2012. március 16., péntek

Carlisle&Esme- Breaking Dawn (amiket ma készítettem)

Sziasztok!
Miután az elmúlt hetem rettenetesen sűrű volt, nem volt időm írni. Emiatt hoztam ezeket a képeket engesztelésnek, mivel kicsit lelkifurdalásom van emiatt. A frissről még semmit nem tudok mondani, de mindent megteszek, hogy minél hamarabb elkészüljön. 
Ami kicsit másabb téma...
Szerintem sokan hallhattátok, hogy Peter Facinelli és Jennie Garth többé már nem alkotnak egy párt. Reméljük, minden rendben lesz a három lányukkal. Ami pedig Petert illeti...Kívánjunk mindannyian neki eseménytelen válást. Nem tenne jót a média sem neki sem a lányaiknak.
Puszi! Carly








4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Juj, ezek nagyon jó képek lettek. :) Ezért imádom én annyira a Breaking Dawn-t és remélem, hogy még a második részben is lesznek hasonlóan remek jelenetek velük (vagy még jobbak :D).
    Egyébként, ne legyen lelkifurdalásod a folytatással kapcsolatban. Nincs belőle semmi gond, ha kicsit késik, mi megvárjuk. ;)
    Ehhez a váláshoz most inkább nem fűzök semmit, mert ahogy minden egyes gondolatomat összeszedtem, az elég lenne egy egész blogbejegyzésre. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Winnie!
      Én is emiatt imádom ennyire a Breaking Dawn-t :D És szintén reménykedem a második részben, nem is kicsit :D Remélem, nem csalódunk :D Köszönöm a türelmedet, kicsit le vagyok terhelve mostanában, és már nincs erőm írni :/ De próbálok sietni :)
      Puszi!
      Carly :)

      Törlés
  2. Szia!
    Ezek nagyon jók lettek. *.* Olyan aranyosak együtt. :)
    A folytatást pedig, igen, mi megvárjuk :D Azért remélem hamar jön ;)
    Puszi: Violet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Violet!
      Örülök, hogy tetszettek a képek :) A folytatással pedig sietek, de nem garantálok időpontot, mert még el sem tudtam kezdeni ^^ Próbálok sietni!
      Puszi!
      Carly :)

      Törlés