2011. január 14., péntek

Köszönet!!! :)



Sziasztok! :)


Az idei tanév félévéhez érkezve, szeretném megköszönni azokat, akik ezen rövid idő alatt-amióta ezt a történetet elindítottam-támogattak és segítettek engem.:)
Először is szeretném megköszönni Scarlettnek, aki a legeslegjobb barátnőm, és ő indította meg nálam ezt a TWILIGHT  hullámot :) ő az, aki rávett, hogy írjak, és aki rávett, hogy egyáltalán megnyissam ezt az oldalt :)

Ugyanilyen köszönettel tartozom osztálytársaimnak, akiket személyiségi jogok miatt, most nem szeretnék név szerint megnevezni, mert nem tudom, hogy tetszene e nekik :)

Rengeteg hálával tartozom Winnie-nek és CC&EC-nek, akik rendszeresen írnak komikat, így megerősítve egyenlőre még nem nagy bizalmamat :) Remélem majd ez változik

És nem utolsó sorban az összes embernek, aki olvassa ezt az oldalt :)

Minden tanulónak szerencsés második félévet, és jó bizit :) Illetve mindenkinek aki már dolgozik további jó munkát :)

Puszi és ezer hála:

Carly :) :)


És egy másik téma...

Winnie és CC&EC is kérdezte, hogy lesz e harmadik gyerekük Carlisle-nak és Esme-nek . Ezzel kapcsolatban kérem, hogy bárhogy is akarjátok, írjátok ide a komiba , hogy előre tervezzek :)

3 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Először is, tényleg nincs mit:) Pontosan tudom én is (és azt hiszem mondhatom ezt Winnie nevében is), hogy mennyire jól esnek az írónak a támogató szavak:) Én is köszönöm, hogy rendszeresen olvasod a történetem:) Nagy erőt ad az íráshoz:) És mivel tudom, hogy ezt itt Winnie is olvasni fogja, megköszönöm neki is itt, hogy ő is támogat engem;):)
    Másodszor, én szeretném, ha lenne harmadik gyerek:) Mondjuk egy Rosaliet el tudnék képzelni Carlisle és Esme gyermekeként:) Szőke haj, gyönyörű arc, kecses mozgás:) Tökéletes örökölt gének mindkét féltől:D
    Én amúgy is szeretem a nagy családokat, ugyanis nekem négy testvérem van:D És ötünk közül én vagyok a legfiatalabb... De ez mellékes:D
    Nagyon várom a folytatást:)
    Puszi:CC&EC

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Köszi, hogy írtál ide :) Én is gondoltam Rosaliera, és akkor nőuralom lenne a házban 3:2 arányban XD.
    Még egyszer köszi!
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Igazán nincs mit, számomra is nagyon fontos a támogatásotok, és a visszajelzések. :)
    Hatalmas örömet jelent az, hogy olvassátok a történeteimet. :)
    Az pedig, hogy kedvenc Twilight párosomról ilyen gyönyörű történeteket olvashatok, tényleg fantasztikus. :)
    A kérdésedre válaszolva: én nagyon szeretném, ha tovább bővülne a család. :) Először én is Rosalie-ra gondoltam, de utána az jutott eszembe, hogy tulajdonképpen Emmett sem lenne rossz ötlet. :)
    Nagyon várom a történet folytatását! :)
    Puszi:
    Winnie.

    VálaszTörlés