2011. augusztus 2., kedd

Gyógyító szerelem XXIV. Fejezet

Sziasztok!
Siettem, ahogy csak tudtam, és már hoztam is a következő fejezetet :D
Remélem tetszeni fog, és ismétlem...FIGYELJETEK! :D
Puszi!
Carly :)



(Esme szemszöge)





Legközelebb akkor tértem magamhoz, amikor Carlisle ajkai ismét pásztázni keztek a nyakamon, elárasztva ezzel az egész testem egy jóleső meleg érzéssel… Próbáltam nem kimutatni, mennyire jól esik ez a gesztus, de most sem bírtam megállni azt a sóhajt, ami oly sokszor elhagyta az éjszakánk során ajkaimat...
-Jó reggelt , szívem-csókolt meg lágyan.-Nem akarsz felkelni?
-Nem igazán…Még kicsit fáradt vagyok-sóhajtottam.- Hány óra van?
-Már majdnem fél tizenegy…
-Hogy mennyi?-pattantam hirtelen ülőhelyzetbe az ágyon.-Istenem, Carlisle, én nagyon sajnálom…Nem akartam az egész délelőttöt…
-Nincs semmi gond-hallgattatott el az ujjaival.-Tegnap elég sokáig éjszakáztunk, így ez teljesen érthető…
-De én még sosem aludtam ilyen sokáig-folytattam aggódva.-Még akkor sem, amikor a vizsgáimra tanultam éjszakákon át…
-Csak tudod a vizsgáid közben nem végeztél aktív fizikai munkát-nyomott csókot az ajkaimra.-Gyere…Inkább öltözzünk fel, jó?
-Jól van-mosolyogtam, majd lassan nekiálltunk, hogy  összeszedjük a tegnapi hévben szétdobált ruháinkat…
-Én elég éhes vagyok-szólaltam meg a rendrakás közben .-Nem megyünk el enni valamit?
-Mire gondoltál?-nézett rám érdeklődve.
-Fogalmam sincs-sóhajtottam.-Valami péksüteményre, vagy esetleg gyümölcsre…Nem is , inkább csokoládéra-csillant fel a szemem ebben a pillanatban.
-Csokoládé ebédre?-vonta fel a szemöldökét.
-Miért ne? Megkívántam, és úgy gondolom, nem ütközik etikai szabályba a csokoládé evése ebéd időben…Vagy tévedek?
-Dehogy, nincs ezzel semmi gond, csak kicsit…furcsa-nevette halkan.
-Most kinevetsz?-néztem rá érdeklődve.
-Dehogy, csak aranyos vagy, amikor bizonygatod az igazadat-ölelt magához, miközben ujjaival gyengéden simogatni kezdte a hátamat.-Akkor? Milyen csokit szeretnél?
-Mogyorósat-tettem karba a kezeimet határozottan.-Az a legfinomabb…
-Akkor elmegyünk, és veszünk egy mogyorós csokoládét-mosolyogta.-Csak siessünk, mert itt délben minden bezár a szieszta miatt…
-Uh, az nem lenne jó-kacagtam halkan, majd elindultunk az utca végén lévő kisbolt felé…
Igazából, sosem voltam édesszájú, de valami miatt most még is nagyon kívántam a dolgot…Szükségem volt valamire, ami kicsit elindítja az agyam, vagy éppen csillapítja a megint rám törő fejfájásokat. Gyógyszer híján ez tűnt a legmegfelelőbbnek a számomra, meg hát… éhes is voltam, és elég tartalmasak tűnt ahhoz, hogy vacsoraidőig megtelítse a gyomromat…Bár ki tudja…
-Hűha-néztem ámult az előttem lévő polcra.-Ez aztán a választék…
-Melyiket kéred?-kérdezte Carlisle.
-Vehetnék többet is?-haraptam idegesen az alsó ajkamba.-Csal mert…nem igazán tudok dönteni, és…
-Persze, nyugodtan-vágta rá azonnal.-Amilyet csak szeretnél.
-Akkor veszek egy mogyorósat, meg egy tejcsokoládésat-vettem a kezembe két jókora táblát.
-Ezt mind meg fogod enni?-nézett rám kérdően.
-Nem hisze, de azért jobb, ha mindkettőt megveszem-kuncogtam.
-Hát, jó…-sóhajtotta.-Te tudod, csak aztán nehogy cukorbeteg legyél itt nekem a sok csokitól…
-Nem leszek, nyugi-simítottam meg az arcát.-De most inkább fizessük ki ezeket, mert mindjárt éhen halok.
-Akkor irány a kassza-mosolyogta, majd miután fizettünk neki is álltam a frissen beszerzett csokoládék elfogyasztásának…



(Carlisle szemszöge)



-Hű, te aztán tényleg éhes voltál-néztem rá meglepetten, amikor a második tábla csokoládé papírját is a kukába dobta.-Mindig ilyen édesszájú voltál?
-Nem…igazából soha, de most eléggé megkívántam az édességet-magyarázta.-Biztos az aktív fizikai munka teszi…
-Lehetséges-nevettem fel halkan.-Ha viszont tényleg ezért van, akkor soha többé nem fárasztalak le ennyire…Cukorbeteg leszel ha mindig ennyi csokoládét eszel az éjszakáink után.
-Jut eszembe az éjszakáról-bújt hozzám mosolyogva.-Mi a terved mára?
-Nem is tudom-simítottam meg a vállát.-Mi lenne, ha a szállodában maradnánk?
-Csábító ajánlat-kuncogott fel halkan.-És kivitelezhető is…
-Ezzel meg mire célzol?-néztem rá kérdően.
-Tudod…a tegnapi elég bizarr módja volt a…megvalósításnak-vörösödött el egy pillanatra.
-Az igaz-nevettem fel én is.-De végül is megoldottuk a hazajövetelt…
-Én semmire nem emlékszem-csóválta meg a fejét gondolkodóan.-Azt hiszem elaludtam…
-Igen, én hoztalak fel a partról-magyaráztam.-Már majdnem hajnali három volt, amikor elindultunk…
-Észre sem vettem…-kacagta. -Teljesen el tudod venni az időérzékemet…
-Akár csak te az enyémet-nyomtam ajkaira lágy csókot.-Tényleg…mi lenne, ha körbenéznénk a városban?
-Nekem tetszik az ötlet-mosolyogta.-Útközben láttam egy kis templomot, és vehetnék  egy-két apróságot anyáéknak, és Emmettnek is…Persze, ha nem gond…
-Már miért lenne az?-simítottam meg apró arcát.-Azt veszel, amit csak szeretnél…
-Csak mert…kicsit úgy érzem, hogy kihasznállak-mondta komolyan.-Lelkiismeretfurdalásom van amiatt, hogy nyaralunk…és hogy a te pénzedből fizetünk mindent…
-Emiatt nem kell, hogy rosszul érezd magad-mosolyogtam.-Azért az én pénzemből fizetünk mindent, mert én így akarom…Nincs ezzel semmi gond…
-Biztos?-kérdezte megszeppenve.
-Persze, hogy biztos-kacagtam.-Egészen addig, amíg te nem voltál, el sem mentem nyaralni…A házam építése után még maradt némi pénzem a megtakarításból, és ezt veled szeretném elkölteni…Elhiszed?
-Hogy is ne hinném-húzódott arcára egy apró mosoly.-Akkor indulhatunk?
-Ez meg miféle kérdés?-nevettem fel halkan, majd útnak indultunk, hogy felfedezzük a város apró nevezetességeit…
Már majdnem teljesen sötét volt, amikor újra visszatértünk a szállodába... Egész nap sétáltunk, és rengeteg ajándékot vettünk az otthoni családtagok számára. Még lovas-kocsizni is elmentünk…Esme azonban eléggé kimerült. Fájt a feje és a lábait is gyengének érezte, ami mint utóbb kiderült már három napja folyamatosan kínozza…Attól tartottam valami komoly dologgal állunk szemben…
-Carlisle, nincs semmi bajom-tiltakozott, amikor egy borogatást akartam tenni a fejére.-Csak egy kis fejfájás…
-Fejfájás, ami napok óta kínoz-helyesbítettem.-Ez nem normális dolog…
-Régebben is volt migrénem, de ez ahhoz képest semmi-folytatta.-Biztosan csak a kimerültség…Pár napon belül rendben leszek.
-Legalább egy teát had hozassak neked-néztem rá aggódva.-Hátha az segít…
-Jól van-mosolyogta.-De csak akkor, ha egy kis kekszet is hoznak hozzá…Az valamennyire elveszi a gyógytea szörnyű ízét-kacagott fel halkan.
-Persze, szívem, ahogy csak akarod-mosolyogtam, majd a szobaszervíz számát tárcsáztam, és pár percel később egy kedves hölgy már fel is hozta a frissel elkészített zsályateát.
-Parancsoljon, Mrs. Cullen…-adta szerelmem kezébe udvariasan, mire Esme hirtelen megrökönyödött, akár csak én.-Valami rosszat mondtam?
-Nem, nem, csak…mi nem vagyunk házasok-vörösödött el egy pillanatra.
-Jaj, bocsánat, én nem tudtam...
-Nincs semmi gond-mondtam nyugtatóan.-Köszönjük a segítséget!
-Nincs mit, Dr. Cullen-vette a kezébe az üres  tálcát, majd visszaindult, hogy hozzálásson az éjszakai műszakhoz. Én lassan Esme mellé helyezkedtem az ágyon, majd gyengéden magamhoz ölelve simogattam, miközben ő kissé kelletlenül iszogatta a némileg kesernyés ízű folyadékot. Még akkor is gyönyörű volt, amikor elfintorodott…
-Nem ízlik, igazam van?-vontam fel a szemöldökömet.
-Nem igazán-nevette  halkan.-De ha muszáj…
-Ez talán enyhíteni fogja a fájdalmaidat…a zsályának sok jótékony hatása van a szervezetre, köztük a megfázásra…
-Szerinted ez megfázás?-nézett rám meglepetten.
-Nem tudom, de a fejfájás általában a nátha egyik legkorábbi tünete-magyaráztam-Lehet, hogy a hideg víz miatt van…
-Nem érzem magam „megfázottnak”-nézett rám komolyan.-De te tudod.
-Ahogy mondod…-nyomtam ajkaira lágy csókot, majd még egyet…és észre sem vettem, mikor kezdtünk egyre vadabb csókolózásba. Esme óvatosan lerakta a bögrét az ágy szélén lévő szekrényre, míg én egy könnyed mozdulattal felé gördültem, majd lágyan indítottam felfedezőútra kalandozó kezeimet. Végigsimítottam az oldalát egészen a nyaka vonaláig, majd vissza, majd újra a dereka irányába, és ismét vissza…
-Mire készülsz?-nevetett fel halkan.
-Pontosan arra, amire te-mosolyogtam, mikor megéreztem kezeit a nadrágcsatomon.-Hová sietsz ilyen gyorsan?
-Élvezni akarom a kínálkozó alkalmat-sóhajtotta.
-Akkor egy kicsit lassíts, jó?-csókoltam meg újra, mire kezeivel szorosan átkarolta a nyakamat, majd lágy simogatásba kezdett a hátam vonalán.
-Túl sokáig vártam rád, hogy…lassítsak-nyögött fel halkan.-Már azóta rád várok, mióta megláttalak az orvosomként…
-Én pedig azóta, mióta megláttalak a betegemként-sóhajtottam, majd lassan elkezdtem kigombolni  a blúza apró gombjait. Ő sem tétlenkedett, ismét az övemért nyúlt, majd egy könnyed mozdulattal meg is szabadított a nadrágomtól. Nehéz volt megállnom, hogy rögtön a lényegre ne térjek, de azt akartam, elkapkodni a dolgot…Érezni akartam minden apró mozdulatát, amíg csak tudom…minden apró érintését, amíg csak látom…Szeretni fogom őt, amíg csak világ a világ…és ezen semmi nem változtathat…soha…

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Oké, most már teljesen biztos vagyok benne, hogy igaz, amire eddig is gondoltam. :D
    És nagyon örülök neki! Gondolom, jó nagy meglepetést fog okozni nekik a hír, ha majd kiderül. :D
    Az nem csoda, hogy Esme olyan sokáig aludt, ha hajnalban mentek vissza a szállodába. Na, meg ugye... az aktív mozgás tényleg kifárasztja az embert. :P
    Ebben az esetben jobb is, hogy csak gyógyteát ivott Esme, még akkor is, ha lyan szörnyű. Habár én még nem ittam zsályateát, szóval fogalmam sincs, milyen íze van. :D
    Nem tudom, hogy mennyire lenne helyes gyógyszert szedni, meg aztán... gondolom nem sokára úgyis elmúlnak ezek a tünetek :D
    Nagyon aranyos fejezet volt. Majd végig mosolyogtam az egészet. :)
    Alig várom a folytatást. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia, Winnie! :D
    Örülök, hogy tetszett :D
    Hát elég nagy meglepetés lesz a dolog, az biztos :D De örülni is fognak :D
    Igen...az aktív testmozgás XD De talán inkább a késői fekvés volt az oka a sok alvásnak, és az a másik dolog :P Csak ezt nem mondhatom ki azok miatt, akik még talán nem tudják :D
    Én sem ittam még zsályateát, de másfajtát már kóstoltam, és szerintem minden gyógyteának rossz az íze XD
    Sietek a folytatással!
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Már rájöttem mire kellett figyelni és úgy örülök neki :) Biztos nagy meglepetés lesz nekik, de ők nagyon megérdemlik. Visszatérve a fejezetre. Nagyon szuper lett, nem gondoltam volna, hogy Esme két akkora tábla csokit még így is meg tud enni. Nagyon elmosolyodtam, amikor a lány házaspárnak nézte őket. Egyszer talán azok is lesznek :) Nagyon várom már a kövit.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  4. Szia, Alicebrandon! :D
    Örülök, hogy örülsz :) Én is örülök :D
    Nagy meglepetés lesz, az biztos :D
    Hát igen, kicsit sok csokit evett vacsorára xD
    Sietek a folytatással!
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés