2011. április 20., szerda

XXXVI. Fejezet Várakozás


Sziasztok!
Bocsi, hogy sokat késlekedtem, és még így sem értem el a megfelelően hosszú fejezetek kategóriát, de sajna (vagy nem sajna) nem leszek net közelben a szünetben, így gondoltam, most rakom fel, bár nem a leghosszabb fejezet az eddigiek között ...
Azért remélem tetszeni fog!
Puszi!
Carly


(Carlisle szemszöge)



A mai nap mindenkinek nehéz volt. Már alig vártuk, hogy a puha ágyunkra lefeküdve érezzük a frissen visszanyert szabadság ízét. A gondolat, hogy a legkisebb gyerekünk nyugodt körülmények közé fog megszületni , csak még jobban erősítette bennem azt az érzést, hogy megérte mindezt végigszenvedni.
Az ajtón belépve Alice azonnal Esme nyakába ugrott, aki nevetve ölelte magához gyönyörű kislányunk. A boldogság, amely mindkettejük arcára kiült, egyszerűen szavakba ölthetetlen volt.
-Anya, úgy örülök nektek!-nevette , miközben apró karjait szorosan édesanyja nyaka köré fonta.
-Én is neked ,kicsim!-simogatta meg a hátát mosolyogva-Nem is tudod mennyire hiányoztál-puszilta meg gyengéden porcelán arcát, de láttam, hogy alig bírja megtartani gyermekünk súlyát. Látszott rajta, hogy teljesen kimerült, és a szervezetének szüksége van a pihenésre.
-Szeretném, ha pihennél kicsit-simogattam meg a vállát.-Nagyon legyengült a szervezeted-néztem rá aggódva.
-Mi a baja anyának?-kapta fel erre hirtelen a fejét Alice.
-Nincs semmi baja ,kicsim.-simította meg nyugtatóan az arcát-Csupán…kicsit több pihenésre van szüksége, mint általában-mosolyogtam zavartan. Nem is tudtam, hogyan magyarázzuk el ezt az egészet neki.
-De miért? Megsérült?
-Nem, Alice-sóhajtottam, miközben leültünk a kanapéra.-Tudod…amikor még csak Edward volt…szerettünk volna neki egy kistestvért. Úgy éreztük, hogy magányos, hogy túlságosan egyedül van...és ekkor jöttél te-magyaráztam, mire ő továbbra is elgondolkodva figyelte arcomat.-Mit szólnál ahhoz, ha neked is lenne nemsokára egy kis öcséd, vagy egy kishúgod?
-Miért? Lesz egy testvérem?-kérdezte, mire mi sokat sejttető mosolyunkkal rögtön elárultuk magunkat.
-Úr isten, lesz egy testvérem!-ugrott nevetve a nyakunkba.-Annyira örülök! Hol van? Megmutatjátok nekem? Úgy szeretném látni!-kezdett lelkes mosolygásba , amin mindketten halkan kacagni kezdtünk.
-Édes vagy, de még sajnos nem lehet-simította meg az arcát kedvesem-Még nagyon pici. Alig nagyobb mint egy játékbaba.
-Tényleg?-nézett rám elképedve.
-Igen, tényleg , de nemsokára majd egyre nagyobb lesz, és akkor már majd te is látni fogod-mosolyogtam.
-De mikor?
-Csak türelem ,Alice-nevettem halkan izgatott arca láttán.-Az ilyen sosem egyik pillanatról a másikra történik. Egy kisbaba nagyon lassan nő, és az első hónapokban nagyon törékeny-magyaráztam komolyan.- Nem játszhatsz vele azonnal…
-Pedig  úúúgy szeretnék!-mosolyogta könyörgően, amitől ismét feltört belőlünk egy apró nevetés. Alice mindig is elragadó személyiség volt. Annyi életkedv és jóság szorult belé, amit még egy emberben sem láttam.  
Talán egy valakiben…Abban a személyben, aki életet adott ennek a tündérnek…




(Esme szemszöge)



A napok nagyon gyorsan elrepültek mellettem. Kissé talán túl gyorsan. A pici lassan már az ötödik hónapban volt, de még egyszer sem mozdult meg.
Próbáltam győzködni magam, hogy biztos még korai figyelni ezeket a jeleket…hogy még nincs itt az ideje. De csak az járt a fejemben, hogy Alice és Edward ilyenkor már régen ott mocorogtak a pocakomban…és hogy most valami nagyon nincs rendben...
-Nyugodj meg szívem, nem lesz semmi baj-simogatta meg a vállam nyugtatóan.
-De Carlisle, még csak meg sem mozdul!- zokogtam keservesen-Edward és Alice ilyenkor már rég rugdostak!
-Nem minden gyerek fejlődik egyformán…
-De ez akkor sem normális!-fakadtam ki kétségbeesetten.-Mi oka lenne a lassabb fejlődésre, ha csak nincs valami baj!
-Esme, nyugodj meg kérlek!-csitította indulatos kitörésemet.
-Nyugodjak  meg?! -kiabáltam tovább.
- Gondolj a babára! Sokkal nagyobb bajt csinálhatsz a felesleges idegességgel, mintha csendben megbeszélnénk a dolgot.
-Fogalmad sincs arról, milyen érzés ez nekem!-folytattam-Lehet, hogy a gyermekünk meghal miattam! Nem miattad, miattam!
-Mi a csudáról beszélsz?
-Csak arról, hogy én hordom ki ezt a gyereket, nem te! Én veszítem el ,és nem te! Bármi történik vele, én felelek érte, és ha meghal, az is az én hibám! Tudod mekkora felelősség ez?!
-Igen, szívem, és nagyon büszke vagyok rád!-nyomott nyugtató puszit a homlokomra-Nálad jobb anyát nem kívánhatnának a gyerekeink. Fantasztikus anya vagy! -mosolyogta, mire az én arcomon is megjelent egy halovány mosoly . Talán igaza van…Felesleges idegeskedni olyan dolgon, amiről még nem is tudunk.Hiszen mi értelme van? Csak arra jó, hogy tönkretegyük az életünket. Viszont én ezt nem hagyom.
-Köszönöm, Carlisle!-öleltem magamhoz hálásan-Nem is tudod, mennyire köszönöm!
-Ugyan…Nincs mit köszönnöd. Nekem most csak az számít, hogy te és a pici biztonságban legyetek- puszilta meg a homlokomat.  
-Sajnálom, amiket mondtam …-motyogtam zavartan-Kicsit túlreagáltam. Nem akartalak megbántani…
-Soha  nem haragudnék rád-simogatta meg az arcomat.-Tudom, hogy ezt csak a félelem modatta veled… Nincs miért aggódnod…
-Most már én is tudom-öleltem újra magamhoz boldogan.
Nagyon örültem, pedig nem is tudtam, hogy minek örülök. Hirtelen, mintha szellő fújta volna odébb mindazt, ami feszültségként felgyülemlett bennem ezalatt a pár hét alatt. Egyszerűen csak… boldog voltam.
És ebben a pillanatban  megéreztem egy apró rúgást a hasamban…
-Carlisle, megmozdult! Megmozdult a baba!-ugrottam a nyakába boldogan.
-Komolyan?
-Igen, nézd!-emeltem oda a kezét, mire újra éreztem gyermekünk apró mozgolódását.
-Szívem, ez fantasztikus!Nem is tudod, mennyire örülök! -kapott a karjaiba, miközben megforgatott a levegőben.
Talán még soha nem éreztem ekkora megkönnyebbülést egész életem során. Ez az apró érintés elég volt ahhoz, hogy minden eddigi rosszat semmissé tegyen…mindent ,amit valaha éreztem…

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon aranyos fejezet lett! :)
    Annyira édes volt Alice, ahogy lelkesedett az ötletért, hogy kistestvére lesz. :)
    Esmét teljesen megértettem, amiért ideges volt, én is biztosan az lettem volna a helyében, hiszen volt viszonyítási alapja, ott volt Edward és Alice is. Komolyan megijedtem, hogy valami baj történik a kisbabával, de szerencsére nem így lett és a végére csak megmozdult. :) Úgy tűnik, Rosalie valamivel kényelmesebb baba, mint a testvérei voltak. :D
    Nagyon várom a folytatást. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia Winnie!
    Örülök, hogy tetszett! :D
    Szegény Esme tényleg aggódott, de mint látod hamar megoldódott a dolog :D
    Igen Rosalie kissé kényelmesebb baba, mint a többiek voltak :D
    Sietek!
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    JUJ, ez nagyon aranyos rész volt.... :) Alice hihetetlenül aranyos volt, nagyon édes. A kis Rosy elég egy kényelmes baba, nincs sok kedve mozogni, szegény Esme megijedt... :( De szerencsére minden megoldódott. Nagyon várom a folytatást, nagyon aranyos!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Szia Alice656!
    Örülök, hogy tetszett! :)
    Sietek ahogy tudok, és nemsokára megérkezik a kis Rosalie is :D
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Hát ez nagyon szép fejezet lett!:) Annyira örülök, hogy nemsokára jön a kis Rosalie is:) És tényleg, ő sokkal nyugisabb baba, mint amilyenek a testvérei voltak:D Bár Alicet úgysem tudná túlszárnyalni:D A lelkesedése pedig olyan aranyos volt:D Még mindig csak mosolygok rajta:)
    Nagyon várom a folytatást:)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  6. Szia Juliet!
    Köszi szépen!
    Örülök hogy tetszett!
    Igen, sokkal nyugisabb (főleg Alice-hez képest :D)
    Sietek a folytatással!
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  7. Szia ismét!:D
    Van számodra egy meglepi nálam ;)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Egy meglepit találsz az oldalamon. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!
    Köszi, mindkettőtöknek!:D

    VálaszTörlés