2011. március 5., szombat

XXXI.Fejezet Kétségek közt

Sziasztok!
Remélem senki nem fojt meg a titoktartásért, ezt előre mondom :D
De ígérem a következő részben minden kiderül :D
Puszi!

Carly :D



 (Carlisle szemszöge)




Nem hittem el, hogy ez történik velünk. Hogy válhatott az életünk egyik pillanatról a másikra pokollá?-merengtem el magamban, miközben kedvesemmel kézen fogva futottunk Forks felé. Visszagondolva, ez a nap is átlagosnak indult, akár a többi.De amikor megláttam az újságcímlapot a lélegzetem is elakadt. Mikor odahívtam magamhoz feleségem, akinek arcán legalább akkora döbbenet tükröződött, mint az enyémen, rögtön tudtuk, mi a helyes. Egyikünk sem gondolta, hogy ilyen döntésre fogunk kényszerülni…Hogy válasszunk magunk, és a gyerekeink biztonsága között, a legnehezebb döntés egy szülő életében. És most még is muszáj volt dönteni.
Nemsokára meg is érkeztünk a majdnem egy hete üresen álló házunkba. Természetes körülmények között mind a ketten örültünk volna, hogy végre újra itthon lehetünk, de ez esetben mindenhonnan hűvös aggodalom áradt a falakból. Lassan felsétáltunk az emeletre, hogy kipakoljuk a ruháinkat. Amikor elhaladtunk a gyerekeink szobája mellett ,még jobban éreztük, hogy mekkora is most a felelősség a vállunkon. Meg van  az esélye annak, hogy mindennek vége legyen, és akkor magunk után hagyunk két csodaszép gyermeket, akiknek már nem lesz senkije. Szörnyű volt ebbe belegondolni.
-Én most…lezuhanyozom-mondta szerelmem , miközben egyik kezével lágyan végigsimította az arcomat.
-Minden rendben van?-néztem rá aggódva.
-Nem, Carlisle, közel sincs rendben, de tudom, hogy amit teszünk az helyes-erőltetett arcára egy halvány mosolyt, de láttam, ha tudna sírva fakadna. Olyan lelki fájdalmai voltak, amit nem akartam, hogy átéljen, de még is megtörténik…
-Sajnálom, drágám, én nem akartalak megbántani-néztem rá megbánóan. Csak most jutott el az agyamig ,milyen buta kérdés is volt az előbbi.
-Ne sajnáld…semmi rosszat nem tettél…-nevetett fel halkan, majd újra belemerül a ruháinak hajtogatásába. Tudtam, hogy igen is nyomasztja ez a mostani helyzet, akármennyire is próbálja tagadni.
-Akkor én most…hagylak megfürdeni-mondtam pár másodperc néma csend után, majd lassan elindultam, hogy egy békés sétát tegyek az erdőben. Bár tudtam volna feledni az aznap történteket, de nem ment. A kérdések az agyamban azért sem hagytak nyugalmat nekem. De reméltem , ez a kiadós séta  majd rendbe tesz.
Kétségbeesett zokogásra léptem be az ajtón, mire azonnal az emelet felé kezdtem rohanni. Mi történt? Nem, az nem lehet…nem lehet…nem történhetett semmi rossz, hisz azt tudtam volna. De még is az én hibám, nem voltam mellette…
-Esme!-nyitottam be kétségbeesetten a fürdőbe, ahol szerelmem kezeit arcába temetve rogyott a földre és  egész testét rázta a zokogás.
-Esme, mi történt?-szaladtam oda mellé, majd felsegítettem a földről. Arca annyira elgyötört volt, hogy hirtelen nem is tudtam mit kezdeni a helyzet komolyságával.
-Én csak…-kezdett bele , de nem bírta folytatni. Ismét sírás fojtotta belé a mondatot .
-Nyugalom, semmi baj-öleltem szorosan magamhoz-nincs semmi baj!
Ezután lágyan karjaimba vettem, és átsétáltam vele a szobánkba, majd óvatosan az ágyunkra fektettem, és én is mellé feküdtem. Szörnyű volt látni ilyen állapotban.
-Car…lise-hallottam meg kissé rekedt hangját egy órának tűnő csend után.
-Pihenj szívem, nincs semmi baj…-simogattam meg nyugtatóan-Tudom, hogy mennyire nehéz ez a helyzet most a számodra-fúrtam arcomat jázmin illatú hajába.
-Eléggé megvisel a dolog…-sóhajtotta-Úgy érzem, már minden reményünk elveszett…
-Remény mindig van…csak meg kell találni, hol. -öleltem ismét magamhoz-Holnap beszélünk a farkasokkal, és segíteni fognak nekünk. Velük nem veszíthetünk…-simítottam ki egy hajtincset arcából.  
-Emlékszel, mit mondtál , mikor megkérted a kezem?-csillant fel szemében egy apró szikra.
-Igen, azt, hogy az örökkévalóság minden percében szeretni foglak…
-Azelőtt, még soha nem mondtak nekem ilyen szépet. Olyan volt, mint egy tündérmese… de mi van, ha ennek vége? Ha ez az utolsó együtt töltött nap, óra vagy perc…
-Az nem történhet meg…-mondtam ki határozottan-Nem hagyom, hogy megtörténjen.
-Nem tudsz mindentől megvédeni…-nézett szemeimbe komolyan-A halált egyikünk sem kerülheti el, akármennyire is szeretnénk. Lehet, hogy ennyi járt nekünk együtt, de ezt a kevés időt egymásért tettük. És ha mennünk kell, akkor menjünk azzal a tudattal , hogy örökké szeretni fogjuk egymást. Ezt nem veheti el tőlünk semmi…még maga a halál sem-mondta, majd ajkaink lágy csókolózásba forrta össze. Annyi igaz volt abban, amit mondott. Hiszen, mi van, ha ez az utolsó alkalom, hogy szerelemmel szeressem a feleségem? Ha utoljára érezhetem selymes bőrének illatát? Vagy ha soha többé nem simíthatom szív alakú arcát...
-Bocsáss meg szívem, én nem akartam… -szakadtam el tőle zihálva, mikor rájöttem mit is teszek.
-Ne kérj bocsánatot -mosolyogta, majd visszahúzott magára, miközben lábait készségesen fonta derekam köré. Ebben a pillanatban lepergett előttem minden egyes együtt létünk emlékképe.  Igaza volt, egy tündérmese az életünk. Olyan mértékben összeillettünk, ami a való életben nem történhet meg. Minden egyesmozdulatunk összhangban volt, akármit is csináltunk.Lehet, hogy ezért teszi ezt velünk a sors. Hiszen, minden tündérmesének egyszer véget ér. De miért is gondolkodom ezen…most fontosabb dolgom is van…
Fél órán keresztül mást sem csináltuk, csak simogattuk egymást. Már-már kínzó lassúsággal irányítottuk minden egyes mozdulatunkat, kihasználva ezzel minden apró pillanatot.  
-Car…lise-sóhajtott fel halkan szerelmem.
-Igen, drágám?-motyogtam csukott szemekkel.
-Meddig akarsz még kínozni?-nevetett tovább.
-Hmmm…hát nem is tudom-csókoltam bele nyaka pehely finom bőrébe.
-Kérlek…-sóhajtott újra.
-Na jó…megadom magam-kuncogtam halkan, majd ujjaimmal lágyan blúza gombjai után nyúltam. Ő sem tétlenkedett, egy laza mozdulattal lecsatolta rólam a nadrágövemet, majd ott folytattuk, ahol abbahagytuk és szép lassan az összes ruhadarab lekerült rólunk. Tudtam, az élet véges, de a szerelem örök. De a mi szerelmünk nem egy életre szól, hanem egy életen túl  az örökkévalóságon át…


7 megjegyzés:

  1. Szia!
    A fejezet olvasása közben kétféle érzésem volt egyszerre: egyfelől hihetetlenül szomorú volt, másrészt viszont a vége eszméletlenül szép! :) Gyönyörű gondolatai voltak Carlisle-nak. :)
    Kíváncsi vagyok, vajon miért mentek vissza végül mégis a házukba, mit olvashattak az újságban? De mindenesetre biztosan valami nagy veszély lehet, mert másképp nem arra gondoltak volna folyton, hogy talán most vannak együtt utoljára. :( És már csak a farkasokra számíthatnak? :O
    De vajon mi történhetett? :(
    Siess a folytatással!
    Puszi:
    Winnie.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szintén, mint Winnie-nek,két érzés kavargott bennem olvasás közben. Szomorú voltam és Carlisle gondolatai ezt még inkább erősítették bennem, de itt a végét nagyon szépen megírtad:)
    Sok íráson meglátszik, hogy valaki még kezdő, vagy esetleg nem szentel rá annyi időt, de a tiednek rohamos gyorsasággal emelkedett a színvonala:) És ez nagyon jó:) Na persze ezzel nem azt mondom, hogy az eleje nem volt jó, hanem azt, hogy egyre jobb lesz;)
    Ez a fejezet is nagyon-nagyon jó lett és már tényleg nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi történhetett, amiért azonnal vissza kellett menniük Forksba:S Légyszi siess a folytatással:)
    Puszi: Juliet

    Ui.: Bár már gondolom láttad máshol is, hogy írtam, de azért ide is leírom, nehogy félreértés legyen belőle, hogy én vagyok CC&EC, csak más névvel:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Winnie!
    Örülök, hogy sikerült elérnem vele ezt a kétes érzést :D
    A következő részben minden kiderül a farkasokkal folytatott beszélgetés során, úgyhogy nem kell már sokáig várni a megoldásra :D
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  4. Szia Juliet!
    Még mindig furcsa, hogy nem CC&EC-t írok, de majd megszokom :D
    Örülök, hogy neked is tetszett :D
    Huh...nagyon köszönöm :D EZ nagyon jól esik, főleg, hogy még tényleg nem nagyon vetettem bele komolyabban magam ezelőtt :D
    Kb. másfél éve kezdett bennem ez a gondolat motoszkálni, és azóta tényleg sokféle dolog jut eszembe és kerül papírra :)
    Néha igen is nehéz a suli mellett írni, ezért is szólok, ha nem tudok frissíteni :)
    De szerintem ezt te is átérzed :)
    Minden kiderül a következő részből :D
    Csak türelem :D
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Most találtam meg a blogot, és egyszerre végig olvastam az egészet annyira tetszett, gondoltam így értelmesebb is, ha egy összefoglalót írok. Szerintem nagyon jól írsz, és az embert magéval ragadja amit papírra (ez esetben blogra) vetsz. Esme és Carlisle igazán hihetetlen páros, remélem Nore minél előbb eltűnik. Nem igazán szimpatikus a csaj. :)Edward és Alice hihetetlenül cukik, és biztosan Rose is az lesz. Ugye jól gondolom, hogy nem véletlenül pont Edwardra, Alice-re, és Rosalie-ra esett a választásod? Ugye nem csak Esme és Carlisle kaparintja meg az életre szóló szerelmet és kivételes társat? Lesz még Jasper, Emmett és Bella is? Egy biztos azonban, hihetetlen fantáziával, tehetséggel és kreativitással vagy megáldva. Nagyon várom a folytatást! A mostani részről meg annyit, hogy minden emberi (vagy vámpír) érzelem megtalálható benne, és éppen ezért teszi feledhetetlenné az olvasását! :D
    Benne lennél egy link/banner cserében?
    Új lelkes olvasód,
    Alice656

    VálaszTörlés
  6. Sziaaaa!
    Örülök, hogy tetszik :D
    Tényleg, nem is tudod mennyire jól estek ezek a szavak :D
    PERSZE, HOGY BENNE VAGYOK EGY LINK CSERÉBE :D
    Hát a választásom olvasói kérés volt igazából, mivel eredetileg csak két gyereket terveztem, de Juliet (avagy régi CC&EC) kiharcolta nálam Rosalie-t :D
    Tényleg jól esett minden dicsérő szavad :D
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  7. Komolyan gondoltam, és örülök, hogy tetszik amit írtam, de én csak az igazságot mondtam el. Örülök, hogy benne vagy a linkcserébe, ki is raklak:)

    VálaszTörlés