2012. március 25., vasárnap

Angyalka (Aurora Lena Cullen)

Sziasztok!
Most ismét nem a frissel jelentkeznék, amit hihetetlenül sajnálok. Mint mondtam, próbálkozom, de valami miatt nem megy az írás. Tudom, mit szeretnék leírni, de nem tudom "papírra" vetni. :( Szeretném, ha nem pártolna el mellőlem senki emiatt, mert nem amiatt csinálom, mert nem akarom. Nem tudom csinálni valami miatt, de nem adom fel. Volt már valakinek ilyen? Mi ellene a megoldás?
De ami miatt most jelentkeztem...
Miután már Aurora nem volt benne a történetben kisebb ideje, arra gondoltam, mi lenne, ha lenne a történetben néhány visszaemlékezés. Mivel nem tudom, mikor kerül fel a friss, inkább most mutatnám meg, amit hozzá készítettem, mert talán én is elfeledném addig ^^
Remélem, tetszik majd! :)
Puszi! Carly


3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Juj, ez a kép olyan aranyos lett! *.* A kicsi Aurora :) Nagyon édes!! *.* :)
    Áttérve a frissre, most én is éppen egy ilyen időszak közepében vagyok, mert most még időm is lett volna rá, de... én azt tanácsolnám ismét csak, hogy hallgass sok zenét. Attól én általában vagy ellazulok annyira, hogy jobban járjon az agyam, vagy annyira felpörgök, hogy attól jön meg az ihlet :D Ilyenkor jönnek a vidámabb fejezetek ;) :D A másik tanácsom pedig az, hogy nézz meg egy filmet! Persze, csak ha van időd rá :) Néha nekem onnan jön az ötlet az írásra, még ha meg is van már pontosan, amit szeretnél. A harmadik pedig, hogy olvass bele egy olyan könyvbe, ami valamilyen módon hasonlít a történetedhez! Ez nálam legutóbb bejött :D
    Sok sikert hozzá! :)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Nagyon aranyos kép lett :) Jó ötlet, hogy visszaemlékezzenek Aurórára, és ne ne aggódj a fejezet miatt. Van, hogy én se tudok hetekig egy sort se írni, aztán hirtelen megtámad az ihlet. Tanácsként csak én is azt tudom mondani, amit Juliet. Sok sikert :)
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jaj, ez a kép nagyon aranyos lett! Tényleg, már kicsit hiányzott Aurora és jó, hogy most egy kicsit visszajött ő is. :)
    Egyébként nem kell aggódnod. Velem is előfordul, nem is annyira kevésszer, hogy nem jut eszembe semmi. Vagy éppen pontosan tudom, hogy mit szeretnék írni, de egyszerűen nem tudom leírni... :/
    Erre én is ugyanazt tudom javasolni, amit Juliet: a zenehallgatás és esetleg a filmek sokat segítenek. De az is jó ötlet szerintem, ha elolvasol egy-egy történetet, amiből ötletet meríthetsz. :)
    Nekem ezek be szoktak válni az esetek többségében. :)
    Én is sok sikert kívánok! :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés