2011. augusztus 20., szombat

Kép (+ egy kis közlemény )

Sziasztok! :)

Mint azt már mondtam, hétfőtől újabb szünet következik, ugyan is nem leszek gépközelben :( Mondtam viszont azt is, hogy lehet, hogy lesz még friss előtte, de sajnos azt kell mondanom, hogy nem fogok vele időben elkészülni, az ok pedig az ihlethiány... :( Nem tudom, hogy kinek a szemszögéből kezdjem el (vagy is, hogy ti melyiknek örülnétek jobban). Esetleg, ha van valami kívánság kommentárban nyugodtan meg lehet írni, és azt megvalósítom :)
Nem szeretném összecsapni, mert ezek a részek szerintem fontosak a történet szempontjából is. Ha netán még is elkészülnék vele holnap estig, azt jelezni fogom :)
Viszont a mai nap készítettem egy kis meglepetést :) Ez a történetnek egyik későbbi jelenete, amin Carlisle és Jasper látható (játék közben) :)
Remélem, tetszeni fog nektek!
Puszi!
Carly :)



6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is, nagyon édes lett ez a kép! Annyira cuki Jasper, Carlisle arca pedig valami hihetetlenül aranyos! *.*
    Hát, ez az ihlethiány nekem is ismerős, sajnos néha csak úgy beüt, aztán nehezen akar elmúlni. :S
    De nem baj, ha kicsit késik a folytatás. Majd folytatod, ha ismét megjön az ihlet. ;)
    Sajnos nem igazán tudok ötletet adni, hogy melyik szemszögből olvasnám szívesen, mert én mindkettejükét nagyon szeretem. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia, Winnie! :)
    Örülök, hogy tetszett a kép :D Carlisle cukibb mint a kis Jasper? xD
    Persze tudom, hogy gondoltad, csak így is lehet érteni :)
    Köszi, hogy megérted a problémámat :) Kicsit zavaros idegállapotban vagyok a jövőhét miatt, és így nem tudok túlságosan koncentrálni :S De próbálom rendezni magam :)
    Nem baj, akkor majd kitalálom kinek a szemszöge legyen :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  3. szia!
    Semmi gond, ha késik a fejezet a jó történethez idő kell.Ismerős érzés, az ihlethiány. Néha rám is rám szokott törni, ilyenkor vagy berakok valami nyugtató zenét, vagy valami filmet, ami megadja az ihletet. A kép nagyon cuki, kis Jasper nagyon édes rajta. Én a folytatást Carlisle szemszögéből olvasnám szívesen, de ez csak az én véleményem.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  4. Szia, Alicebrandon! :)
    Köszi, hogy megérted :)Próbálkozom majd az ötleteiddel :)
    Örülök, hogy tetszik a kép :)Okés, akkor megpróbálom Carlisle szemszögéből megírni :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  5. azért egy kis pihenés nem ártott :) mostmár újult erővel folytathatod és ami a legmeglepőbb: OLVASTAM!!! ja meg kipurcant a gépem XD de azért vhogy én is megleszek :D
    By: Calistro
    U.I.: olyan nehéz itt elküldeni egy lópata megjegyzést

    VálaszTörlés
  6. Szia, Calistro! :D
    Na, ez tényleg meglepő xD Szegény géped, őszinte részvétem miatta...xD Tényleg elég nehéz, de azért ne szidd a bloggert xD Nem tehet a lópataságról xD

    VálaszTörlés