2012. március 22., csütörtök

Mindig hó, mindig romantika :)

Sziasztok!
Próbáltam kicsit kreatív címet adni, ami nem tudom, mennyire sikerült XD. Mindenesetre amiatt esett erre a választásom, mert szinte minden utóbbi romantikus történés, mind a történetben, mind a képeimben téli látvánnyal nyilvánult meg. Most ismét ilyen képpel jelentkeznék, amit nem más ihletett, mint az Eclipse egyik mondata, ami ez lenne:  "Carlisle and Esme were talking a few yards away, heads closes together, fingers linked, not paying attention".
A friss sajnos ismét nem akar elkészülni. Kissé elfáradtam az utóbbi hetekben, szinte semmi erőm nem maradt írni. Próbálkozom!
Puszi! Carly




4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez egy aranyos kép lett és a szöveg is tökéletesen illik hozzá. :)
    Kár, hogy ebből a jelenetből a filmben nem láthattunk semmit, pedig megnéztem volna őket szívesen, amint így beszélgetnek egymással, teljesen kizárva a külvilágot. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Winnie!
      Én is sajnálom, hogy nem került ilyen a filmbe *-* Annyira cuki és imádni való lett volna :D De inkább azt mondanám, hogy meghitt :)
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  2. Szia!
    Juj, ez a kép nagyon jó lett! :) És valóban a szöveg is teljesen jó hozzá :D És egyet értek Winnie-vel, ezt a jelenetet én is megnéztem volna a filmben :)
    Remélem, kapunk majd még ilyeneket :)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Juliet!
      Természetesen, még kaptok majd ilyeneket (ha rajtam múlik). :) Bár az írás most kicsit elakadt nálam (már nem tudom, mi miatt, hiszen elméletileg már pihentebb vagyok, de még sem :/) de a képeket most szerkesztem :)
      Talán valami a fejemben nem megy, mert tudom, mit akarok leírni, de mikor leírom, nem találom elég jónak :/ Majdcsak lesz valahogy :)
      Puszi!
      Carly :)

      Törlés