2011. május 8., vasárnap

Rövid történetbeszámolóóó! :D


Sziasztok! :D
Hoztam nektek egy kis beszámolót az ezt követő új történetről! :D
Remélem tetszeni fog :D 
U.I.:  Aki még nem látta a képet, és az előző fejezet második felét sem olvasta, azt az előző, és az előző előtti bejegyzésben megteheti :D


„Gyógyítás...
Mit is jelent ez az egyetlen szó…
Életek lebegnek kettősségben…tehetetlenül …Ezek megmentését  jelenti. Sebészként nap mint nap látok olyan eseteket, amik lehetetlennek tűnnek. Úgy véljük, már nincs mit tenni, de mi még is megpróbáljuk. És ekkor kiderül…, elég egyetlen öltés, hogy rendbe hozzunk egy végzetesnek tűnő sebet. Legyen az testi, vagy akár lelki…”

Gondolom, a történet első sorai után sejtitek, hogy az események nagy része a kórházhoz lesz köthető :D (mily meglepő :D )
Akkor kezdem is :
-A történet főszereplői Carlisle és Esme lesznek, aki (akár csak az eredeti könyvben) szintén a kórházban találkoznak először.
-Esme a helyi iskola tanárnőjeként fog dolgozni, aki nemrég költözött ide a városba, Carlisle pedig a klinika legelismertebb sebész főorvosa lesz .
-Esme-nek lesz egy titka, amely egy baleset következtében fog Carlisle számára világossá válni.
-Carlisle apai képessége , és empátiája nagyon hamar meg fog mutatkozik.
-Esme életében lesz egy körübelül egy vagy két hónapos szakasz, melynek során nagyon maga alatt lesz, és Carlisle segítségével fog kimászni belőle. 
-A gyermekáldás itt sem marad el, azonban nem lesz minden problémamentes…


Röviden ennyi, mivel nem akarok túl sok mindent elárulni előre, de szerintem ezzel is túl sok mindent mondtam :D

Remélem, tetszett ez a kis beszámoló :D
Puszi!
Carly :D


6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett a beszámoló, rendesen felcsigáztál vele. :D
    Az elején nagyon tetszett az idézet, a Grace klinikát juttatta eszembe. :)
    Már nagyon várom! :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia! :D
    A célom pont ez volt, hogy még jobban felcsigázzalak vele titeket :D
    ezzel az idézettel dolgoztam eddig a legtöbbet a meglévő szövegek közül :D
    Igen, kicsit talán a Grace klinika monológok egyikére hasonlít :D
    Puszi!
    Carly :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Nagyon várom majd ezt a történet is! :)
    Szegény Esme, előre sajnálom!
    Puszi
    Alice656

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Na, itt is vagyok:) Bocsi, hogy nem írtam előbb, de csak tegnap volt alkalmam elolvasnom a fejezetet, viszont komit már nem tudtam írni, mert nem volt jó a net, aztán meg nem voltam otthon:/ De mindegy is, mert most már itt vagyok:) Kezdeném először a fejezettel:)
    Hát, nem is tudom, mi mást mondhatnék még Carlisle-ra azon kívül, hogy egyszerűen tökéletes:) Ahogy arra gondolt, hogy ő annak tudatában is szerette volna Esme Charlestől született kislányát, hogy Charles milyen dolgokat tett, mert tényleg, igaza van, az a kislány Esme vére is:)
    Szegény Esmét már előre sajnálom:( Inkább nem is akarok belegondolni, hogy hogyan fog reagálni a találkozásra:/ Biztosan teljesen maga alá kerül majd, de Carlisle ki fogja menteni őt az érzéseiből:)
    Már nagyon várom a frisst!:)
    Áttérve a képre... Egyszerűen fantasztikus lett:D Ahogy Winnie-nél olvastam, hogyan milyen lépésekkel készítette el azt a képet... hát, én biztosan belekavarodnék ezekbe:D A te képed viszont nagyon jó lett!:D
    És végül, az új történet ismertetője:)
    Nagyon érdekesnek tűnik:) Kíváncsi vagyok, mi lesz az a titok, amit Carlisle csak egy baleset következtében tud meg:O A negyedik pontban nem csalódtam:D Már megszokhattuk, hogy Carlisle olyan, amilyen:D Az apai képessége pedig vitathatatlan:D Esmét pedig már most sajnálom amiatt az egy-két hónapos időszak miatt:/
    Már nagyon várom ezt a történetet is, bár még nagyon nem szeretném, hogy az előzőnek vége legyen:)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  5. Szia Alice656!
    örülök, hogy felkeltettem az érdeklődésed :)
    Én is előre sajnálom Esme-t, de megígérem, hogy minden rendben lesz :)

    VálaszTörlés
  6. Szia, Juliet! :D
    Egyáltalán nem gond :)
    Megértem, hiszen ilyen nálam is előfordult már :)
    a fejezethez csak annyit fűznék, hogy igen, Carlisle segíteni fog neki azokban a nehéz pillanatokban :)
    Örülök, hogy tetszett a kép :D
    az új történetről mást nem árulok el, de a titok elég meglepő fordulatot fog hozni mindkettejük életében :)
    Nyugi, még lesz egy-két fejezet ebben a történetben is :D
    Puszi!
    Carly :D

    VálaszTörlés