2015. augusztus 21., péntek

Közvélemény kutatás

Sziasztok!
Most egy kis segítséget kérnék tőletek a következő fejezettel kapcsolatban, mivel egy kisebb dilemmába kerültem a megírásakor. Szeretném tudni, mennyire érdekelnek titeket ezek az orvosi részletek, illetve hogy mit olvasnátok szívesen a következő részben.
A rész középpontjában Lilly első napjának eseményei állnának, az első otthon töltött éjszaka és miegymás. A kérdés pedig ezzel kapcsolatban az lenne: 




Szeretnétek ismét részteles orvosi vizsgálatokról olvasni?

a) Igen, mindenképp.

b) Szívesen olvasnám, de jó lenne, ha a családi események állnának a középpontban.

c) Nem szükséges, elég, ha megemlítés szinten benne van.




Nagyon megköszönném a segítségeteket, mivel számomra az a fontos, hogy tetszen nektek, amit írok. A véleményetek mindennél többet jelent nekem :)
Puszi! Carly



16 megjegyzés:

  1. Szia, szerintem Béla.

    N.V.

    VálaszTörlés
  2. Szia Carly! :)
    Mivel annyira rá vagyok kattanva az orvosi dolgokra, ezért arról is szívesen olvasnék, de persze a kis családról is. :P
    Szóval B.
    Puszi, Vikki,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Vikki!
      Annak én csak örülök, ha tetszenek az orvosi dolgok, és nagyon köszönöm, hogy segítettél nekem :) Akkor még egy B. :)
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  3. Szia Carly.Én B-re szavaznék.Szeretnék olvasni a családról de azért az orvosi is érdekel. De őszintén bármit hozol elolvasom.Imádom az írásaidat! Ne hagyd abba soha.Ha lesz időd mindig írj mert tehetséges vagy és egy nap még sokra viszed :)
    Puszi
    Tori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Tori! :)
      Akkor még egy B :) És nem is tudod, mennyire jól esik hallani azt, amit mondasz :) Sose gondoltam magam igazából tehetségesnek, én csak azért csinálom, mert boldoggá tesz engem és titeket :D Ezért megdöbbentő számomra ezt hallani, el sem tudod képzelni mennyre :) És ettől most nagyon örül a szívem :)
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  4. Szia Carly én is B-re szavazok már nagyon várom
    Puszi:
    Rendszeres olvasód

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Rendszeres olvasóm! :)
      Köszönöm a te segítségedet is, és igyekszem a fejezettel! :)
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  5. Szia Carly!
    Szerintem is B. Nagyon jól írsz szóval szerintem tök mindegy melyikről írsz mert az úgy szuper ahogy van!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Johanna! :)
      Köszönöm a te válaszodat is! :) És nem tudom szavakkal leírni, mennyire jól esik, amit mondtál, nagyon köszönöm!
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  6. Szia!
    B
    Imádom ahogy fogalmazol. Imádom a sztorit! Alig várom a kövi részt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm a segítségedet :) És nagyon örülök, hogy tetszik a sztori, igyekszem majd a következő résszel :)
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  7. Szia.
    Én is a B-re szavazok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a te szavazatodat is :) Minden segítség jól jön :D
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  8. Szia Carly mikor jön a friss?
    Puszi:
    Jasmine

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Jasmine!
      Sajnálom erre nem tudok választ adni, még a héten szeretném megírni, de minden annyira szét van most esve ^^
      Már azt sem tudom, mi legyen a fejezetben, mert annyi mindent szeretnék, de egyszerűen ennyi mindent nem lehet beleírni, így most kissé válságban vagyok. De remélem, minél hamarabb megoldódik.
      Puszi!
      Carly

      Törlés