2011. augusztus 29., hétfő

Egy új történet (ötlet)

Sziasztok! :)
Nemrég egy hihetetlen ötlet pattant ki a fejemből, amit először elvetettem, de utána mégis elkezdtem szövögetni a szálakat :) Hát itt lenne...

Titanic-Egy új kezdet



Gondolom, mindenki ismeri az eredeti történetet a Titanic-ról, és néhányan még láthattátok is vasárnap a tévében. Ez a történetem annak a filmnek köszönheti a megszületését (bár némi változtatás van benne)
Esme Platt, akinek hatalmas adósság terhe alatt kéne férjhez mennie, édesanyjával és annak barátnőivel együtt lépnek fel a Titanic fedélzetére, ahol Charles Evenson már vár leendő feleségére. Mivel a család rettenetesen nagy anyagi gondban van, ennek megoldásaként választották a házasság (vagyonos házasság) menekítő útvonalát.
Eközben Dr. Carlisle Cullen, az egyik helyi orvos is a fedélzetre kerül…
Hogy mi fog történni? Azt nem árulhatom el, de nem csalódtok majd a történetben :)

Puszi!
Carly :)

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Érdekes történetnek indul, kíváncsi vagyok mi lesz belőle. Kíváncsian várom már az új történetet, de ez nem azt jelenti, hogy a mostaninak vége lesz ugye?
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  2. Szia, Alicebrandon!
    Nem, nem azt jelenti, hogy a mostaninak vége lesz, még közel sincs vége :)
    Csak gondoltam megkérdezem, érdekel-e titeket, mert csak akkor állok neki :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Magát a Titanic című filmet imádom, már többször is láttam, habár most nem tudtam, hogy volt a tévében, úgyhogy ezúttal kimaradt. :D
    A történeted nagyon érdekesnek ígérkezik és, hogy a Titanic-kal kapcsolod össze, nekem még pluszban nagyon tetszik, úgyhogy izgatottan várom ezt a történetet is. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  4. Szia, Winnie!
    Örülök, hogy tetszik az ötlet :) Még nem tudom, hogyan fogom megvalósítani, mert egy felületes vázlat van a fejemben, de majd kialakul :D
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés