2015. szeptember 11., péntek

Közlemény

Sziasztok!

Sajnos még mindig nem az új fejezettel jelentkezem, de most ismét a fejezet miatt venném fel veletek a kapcsolatot. Tudom, unalmas lehet már ez a kifogás, de mióta elkezdődött az újabb évem az egyetemen, semmi időm sincsen. És most már csak ennél kevesebb lesz. Gördítettek elém némi akadályt most az életben, amit muszáj lesz átugranom. 
De a fejezet egy része kész van. Ha a hétvégén sikerül befejeznem, mindenképp felteszem. De ha nem, akkor a kérdés az, hogy szerenétek-e olvasni ezt a meglévő részt? Utána egy jó darabig nem tudok majd írni, valószínűleg nagy szünetet leszek kénytelen tartani az elövetkezendő fél évben. (Igen, tudom, ez rengeteg.) Előre is köszönöm mindenkinek a megértését!

Puszi!Carly

6 megjegyzés:

  1. Szia Carly!
    Az első, hogy sikeres félévet zárj. Bár nagyon-nagyon szeretem olvasni az írásod de neked is van életed és gondolom amúgy is sok dolgod van.
    Én szívesen olvasnám a meglévö részt.
    És emlékszel még hogy egyszer azt írtad nekem hogy a gimi majd nagyon szupi lesz nos igazad volt.
    Puszi:Johanna

    VálaszTörlés
  2. Szia Carly!
    Egyetértek Johannával az első az iskola!!!!!!!!! :)
    Én nagyon szívesen elolvasnám azt a részt még akkor is ha az utánalévő csak később jön.
    Puszi:
    Jasmine ;D

    VálaszTörlés
  3. Szia Carly!
    Megértem, hogy nem tudsz írni én sem sajnos..:S és nagyon szívesen olvasnék új fejezetet.😊

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindenkinek a megértését :) Nagyon hálás vagyok ezért :)
    Fel is tettem a már meglévő részt.
    Jó olvasást!

    VálaszTörlés