2011. április 25., hétfő

Díj! (és egyéb más)

Sziasztok!
Azt hiszem a díjjal kezdeném :)



Nagyon szépen köszönöm Alice656-nak, Juliet-nek és Winnie-nek is ! :D

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!


Az 1. és a 2. pont azt hiszem teljesítve, úgyhogy jöhet a 3. pont...

3.      Nem is tudom mit mondhatnék magamról...szerintem nem lesz meg a hét, de remélem, azért elég:
-Imádom a kutyákat, és a farkasokat
-Nagyon tanulós vagyok, komoly céljaim vannak az életben
-Nagyon szeretek írni, szinte már betegesen :D
-Szeretek zenét hallgatni, de kicsit érdekes ízlésem van :)
-Kutyás sportok nagy kedvelője vagyok :)
-És ami nem újdonság, Twilight fan vagyok azon belül is Team Carlisle&Esme :D


4.    A hét (vagy kevesebb) ember , akinek tovább szeretném küldeni:
-Froeira
-Solya
+
-Winnie, Juliet és Alice656
(akármennyire is tőlük kaptam a díjat :) )


5. Aki ezt szerintem olvassa az érintettek közül, az már tudja :D




A következő napirendi pont:


Szeretnék mindenkinek sok-sok boldog húsvétot kívánni, ha kicsit megkésve is :)
Nem voltam egész idő alatt net közelben (sem nagyon gép közelben) úgyhogy most mindent pótolok, beleértve az új fejezet írását, és az elmaradottak olvasását!


És egy kérdés az új fejezetről:


Mit szeretnétek?
a: Még kicsit húzzam Rosalie érkezését
b: A következő részben kicsit gyorsítsak a dolgokon
Kérem, írjátok meg komiban(ugyanis ettől függ a fejezet sorsa) :D


Puszi!
Carly :)

5 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Először is, boldog Nyulat neked is! :D Másodszor, pedig a fejezettel kapcsolatban: szerintem egy kicsit még húzhatnád ezt a Rose dolgot:) Már csak azért is, mert annál tovább tart a történet:) Lassan, de biztosan:D Úgyhogy én az "a" választ jelölném meg:D
    Várom a frisst:)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi szépen a Nyulat! :D
    Akkor az "a"! :)
    Köszi! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Neked is boldog Húsvétot! :)
    Én is az "a" lehetőséget választanám. Szerintem még húzd egy kicsit Rosalie érkezését. :)
    Nagyon várom a következő fejezetet! :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  4. Boldog Húsvétot, és az a.) pontot szeretném választani, hogy így hosszabb legyen a sztori XD

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Ismét köszönöm mindkettőtöknek, és viszont kívánok még egyszer boldog Húsvétot! :D
    Akkor már íródik is az új fejezet :D

    VálaszTörlés