2015. augusztus 27., csütörtök

Terjeszkedés

Sziasztok! 
Némi unszolás és bátorítás hatására eldöntöttem, hogy a Cullen's Anatomy most már több helyen is elérhető lesz a világhálón, így most már nem csak bloggeren, hanem facebook-on is követhetitek a történéseket. 
Ha nem nagy kérés, szeretném megkérni az engem itt is támogatókat, hogy ott se hagyjanak cserben, nagyon örülnék, ha a facebook-on is követnétek engem, illetve hát inkább a történetet :)

Szeretettel várlak titeket ezen a címen: Cullen's Anatomy (facebook page)
(kattints az előbbi linkre)
Puszi!
Carly

11 megjegyzés:

  1. Szia Carly.Én már megnéztem és hagytam egy liket is a fejezetekhez meg az oldihoz is :)
    Puszi Tori (Viki)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Tori! :)
      Láttam és köszi :D Nagyon örülök a támogatásodnak! :D
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  2. Szia Carly
    Az van h nekem nincs fb-om remélem nem nagy kérés ha megkérlek h minden feji rakj fel ide is
    Puszi:rendszeres olvasód

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Rendszeres olvasóm! :D
      Egyáltalán nem nagy kérés, meg sem fordult a fejembe, hogy ne tegyem fel ide a fejezeteket, az oldalon nem változik semmi :D Itt minden ugyan olyan marad, mindössze annyi a változás, hogy oda is meg lesznek osztva a fejezetek :D De azok mindig fent lesznek itt is :)
      Puszi!
      Carly

      Törlés
    2. Szia Carly!
      Nem kételkedtem benne hogy másképp legyen de mindig szeretek biztosra menni köszönöm visszajelzésed. Már tűkön ülve várom a kövit
      Puszi:
      Rendszeres olvasód

      Törlés
  3. Szia Carly!
    Mikorra várható a következő fejezet??
    puszi:
    Jasmie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Jasmie!
      Hamarosan kész lesz, de mivel picit most kicsit betegeskedem, és elkezdődött az egyetem is, együtt a kettő minden energiámat leszívja. De ígérem, nemsokára kész lesz, már így is jó hosszú, de szerintem megérdemeltek még egy ilyen jó hosszú fejezetet, mint az előzőt :)
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  4. Szia Carly!
    Már nagyon várom remélem hamar rendbe jössz. :-)
    Puszi:
    Jasmine

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Jasmine!
      Köszönöm, nagyon kedves vagy :) Szerencsére már kijövőben vagyok a dologból, holnap újra neki is állok írni a tanulás mellett, ígérem :) Köszönöm a megértésed, nagyon hálás vagyok! :)
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  5. Carly beteg vagy? De örülök,hogy kilábalsz hamarosan belőle :) Gyógyulj meg és csak utána írj! Az első az egészség tudod! Nah én is tudom ám.Mintha csak anyukám szavait vettem volna el! De most egy hétig nem látom anyumat szóval nem is baj.A hiányát addig is enyhíti.Mivel kórházba ment megműtik. :/ Jaj nem akarlak terhelni az én gondjaimmal.Tényleg bocsi.Te gyógyulj meg és ne törődj az én panaszaimmal.
    Puszi!
    Tori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Tori!
      Most már jól vagyok, nem is lett volna ez olyan nagy baj, ha nem úgy kell átvészelnem a napot, hogy reggel nyolctól este nyolcig kell órákra járnom. Mondjuk ez utóbbi nem változik, de egészségesen mégis könnyebb :) Nem sok időm van írni az óráim mellett :(
      Anyukáddal meg minden rendben lesz, hidd el! :) Nem terhelsz a gondjaiddal, és szívesen meghallgatom, ha szeretnéd. Szorítok érte!
      Puszi!
      Carly

      Törlés