. Hihetetlen volt, de igaz. Minden egyes eredmény negatív volt…minden fertőzést kizártunk…
-Köszönöm, Mrs. Johnson-hálálkodtam egy széles mosollyal az arcomon.
-Nincs mit, Dr. Cullen-legyintett.
Rettenetesen boldog voltam. Tudtam, hogy mivel komolyabb baja nincs, jelentősen nőtt  a teljes lelki felépülés esélye .  Nem kell majd agresszív gyógyszereket alkalmaznunk súlyos depresszív mellékhatásokkal, amelyek csak rontanának az életminőségén….Egyszerűen csak meg kell hallgatni…





(Esme szemszöge)




Tudtam, hogy beszélnem kell valakinek a történtekről…Legbelül mardosott a magány, de egyszerűen nem tudtam felszínre hozni, amit éreztem. Az elmém egy láthatatlan burokkal védekezett minden  ellen, és hiába küzdöttem…csapdába estem…
-Jó hírem van, Ms. Platt. Szerencsére  nem szenvedett semmilyen  maradandó károsodást. -lépett be az ajtón Dr. Cullen. Ő annyira közvetlen és kedves volt velem, annak ellenére, hogy férfi…Azt hittem, soha többé nem fogok megbízni egyben sem, de valami miatt felé még is bizalmat mutattam…
-Most bekötök magának egy infúziót, hogy pótoljuk az elvesztett folyadékmennyiséget.Utána pedig be kéne vennie ezeket a tablettákat. Vitamint tartalmaznak, amik segítenek a megerősödésben-magyarázta, amire csak bólogatni tudtam. Bár tudtam volna legalább egy apró mosolyt csalni az arcomra…Legalább ennyit megérdemelt volna azok után, amit értem tett.  Gondolataimból a hasamban fellépő éles fájdalom szakított ki. Azonnal odakaptam, de  a görcsös fájdalom csak erősödött és erősödött… és azon kaptam maga, hogy vérzek.
-Dr. Stevens, azonnal hozzon egy hordágyat!-kiáltotta Dr. Cullen.
-Miért, mi történt?-rontott be a Dr. Stevensnek vélt szőke hölgy.
-Mindjárt elvérzik! 5 mg. dopamint!-adta ki a követkeő utasítást, mire egy nővér azonnal beadta nekem az adrenalin-injekciót. -Azonnal a műtőbe kell vinnünk!
-Itt a hordágy!
-Nem hagyom meghalni…becsület szavamra-fordult, hozzám, miközben letörölte az arcomon legördülő apró könnycseppet.
Ez volt az utolsó emlékképem az itteni világról... A műtőbe vezető úton elvesztettem az eszméletem, és többé nem ébredtem fel ebből az állapotból. Kómába estem…
-Hát itt van, Dr. Cullen?-nézett rá meglepetten Dr. Stevens a mellettem ülő orvosra-Ideje lenne hazamennie…Napok óta nem aludt…
-Nem hagyhatom magára…-fogta meg a kezem.-Az én hibám, hogy ilyen állapotba került…Ha nem műtöm meg...
-Azt tette, ami helyes… Ha nem műtötte volna meg, elvérzett volna…-folytatta Dr. Stevens.
-És így jobb?!-mutatott rám felháborodva-Kómában van, és talán soha nem ébred fel! Hogy éljek ezzel a tudattal?!
-Úgy , ahogy eddig…végül is csak egy beteg… -mondta Dr. Stevens.
-Nem csak egy beteg…Éppen ezért nem mozdulok el mellőle, amíg  fel nem épül…




8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Te jó ég! Mi történt Esmével, ami miatt elkezdett vérezni? Ha minden fertőzést kizártak, akkor mi baja lehetett? :(
    Szegényt úgy sajnáltam, amiért ennyire szenvedett, na meg Carlisle-t is. Látszott, hogy megpróbált mindent megtenni és szerencsére még éppen időben operálta meg Esmét.
    Izzie karakterén gondolkodóba estem. A Grace klinikában kedveltem, sőt az elején itt is szimpatikus volt, de amit a végén mondott, az nem tetszett. Bár kétségkívül van benne igazság... de akkor is.
    Nagyon várom a folytatást! :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia, Winnie! :)
    Nem árulhatok el semmit, de meg van mindennek az oka. Annyit elárulok, hogy nem fertőzés...
    Hidd el, nekem sem könnyű megírni ezeket a részeket...de az lebeg a szemem előtt, hogy utána úgy is minden rendbe jön :)
    Izzie karaktere nekem is szimpatikus, de a végén lévő mondatnak két oka van. Az egyik, az igazság...a másikat pedig szerintem te is sejted :)
    Sietek a folytatással!
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Áh, szóval Izzienek netalántán bejön a jóképű szőke Dr.Cullen?
    Nagyon tetszett a rész, csak nagyon sajnálom Esmet. Mi történt vele? Már tökre boldog voltam, hogy nem lesz semmi baja, erre majdnem elvérzik, és utána kómába kerül.
    Gyógyítsd meg, azaz Carlisle gyógyítsa meg.
    Folytatást! Nagyon jó ez a történet is!
    Puszi,
    Alice656

    VálaszTörlés
  4. Szia, Alice656!
    Talált süllyedt! Izzie féltékeny, és nem kicsit :D
    Megnyugtatlak, hogy Esme-t rendbe fogja hozni Carlisle...
    Hiszen...akkor nem is lenne történet :D
    Sietek a folytatással!
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Huh, hát, nem is tudom, mit mondhatnék:O Először is, bocsi, hogy az előző fejezethez nem írtam komit, de sajnos nem voltam netközelben:( Másodszor pedig, egyszerűen fantasztikus lett!:D Kíváncsi vagyok, mi fog történni Esmével (meg hogy most egyáltalán mi a baja), hogy akkor most felébred-e, vagy ez csak egészen a történet végén fog megtörténni, mikor Carlisle végre rájön, mi a gyógymód... Bár, ez a kóma valószínűleg a sokktól és a történtektől állhatott be nála és nagyon remélem, hogy ez a gyógyító szerelem nem arra utal, hogy Esme csak hallja Carlisle hangját, míg Carlisle egyre jobban beleszeret, hanem Esme felébred és Carlisle lesz az, aki segít neki túllépni a gondjain:) Na ez most lehet, hogy egy kicsit hülye magyarázat lett, de számomra ezután a hétvége után még kissé korán van most is xD
    Izzie mondata itt a végén engem is eléggé meglepett, de valóban, igaza volt...:( Bár, nem tudom, ki szeretett bele a saját betegébe, akiért utána még az állását is kockára tette, hogy megmentse és végül mégis meghalt... Pedig csak a kórházban ismerték meg egymást... Na mindegy:) Ez már nem ehhez a történethez tartozik, hanem Gray's klinika:)
    Várjunk csak! Most olvasom... Izzie féltékeny??? Esmére? Egy nőre, akit Carlisle még csak nem is ismer? Vagy amiatt, hogy hozzá nem kötődik ennyire?
    Várom a folytatást:) Remélem, hamar jön:)
    Puszi: Juliet

    Ui.: Tetszik az új desing és a képek is:) Az idézetekről már nem is beszélve:D

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Örülök, hogy tetszik az új történet :D
    Semmi baj, persze, hogy megértem, hiszen van, hogy én sem jutok nethez, és én is csak később írok komit :)
    Hát Izzie már előre érzi, hogy Carlisle-nak fontos Esme...tudod...afféle női megérzés :):)
    Na szóval...a gyógyító szerelem cím két ok miatt van. Az egyik az tényleg az, hogy Esme-t Carlisle segíti ki a nehéz helyzeteiből. A másik pedig az, hogy Carlisle tényleg bele szeret a kómában lévő Esme-be, és ezt Esme is tudni fogja, azonban ez nem lesz ilyen egyszerű...:D
    Sietek!
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Carly!
    Na a műtétes részre egyáltalán nem voltam felkészülve!
    De kezdjük az elején: Ó ez a drága Carlisle, olyan kedves, és figyelmes, és jószívű, és óóóó... [Persze én még mindig Team Edward, illetve Team Jasper (és esetenként Team Demetri) vagyok... de azért szeretem én Carlisle-t is! :)]
    Mikor végre megnyugodtam, hogy Esme-nek semmi baja, a poszttraumás stresszen kívül... jött a görcs és a vérzés... most pedig kómában van. Carly! Te kis rafinált... hogy játszadozol te az idegeinkkel... >.< Annak viszont kifejezetten örülök, hogy Esme azért hall egyet s mást, miközben kómában van - így azt is érzékelhetjük, hogy Carlisle ott van vele... és már homályosan sejti, hogy valami van a levegőben. :)
    Csak így tovább! :D
    Fro

    VálaszTörlés
  8. Szia Fro!
    Örülök, hogy tetszett! :D
    Igen, ez a drága Carlisle :D
    Tudom, hogy te team Jasper , Edward na meg persze Demetri vagy :D
    De csak remélem, hogy megkedveltetem jobban veled a szőke dokinkat is :D
    Igen, nemsokára alakulnak majd köztük a dolgok! :D
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés