2012. január 6., péntek

Elhagyva XXV. Fejezet

Sziasztok!
Siettem a fejezettel, azonban nem mondom, hogy túl vidámra sikeredett. Remélem, azért nem haraszotok majd rám emiatt, de nemsokára mindent rendbe hozok.
Puszi!
Carly :)




(Carlisle szemszöge)



Hihetetlen volt, milyen nyugodtan pihengetett Esme a karjaimban; mintha semmi sem változott volna köztünk, mióta vámpírrá változtam. Nem rémítette meg a hideg bőröm, sem a tény; miszerint vérrel táplálkozom. Mintha még mindig normális lettem volna a szemében.
Álmában többször is elmosolyodott, amit én sem bírtam megállni anélkül, hogy meg ne simítottam volna puha arcát. Annyira gyönyörű volt, hogy hirtelen még magamban sem tudtam mit mondani a látványra. Az arcán lévő pír, az ereiben lüktető vér, a hófehér bőre…Mintha nem is ember, hanem angyal lett volna, akit az ég küldött hozzám, hogy továbbra is jó maradhassak általa. Mellette minden annyira más volt.
-Carlisle-lépett be az ajtón Elezar, mire én csitítóan emeltem mutatóujjam az ajkaim elé, amiből azonnal értette a célzást, és csak számomra hallható hangnemben folytatta mondanivalóját.-Voltam a boltban, és hoztam mindent, amit kértél a mai reggelihez.
-Rendben van-suttogtam alig hallhatóan.-Mindjárt nekiállok.
-Milyen ismét a családoddal lenni?-pillantott rám kíváncsian.
-Mint látod fantasztikus-simítottam meg szerelmem arcát.-Aurora pedig hihetetlen baba. Csendesebb nem is lehetne.
-Ennél jobb nem is lehetne-nevetett fel halkan.-Akkor?
-Már is indulok-csusszantam ki a lehető legpuhábban Esme mellől, majd ha nehéz szívvel is, de elindultam a konyha felé.
Szerettem volna, hogy mire szerelmem felébred, már minden készen álljon a mai napra. Megterítettem az asztalt, elkészítettem a reggelit, és megpróbáltam minél jobban kiszellőztetni a szobát, amire a pici fiatal kis tüdejének volt most a legnagyobb szükség. Már majdnem teljesen készen voltam, amikor…
-Carlisle!-hallottam meg Esme kiáltását az emeletről, mire mit sem késlekedtem; mindent eldobva rohantam fel az emeleti szoba felé. Már lentről is jól éreztem a vérének illatát, ami azonnal tudatosította bennem, hogy valami nagyon nincs rendben. Miért ilyen intenzív az aromája, ha még mellette feküdve sem éreztem ennyire erősnek a vonzalmat? Mi történhetett, ami ilyen hirtelen iramra hajszolta a szívritmusát? Amint felértem, mindent azonnal megértettem…
-Esme, kincsem!-termettem mellette pillanatok alatt. Hirtelen nem is tudtam mit kezdeni az elém táruló látvánnyal. A hatalmas vérfolt a parkettán, az elfehéredett bőre...Már alig volt benne élet.
-Carlisle…én…én…
-Ne mondj semmit!-csitítottam el halkan.-Minden rendben lesz-vettem a karjaimba.
-És Aurora?-kezdtek el hullani a könnyei.-Ha nem élem túl, mi lesz?
-Túléled, hidd el!-pusziltam meg sápadt arcát, majd hihetetlen iramban indultam futásnak a földszint felé.
Azonnal tudtam, mi okozhatta a vérzést; ami miatt szerelmemnek mulaszthatatlan műtéti beavatkozásra volt szüksége. Talán, ha mellette lettem volna, mikor felkel, akkor nem történt volna meg ez a szörnyűség.
-Carlisle, itt meg mi…-kezdett hozzá Elezar, azonban már nem bírta befejezni a mondatát. A szemei pillanatok alatt elfeketedtek, a mellkasából pedig hirtelen tört fel a fajtánkra jellemző hangos morgás.
-Elezar, azonnal menj fel az emeletre-pillantottam rá szigorúan.-Menj már!
-De az illata-szisszent fel halkan, mire én védelmezően mordultam rá legjobb barátomra. Tudtam, hogy azonnal el kell induljunk a kórházba, ha meg akarom menteni szerelmem életét. Már alig keringett vér a szervezetébe, ami miatt könnyen leállhatott a szíve, onnantól pedig nem lenne visszaút…Szerencsére azonban a hirtelen fellépésem hatással volt Elezarra.
-Addig fent leszek a…lányoddal-bólintott komolyan, mire én is útnak indulhattam Esme-vel a városi klinika felé.
Miközben száguldottam, néha rápillantottam a pillanatról pillanatra sápadó arcára. Zöld szemei már elvesztették a fényüket, és alig bírta ki anélkül, hogy ne zuhanna azonnal az eszméletlenség hasadékába. Azonban akármennyire is száguldani akartam, az erdő végéhez érve kénytelen voltam emberi tempóra váltani, ami rettenetesen nehéz volt…Esme élete volt a tét.
-Nővér!-kiáltottam, mikor beléptünk az épület ajtaján.-Hívja ide Dr. Lucient, mert feleségem perceken belül elvérzik, ha nem műtik meg.
-Nem kell hívnia, Dr. Cullen-lépett ekkor mellénk az említett személy.-Mi történt?
-A nejem nem több mint másfél napja szült, és valószínűleg felrepedt a méhe-mondtam ki az általam sejtett diagnózist.-Ha nem műtik meg…
-Mindent megteszünk, hogy megmentsük az életét-vette át a karjaimban vérző Esme-t, majd miután a hordágyra fektette őt, el is indultak vele a műtő felé.
Én teljesen magamba zuhanva ültem le a műtő melletti váróba, miközben újra és újra rápillantottam a hatalmas vérfoltra az ingemen. Rettegtem a műtét kimenetelétől, hiszen szerelmem szervezete mindezek ellenére sem volt a legjobb a kislányunk születése után, de a beavatkozás súlyos következményekkel is járhat. Féltem, hogy talán nem éli túl a megpróbáltatásokat.
-Nem tévedett-sétált ki hozzám fél óra múlva kollégám.-A felesége méhe rettenetesen összeroncsolódott. Minden bizonnyal az Ön gyors reagálása mentette meg az életét.
-Ezek szerint rendbe jön?-néztem rá várakozóan.
-Rendbe-bólintotta.-De el kell távolítanunk a méhének a teljes részét.
Amint kimondta ezeket a szavakat, a torkom hirtelen összeszorult erre az érzésre. Esme számára semmi nem volt fontosabb, minthogy anya lehessen, és bár itt van nekünk Aurora, most már sosem adathat meg neki ez a lehetőség.
-Ez…
-Sajnálom-sóhajtott fel halkan.-Tudom, mindez semmit nem számít jelen pillanatban, ráadásul a picinek sem lesz könnyű átélnie majd a hatalmas változás. Holnap szeretném őt is szemügyre venni.
-Rendben van-mondtam halkan, majd miután ő is visszaindult, lassan én is elindultam az aula felé.
Ha nem tudtam volna, hogy nem tudok aludni; azt hittem volna, hogy mindez csupán egy rettenetesen rossz rémálom. Miért Esme-t? Miért őt szemelte ki a sors? Ő mindennél jobban megérdemli a normális életet, és nem szabadna, hogy ilyen fájdalmak érjék az életben. A szívem összeszorult a gondolatra, miszerint soha többé nem ajándékozhatom majd meg egy újabb kisbabával.
-Dr. Cullen-szólított meg Mrs. Johnson.-Valamilyen Elezar Denali keresi Önt telefonon. Adjam?
-Persze-vettem át tőle a készüléket, mire azonnal meghallottam a vonalban a kislányom hangos sírását.
-Carlisle, a lányod nem bírja tovább mellettem-mondta ijedten.-Rettenetesen sír.
-Próbáltad elaltatni?-érdeklődtem.
-Mindent megtettem, de semmi nem használ-válaszolta.-Haza kell jönnöd!
-Azonnal indulok-pillantottam az órámra, majd sietve indultam útnak az otthonom felé…

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ó Istenem, szegény Esme! :( Sajnálom, hogy ez történt vele. :( Képzelem, milyen szomorú lesz majd, ha közlik vele a hírt. :(
    Carlisle-nak is rettenetes lehet most, de Esme sejtésem szerint jobban össze fog törni... :/
    Még szerencse, hogy Eleazar nem támadott rájuk. Azért neki is elég jó már az önuralma. Kicsit féltem, hogy amikor telefonon hívta Carlisle-t, az esetleg azért lesz, mert már nem bírja tovább Aurora közelében. De szerencsére nem erről volt szó.
    Amikor Carlisle elindult Esmével a kórházba, sőt már akkor, amikor Esme vérezni kezdett, teljesen azt hittem, hogy nem lesz más megoldás, csak az, hogy Carlisle-nak át kell majd változtatnia őt. Úgy tűnik, erre még nem volt szükség. De azért kíváncsi vagyok, hogy Esméből vámpír lesz-e valamikor.
    Alig várom a következő fejezetet. :)
    Kíváncsi vagyok, Esme hogyan fog reagálni és, hogy végül hogyan jönnek majd rendbe a dolgok.
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ó, Szegény Esme. Amikor kiabált Carlisle-nak azt hittem, hogy Aurórával történt valami. Kíváncsi vagyok, hogy fogadja majd a hírt, hogy nem lehet többet kisbabájuk. Bár ha nem lett volna Carlisle-nak más választása, mint, hogy vámpírrá változtatja akkor is ez a sors várt volna rá. Eleazar elég viccesen nézhetett ki, amikor kétségbeesve egyik kezén a síró babát tartotta, a másikkal meg Carlisle-t hívta a kórházban. Alig várom a következő fejezetet.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  3. Szia, Winnie!
    Igen, Esme-t nagyol le fogja sújtani a hír, de hamar összeszedi magát, hiszen a már meglévő kislányuknak nagy szüksége lesz rá is. Carlisle pedig mindenben segíteni fogja, amiben csak lehet :)Elezarnak is nagy már az önuralma, bár neki valamivel nehezebb dolga van. Nem, Carlisle-nak itt még sikerült Esme-t megmentenie anélkül, hogy vámpírrá változtatta volna. Azonban ki tudja? Egyszer még vámpír is lehet belőle ;)
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  4. Szia, Alicebrandon!
    Valóban, mindenképp ez a sors várt volna Esme-re még akkor is, ha vámpír lett volna belőle. A hír mindenképpen le fogja majd sújtani, azonban mint Winnie-nek is írtam, hamar összeszedi majd magát Aurora érdekében :)Elezarnak nincs sok tapasztalata a kisbabák szerint, így okoz majd nekik némi fejtörést a megnyugtatása xD
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  5. Halihóóó Carly!
    Friss... :D vééégre. :)
    Ááááá, úgy sajnálom szegény Esme-t, el sem tudom hinni, hogy ilyen dolgok történnek vele. Szerintem senki sem bírná ki, ha nem lehetne kisbabája, még a szívtelen emberek sem... ez annyira igazságtalan! :'(
    De hát ott van Aurora, az ő érdekében meg úgyis bármit megtesznek. :D
    Elezarra is kíváncsi leszek, hogy viseli a dolgokat.. xD
    Egyszóóval nagyon várom a frisst, siess vele, és légyszi szólj ha feltetted! :D
    x.o.x.o: LaMes Grock.

    VálaszTörlés
  6. Szia, LaMes! :D
    Igen, ez valóban igazságtalan dolog, ráadásul pont velük történt meg ez a dolog. De ott van nekik Aurora, így ez nyújt némi vigaszt a dologgal kapcsolatban. Elezar kissé nehezen birkózik meg a baba dologgal, de szerencsére Carlisle-nak majd lesz egy jó ötlete a kislánya megnyugtatására :)
    Azonnal szólok, ugyanis pont most raktam fel (xD)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Huh látom, már a következő is fent van...kicsit elkéstem :/ amit rettenetesen sajnálok, de most bepótolom ( vizsgára tanulok, ami a héten minden időmet elveszi)
    Szegény Esme :( Miért ő? Ahogy írtad : Ő aztán tényleg megérdemli a normális életet. Még jó, hogy nem ájult el a sok vér láttán, meg az ijedségtől. Biztos vagyok benne, hogy nagyon rosszul fogja viselni, azt hogy nem nem lehet többé kisbabája. Mondjuk....remélem hogy nem lesz Aurora egy elkényeztetett kislány xD ( mert hogy ugye bár ő az egyetlen gyerek, és az is marad)
    Carlisle okos volt, hogy azonnal tudta mit kell csinálni. Legtöbb esetben szerintem fogalmuk sincsen a pasiknak az ilyenekről, de hát 1- ő A férfi ebben a történetben :) 2- ő orvos, de tényleg elismerés adatik neki.
    Mikor Eleazar majdnem rájuk támadt, kicsit megijedtem... azt hittem neki ugrik Esme-nek, de hál istennek az ő 'vérszag' elleni tűrőképessége is sokat javult, mióta Carlisle-al rászoktak az állatvérre.
    Mikor a végén telefonált, azt hittem valami baj történt a kis Auroraval, de szerencsére semmi ilyesmi nem történt :)
    ( Ugrom a következőre :D )
    Puszi: Violet

    VálaszTörlés
  8. Szia, Violet!
    Semmi gond, én tettem fel túl hamar, mert nem szeretem, ha sokáig tartanak a szomorú részek :)
    Aurora teljesen el lesz kényeztetve xD Mármint jó értelemben, nem pedig rossz :) Mindent megkap majd a szüleitől és ezt főként a szeretetre és a figyelemre értem :)Carlisle-nak előnye, hogy orvos, így nem esett annyira pánikba, mint azt a legtöbb ember tenné egy ilyen helyzetben. És hát valóban...Ő A férfi ebben a történetben :P Aurorával nem lesz semmi gond, mindössze csak hiányzik neki az anyukája :) Na meg az apukája is :D
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés