2012. március 18., vasárnap

Carlisle&Esme videó

Sziasztok!
Mint azt ti is tapasztaltátok, már irtózatosan régen készítettem videót  a blogra, egyszerűen nem volt sem időm, sem ötletem hozzá. Rájöttem, ez azért nem mehet tovább, és tegnap este nekiálltam egynek, ami nem lett túl hosszú, de remélem elnyeri majd a tetszéseteket :) 
És van itt még valami. Szeretném minden olvasómnak megköszönni az eddigi kommenteket. Mindig annyira kedvesen válaszoltok, és mindig annyi jót mondotok :) Köszönöm mindenkinek!
Puszi! Carly

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon aranyos videó lett :)
    Örülök, hogy többségében a Breaking Dawn jelenetei szerepelnek benne, mostanra azok lettek a kedvenceim (kivéve persze a Twilight-ból a konyhás és a kivágott rész). :D
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Winnie!
      Nekem is a Breaking Dawn a kedvencem :P Na meg a Twilight-ban a konyhás és a kivágott :) :D
      Puszi!
      Carly :)

      Törlés
  2. Szia!
    Háhá, végre tudok komit írni! :D Nem tudom, mi volt a baj, van, ahol még most sem engedi, de majdcsak megjavul:)
    Nekem is nagyon tetszett a videó:) És tényleg, a konyhás és kivágott jeleneten kívül az elsőben, a kedvenc jeleneteim mind a BD-ben vannak :D Nekem mondjuk az tűnt fel, azt valahogy pont jól eltaláltad, ahol összevágtad egymás után azt a két részt, hogy Esme szendvicset visz a farkasoknak és Carlisle lehívja Jacob-ot a lépcsőnél :) Ilyen volt még az is, amikor Esme mondja a beszédet és Carlisle elmosolyodik :) Ott is olyan aranyosak voltak *.*
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Juliet!
      Ennek örülök! :D Viszont a másiknak nem :( Hátha rendbe jön mindenhol, ahol még nem működik. Hát mi más is lenne a kedvencünk, mint a konyhás a kimaradt és a BD jelenetei :D Köszönöm, igyekeztem a videóval :) Szerintem is aranyosak!!!!! :D *-* Mindennél aranyosabb *-*
      Puszi!
      Carly :)

      Törlés
  3. Szia!
    Nagyon jó lett a videó!! *.*
    Nekem is a kedvencem lett a Breaking Dawn, és jó sok jelenetet vágtál bele. :)
    Puszi: Violet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Violet!
      Köszönöm, ez annyira jól esik :) A Breaking Dawn fantasztikus film *-* :D
      Puszi!
      Carly :)

      Törlés