2011. augusztus 28., vasárnap

Ismét díj!!!! :)

Sziasztok! :)
A blog most is egy újabb díjjal gazdagodott, hála Doree17-nek. Nagyon szépen köszönöm neki, és megpróbálom majd valahogy meghálálni a dolgot :)


Szabályok:
-Tedd ki a logót!
-Írj magadról egy kis szösszenetet!
-Küldd tovább 5 írónak!

Akkor pár dolgot magamról:
-Imádom a valós orvosi esetekről szóló műsorokat, mint az Investigation Discovery-n futó Titokzatos diagnózist vagy a Titokzatos baleseti sebészetet :)
-Az előbbiekből látható, hogy orvos szeretnék lenni :)
-Nagyon erős lelkiismeretem van, így hogyha kirobbantok egy vitát (és még is az én hibám volt a vita tárgya) mindig én vagyok az, aki bocsánatot kér. 
-Ebből kifolyólag nem vagyok haragtartó ember :)
-Elítélem azokat, akik azért piszkálnak bizonyos embereket, amiért sokat tanul. Szerintem a tudás senkinek sem árt.

És itt vannak az írók (nem tudtam kiválasztani azt az ötöt) akiknek továbbküldöm:

Köszönöm, még egyszer!
Puszi!
Carly:)



4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm!
    Úgy tudom, hogy a legtöbb díj már megvan neked, de azért nézz be hozzám, hátha tudok újat mutatni :)
    Puszi,
    Alice656

    VálaszTörlés
  2. Szia, Alice656! :)
    Nincs mit, és azonnal benézek :D

    VálaszTörlés