2011. augusztus 31., szerda

Díj+egyéb fontos dolgok!

Sziasztok!
Először a fontos dologgal kezdeném:
-Mivel holnaptól suli, ezért ritkábban lesznek frissek. Szerintem ez várható volt, de szerettem volna szólni róla, nehogy félreértés legyen belőle .

-A másik fontos dolog az lenne, hogy elkezdjem-e az új (Titanic) történetet a most futó mellett, vagy inkább később. 
Én azt mondanám, hogy majd felrakok belőle egy kis ízelítőt (amikor elkezdem). Nem hiszem, hogy bírnám egyszerre a két történetet, de ez rajtatok is múlik.

Na, és most jöjjenek a díjak!

Először is szeretném megköszönni Juliet-nek, Winnie-nek, és Alicebrandon-nak a díjakat! Nagyon szépen köszönöm!









A szabályokat most nem írnám ki, mert már úgy is ismeritek!

Akkor pár dolgot:
- Szeretem az állatokat (különösen a kutyákat)
- Hosszú ideig féltem az orvosoktól (nem gondolnátok)
- Mindig is ki akartam próbálni, milyen lehet színészkedni (pedig nem szeretem a feltűnést)
- Ha nem sikerülne orvosira mennem, nem tudnék mihez kezdeni magammal.
- Erősen maximalista vagyok (!)

Akiknek pedig tovább(vissza) küldeném:
-Winnie: Winnie blogja
-Drusilla: Drusilla blogja

u.i.: Aki még nem olvasta a ma felrakott fejezetet, az az előző bejegyzésnél megteheti :)
Puszi!
Carly :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése