2011. március 7., hétfő

Értesítés!

Sziasztok!


Nem kell megijedni, ez a hír egyáltalán nem biztos, de valószínűleg a heti friss elmarad egy kisebb utazásom miatt :)
A hetem tömve van előreláthatólag dogákkal, és a suli az mindenképpen fontos, így nem hanyagolhatom a tanulást főleg, hogy komolyabb jövőt szánok magamnak, de a hosszú hétvégét sem töltöm itthon... :S
Tényleg nagyon sajnálom, de legalább az utazásomnak pozitív oka  lesz :D
Azért remélem, hogy  sikerül elkészítenem a fejezetet péntekig :)
Sietek ahogy csak tudok!
Puszi!
Carly :D

U.I.: Remélem tetszik az új fejléc :D úgy tervezem egy darabig ez lesz a "porondon" :)

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Természetesen megértem, hogy a suli a legfontosabb, ezért ne aggódj. Ha csúszik a frissítés nem baj, legfeljebb kicsit többet kell izgulni a folytatás miatt, de annyi még belefér. :D
    A fejléc nekem nagyon tetszik, szerintem nagyon jól sikerült ez a kép, bár nekem az előző is tetszett, mert azon Alice olyan édes volt. :D
    Puszi:
    Winnie.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi, hogy megérted :)
    és örülök, hogy így is tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. A suli a legfontosabb az bizti (persze sajnos). Pihend ki magad, és a kép nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!:)
    Természetesen a suli az első:) Ezt azt hiszem, mindenki megérti:) Nálam is sokszor előfordul, hogy a hetemet teletömik a tanárok dogákkal és nem csak napi egyel:S Szóval, én teljesen megértem:) Azért nagyon várom a folytatást:) És jó utazást a hétvégére:)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  5. Köszi Alice656 és neked is Juliet! :)
    Tényleg megpróbálom pótolni minél hamarabb :)

    VálaszTörlés
  6. Tényleg jó a kép! A komolyabb jövőért pedig végig kell szenvedni az irodalom és matek dogát :) Azért nagyon várjuk a folytatást :)
    N.V.

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Igen, ezt mind a ketten tudjuk :)
    Hát igen...doga , doga hátán :)
    Köszi!

    Carly :)

    VálaszTörlés