2011. január 18., kedd

Icipici gond...

Sziasztok!

Sajnos valami gátolja a képzelőerőmet, így nem biztos, hogy a hétvégéig elkészül az új fejezet. Az oka az, hogy rengeteg ötletem van, de nem tudom eldönteni melyiknek kezdjek neki. Mindig megírok valamit, de ki is törlöm, mert nem érzem, hogy az lenne az igazi...
Lehet, hogy kicsit a suli is, meg a stressz is gátol...
Megpróbálom összehozni, de nem garantálom, hogy sikerül.
Remélem, hogy hamar rájövök, hogy mi a gond a fejemben XD.
Még egyszer bocsi!
Puszi!
Carly

u.i.: Ha bármilyen kívánságotok van a folytatással kapcsolatban, akkor nyugodtan ideírhatjátok, talán így könnyebben ki tudom választani a gondolataimból a helyes utat :)

És engesztelésként egy kis apróság :)



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Igen, a suli sokszor nálam is bekavar:S Ezt teljesen megértem:) Kitartás!:) Hidd el, amint jön a péntek délután, rögtön jön a megfelelő ihlet is;) És én - bár már jócskán lyukas oldallal - 'türelmesen' várom a folytatást:) És adnék egy tippet:) Ha valamit nem is látsz jónak, olvasd el egybe az egészet, amit eddig leírtál a fejezetből, mert lehet, hogy mégis jó volt a gondolat:) Ne töröld ki rögtön!:) Vagy ha csak akkor kezdesz neki, akkor előbb írd le azt, amit biztosan bele akarsz írni a fejezetbe és aztán már magától jönni fog a kezdete is;) Ez csak egy tipp volt:) Nekem be szokott jönni:) Ha újra elolvasom az eddigieket, mindig eszembe jut, hogy mit akartam még beleírni:)
    És tippet a folytatáshoz sajnos nem tudok adni...:( Igazából a sok öröm után jöhetne egy kis farkaskaland:D De annyira szeretem az ilyen szép részeket is olvasni...:) Úgyhogy még én is bizonytalan vagyok ezzel kapcsolatban:$
    És megint sikerült egy kisregényt írnom neked:D Hosszabb lett ez a komi, mint maga a bejegyzés xd Na nem baj:) Várom a frisst:) Remélem hamar jön a megfelelő ihlet:)
    Ja, és tetszik az új dizi:D
    Puszi:CC&EC

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Köszönöm, hogy megértő vagy...:)
    Hál istennek holnapi tz-m elmarad, így ma van kicsit időm gondolkodni :)
    Már talán meg is van az ötlet :)Talán...
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés