2012. március 8., csütörtök

Elhagyva XLIII. Fejezet

Sziasztok!
Kicsit késtem a fejezettel, de íme itt lenne. Holnap mindenhova megyek pótolni a kommenteket és az olvasást, mert kicsit el lettem maradva, se mindenben igyekszem behozni az elmaradásomat. Köszönöm a türelmeteket, és remélem, nem bántódott meg senki a komment elmaradáson. A mostani fejezetben minden a romantikáról és Esme első vadászatáról szól. Remélem, tetszeni fog!
Puszi!
Carly :)



(Esme szemszöge)


A hihetetlen sebesség még mindig felfoghatatlan volt a számomra. Minden fa ellibbent mellettem, mint amikor a villám természetfeletti módon cikázik bele a földbe, de mégis minden kis repedést fel bírtam fedezni, amit eddig talán sosem vettem észre. Hallottam minden élőlény szívritmusának ütemét, és minden szellő dallamát is. Az elmém szinte szomjazott az őt érő mindenféle ingerre, mintha mindeddig semmit nem látott volna az itteni világból.
-Állj!-szólított fel szerelmem, mire azonnal lelassítottam. Az orromba hirtelen kezdtek el betódulni a mennyei illatok, mintha mézzel hintettek volna be minden, ami az erdőben van. Az izmaim teljesen megfeszültek, mintha egy belső késztetés irányított volna, miszerint azonnal futásnak kellene indulnom az illat forrása felé. Szinte nem is tudtam már gondolkodni, mikor Carlisle kiszakított ebből az állapotból.
-Szarvas van a közelben-állapította meg, miközben rám emelte a tekintetét.-Nincs semmi más feladatod, mint követni az illatot. Az ösztöneid mindent irányítani fognak.
-Remélem-mondtam kicsit félénken.-Tehát csak futnom kell?
-Pontosan-bólintott.-Menni fog. Indulj, nincs mitől félned!
-Ha te mondod-sóhajtottam halkan, majd sebesen indultam futásnak az illat forrása felé. Pillanatok alatt ismét köd telepedett az elmémre, és már nem létezett számomra semmi más a világon, mint az az ínycsiklandó aroma. A látóterem szinte résnyire szűkült, és amint megláttam a hatalmas állatott, nem bírtam nem megcsodálni. Nem volt mindennapi látvány, hiszen nem mindennap látni ilyen csodálatos teremtményt. De az elmém pillanatok alatt visszazuhant a szinte tudatlan állapotba, majd pár pillanat elteltével leterítettem a hatalmas állatot.
A verőere hevesen lüktetett, mikor fogaimmal felhasítottam a bőrét, mire azonnal megízleltem a számomra oly annyira hiányolt nektáromat. A köd azonnal oszlani kezdett a tekintetem elől, és mire jól laktam, már ismét visszanyertem önmagamat. Nem hittem el mindazt, ami az előbb történt.
-Remekül csináltad-termett mellettem szerelmem, mire felálltam az előttem heverő tetem mellől.-Nem is tudom…
-Kicsit ijesztő-vallottam be őszintén.-Mintha valamilyen állat lennék…nem is voltam emberi abban a néhány pillanatban.
-Számomra nem voltál más-csókolt bele a hajamba.-Vonzó voltál, mintha valamilyen kecses vadállat lettél volna.
-Nem ábrándultál ki belőlem?-pillantottam rá ijedten.
-Már miért tettem volna-nevetett fel halkan.-Soha nem bírnék élni nélküled. Te talán nem is tudod, milyen más most ilyennek látni-simította meg az arcomat-, de mintha…mintha-nem fejezte be a mondatát, inkább ajkait az ajkaimra emelte, mire én is puhán csókoltam vissza minden csókját. Ő könnyedén felkapott karjaiba, miközben lassan indult el velem a ritkuló fák irányába.
Hamarosan ki is értünk az erdőből, ahol mindenhol a hatalmas hófödte mező látványa tárult a szemünk elé.
-Szeretlek-fektetett puhán a hóba.-Ha lehet, most jobban; mint valaha.
-Én is szeretlek-sóhajtottam, mikor mellém feküdt. Ekkor ajkait ismét hozzám emelte, mire én ujjaimmal puhán simítani kezdtem szőke hajtincseit. Mellkasa pillanatról pillanatra hevesebb iramban emelkedett fel és le, miközben az ő ujjai is útnak indultak a ruhám gombjain, és elkezdte eltávolítani a blúzomat. Kezeimmel én is elindultam az ingje irányába, míg Ő lassan teljesen lehámozta rólam a selyemből készült ruhadarabot.
Minden mozdulata annyira intenzív volt, mintha hirtelen már nem is itt, hanem fent lettem volna a felhők felett. Mintha mintha én is ismét repültem volna, mint az a kismadár a sötét éjjelben. Ismét szárnyaltam…




Most minden annyira más volt…valami intenzívebb, ami mindennél hatalmasabb volt. Szinte már bódított minden mozdulat, amit tett; mintha nem is lettem volna itt földi mivoltomban. A csillagokat szinte érinteni tudtam az ujjaimmal.
-Annyira hihetetlen-sóhajtottam halkan.-Minden csillag szebbnek tűnik, mint az emberi életemben.
-Ez nem vitás-simította meg az arcomat.-De te mindnél szebben fénylesz. Mintha ismét teljesebb lennél.
-Kicsit jobban lettem, mint amilyen voltam-bólintottam.-De már soha nem bírnék ismét teljes lenni. Valami itt belül-mutattam a mellkasomra-már nem születik újjá, mint én. Már számtalanszor meghalt a lelkem.
-De te nem adtad fel-mondta, és mintha szemeiben elismerés csillant volna föl.-Nem minden ember bír ki annyi kínt, mint amit te.
-Talán-mondtam halkan.-Bár te mindenben mellettem állsz, és nélküled nem menne mindez-simítottam meg hófödte hajtincseit.-Mire mennék nélküled?
-Már nincs miért ilyenre gondolnod-hajolt ismét ajkaimhoz, majd hamarosan ismét elmélyülten váltottuk csókjainkat, mint az éjjel során annyira sokszor.
Kezei puhán simították ki arcomból havas fürtjeimet, mire nem bírtam megállni, hogy ujjaimat puhán végig ne futtassam izmos mellkasán, majd áttértem a gerince vonalára, amire halk sóhaj tört fel mellkasából.
-Nem szeretnél hazaindulni?-pillantott rám halkan zihálva.-Elezar hamarosan utánunk indul, ha nem leszünk otthon, mire kellene.
-Mennék én-nevettem halkan-de valami mintha marasztalna-simítottam meg ismét mellkasát.
-Elhiszem-puszilta meg ajkaimat.-De valami miatt nekem hiány támadt a lelkemben…
-Mire gondoltál?-emeltem fel tekintetem ijedten. Talán már nem szeret annyira, mint emberként? Valami miatt más lettem?
-Emlékezz csak-simította meg az arcomat.-Hullott a hó, minden ember sürgött a városban, mindenhol bódék álltak az utcán…
-Istenem-jöttem rá mindenre.-Ma hat éve találkoztunk első alkalommal azzal az élménnyel, amit az éjjel is átélhettem. És ma öt éve álltunk az oltár elé is.
-Pontosan-sóhajtott fel halkan.-A mai napon minden rólunk szól…

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez egy nagyon szép fejezet lett ismét. :)
    Olyan romantikus volt, ahogy Carlisle azt mondta Esmének, hogy vonzónak tartotta őt, amikor vadászott. Na, és ami utána történt... *-*
    Azt megértem, hogy Esmének még mindig nagyon nehéz. Sejtem, hogy Carlisle is hasonlóképpen érezhet, hiszen szegény Auroráról még mindig semmi hír. :(
    Azt nem gondoltam volna, hogy már ilyen régóta együtt vannak. Pedig rájöhettem volna, hiszen Aurora már egészen megnőtt. És akkor ezek szerint még a következő fejezet is ilyen romantikus lesz, ha ezen a bizonyos napon minden róluk szól? :) Mert az nagyon jó lenne. :)
    Alig várom a folytatást! :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Winnie!
      Carlisle már csak ilyen ;)Számomra is furcsa volt leírni ezt az időtartamot, pedig már hat éve volt, hogy találkoztak :) Eltaláltad, a következő fejezet is romantikus lesz :) Utána pedig Esme mindennapja jönnek a vámpíréletben, és utána egy nagyobb (hatalmas nagy) időugrás lesz, majd meglátjátok, miért.
      Sietek a folytatással!
      Puszi!
      Carly :)

      Törlés
  2. Szia :)
    Nagyon szép fejezet lett. Szinte hihetetlen, hogy már 6 éve találkoztak először. Remélem Auróra is hamarosan előkerül. Nagyszerűen leírtad Esme első vadászatát is, és azt a kis bizonytalanságot, amikor megölte a szarvast, hogy azt hitte Carlisle már nem szereti annyira. Azt kell mondanom, hogy erre a fejezetre megérte várni. Alig várom a következőt.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Alicebrandon!
      Valóban hihetetlen, hogy repül az idő :) Örülök, hogy megérte várni a fejezetet, kicsit el voltam halmozva a héten, de minden helyre jött :)Szerintem is érthető volt Esme bizonytalansága, de hát Carlisle miért ne szeretné? :D
      Igyekszem a folytatással!
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  3. Szia!
    Ez nagyon aranyos fejezet lett. :)
    Jó, hogy ennyire szeretik egymást, nem nem győzöm hangsúlyozni. Örülök, hogy Carlisle nem hagyja el, de hát ugyan olyanok, szóval szerintem magának csinálna rosszat.
    Remélem hamarosan egy Aurorás fejezet is olvasható lesz. ;)
    Siess a folytatással.
    Puszi, Violet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Violet!
      Valóban, nagyon szeretik egymás, ez kétségtelen. Carlisle mindig is szeretni fogja Esme-t, ők összetartoznak az örökkévalóságon át :)Hamarosan ismét lesznek Aurorás fejezetek, de még nem most. De már nem tart sokáig.
      Sietek a folytatással!
      Puszi!
      Carly :)

      Törlés
  4. Szióó! :D
    Én is sajnálom, hogy csak most értem ide véleményezni, de egyszerűen semmire sincs időm. :S (ÉÉééss... megint infóórán vagyok !xDD)
    Nagyon tetszett ez a rész, és örülök neki, hogy már nem sietsz annyira a fejezetekkel. :D Mindig várom a következőt, de amikor eléggé el vagyok havazva akkor azért nehezebb bepótolni a dolgokat. :D Imádom Carlisleékat még mindig, nagyon jó szerintem, hogy vannak ilyen "örök szerelmek". :_D
    Aurórás fejire én is kííváncsi lennék!
    x.o.x.o LaMes Grock

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, LaMes! :)
      Ezek az infóórák milyen népszerűek xD Bár én is megtehetném de sajnos eléggé szem előtt vagyok xD
      Valóban nem sietek a fejezetekkel, de ez az időhiány miatt van :( Annyira el vagyok halmozva a suliban, hogy most pl. még mindig csak egy mondat van meg az új fejezetből, mert a stressz miatt nem tudok írni. De igyekszem most már behozni!
      Én is imádom őket, miért is ne imádnám :D Bárcsak létezne ez a bizonyos örök szerelem <3
      Puszi!
      Carly

      Törlés