2014. december 6., szombat

Cullen's Anatomy XXXIV. Fejezet (ELŐZETES) + meglepi

Sziasztok!
Amint tegnap azt megígértem, elhoztam nektek a megírt apró részletet a folytatásból, amint egy-másfél hónapja írtam. Mindössze egy kis része az egésznek, de remélem, addig is örömmel fogadjátok, amíg a teljes fejezet nem jön el. 
És még valamivel meglepnélek titeket. 
Ez nem más, mint egy zenelista, amin a történet zenéi vannak, olyanok is, amik még nem meg nem írt fejezetekhez vannak. Ha olyan kedvetek van, hallgassatok bele :)



[...]

(Esme szemszöge)



-Sssshhh, semmi baj, Lilly –hallottam meg nem messze Addison hangját, amint pici lányom sírására lassan nyitogatni kezdem ólomsúlyú szemhéjaimat.-Semmi baj, nincs semmi baj. Minden rendbe jön, meglásd!-nyugtatgatta, és amint homályos pillantásommal feléjük pillantottam, láttam, amint karjába veszi síró kislányomat. Istenem…még mindig alig hittem el, hogy milyen apró, és mennyire törékeny.-Jaj, nagyon édes vagy-simította meg ujjával pici arcát, mire éreztem, ahogy gőgicsélése nyomán halovány mosoly húzódik fáradt arcomra.- Egy édes, apró kicsi lány.
-Lilly-sóhajtottam fel minden erőmet összegyűjtve, mire Addison azonnal rám emelte ekkor hirtelen izgatottá váló szemeit.-Lilly…Lilly-ismételtem újra és újra, de akármennyire is próbáltam, a kimerültség miatt képtelen voltam bármi mást kiejteni a számon. Bár ebben az apró szóban benne volt minden…minden amire egy anya csak vágyhat.
-Esme-sietett hozzám, miután visszahelyezte Lilly-t a kórház újszülöttosztályáról elhozott kerekes kis babahordóba-, hogy érzed magad?-pillantott rám aggodalommal a hangjában miközben nekiállt, hogy megvizsgálja állapotomat.
-Mintha…átment volna…rajtam egy úthenger-nevettem akadozva, ám ezt azonnal meg is bántam, mivel minden egyes apró kuncogás erős fájdalmat váltott ki a testem legapróbb pontján is. Olyan volt, mintha az összes csontom apró szilánkokra tört volna.
-Mennyire erősek a fájdalmaid egy 1-10-es skálán?-pillantott rám komolyan, amint látta az arcomra kiülő fájdalmat-Ugyanis már kapod a fájdalomcsillapítókat, de megemelhetjük az adagot, ha nem múlik a fájdalom.
-Olyan…7-es-válaszoltam alig hallhatóan.-Nem is gondoltam volna….hogy ennyire összezúztam magam…a balesetben-folytattam, amint szemeim megakadtak a kékeslila foltokkal tarkított bőrömön. Nem is beszélve néhány hatalmas horzsolásról.
-Sokkos állapotban voltál. Nem is beszélve arról, hogy a szülés miatt felszabaduló oxitocin hormon erős fájdalomcsillapító, mint tudod -simította meg a karomat Addison, majd lassan a mellkasomra helyezte a szetoszkóp hallgatófejét.-A pulzusod és a légzésed rendben-állapította meg néhány pillanat múlva.- Elmondhatatlanul szerencsés vagy. Te nem láttad az autót, de…a felismerhetetlenségig összetört.-sóhajtotta, amint mellém húzott egyet a szobában lévő kórházi székek közül. A szívem azonnal összeszorult a baleset említése hallatán. Carlisle…
-Mi…mi van Carlisle-lal?-pillantottam rá rémülten. Tudnom kellett.-Mondd…mondd hogy jól…van.
-Stabil az állapota-válaszolta, miközben nyugtatóan megsimította kékes foltok tarkította kezemet.-De elég csúnya sérülései voltak-tette hozzá őszintén, amitől ismét megannyi apró könny szökött a szemeimbe.-Számos bordája összetört, az egyik át is szúrta a tüdejét, amitől az összeesett-sóhajtotta komolyan.- Súlyos lábszártörést is szenvedett a bal lábán, a sípcsontja szinte teljesen szilánkosra tört. De Dr. Torres és Dr. Altman helyrehozták Őt-pillantott rám ismét.-Meg fog gyógyulni.
-Istenem-csuklott el a hangom, és a könnyeim szinte azonnal hullani kezdtek az arcom vonalára. Ám az eddig félelemmel teli könnyek, most megkönnyebbüléssel telve gurultak tova arcom fáradt bőrére.-Istenem, Addison-pillantottam rá, mire Ő óvatosan magához ölelve vígasztalta kissé erősebb kitörésemet. Szinte éreztem, amint a lelkemről minden könnyel egy-egy nagyobb súly is alább hull.-Lilly megismerheti…az apukáját. Lilly…megismerheti az apukáját.
-Igen, meg fogja ismerni Őt-simította meg a vállamat mosolygással a hangjában.-És  egy boldog családban nő majd fel…amit nektek köszönhet-sóhajtotta őszinte örömmel az arcán, amint én továbbra is próbáltam visszafojtani záporozó könnyeimet. Ám ebben a pillanatban ismét felhangott kislányom erőteljes kis hangja.
-Lilly-csillantak fel a szemeim, és ha nem fájt volna minden porcikám azonnal a karjaimba kaptam volna Őt. De a baleset miatt még a felülés is komoly kínokat okozott.
-Azonnal idehozom a kisasszonyt-állt fel mellőlem, majd néhány örökkévalóságnak tűnő pillanattal később vissza is tért hozzám az én kis apróságommal a kezeiben.-Íme, a kis Lilly Cullen-helyezte Őt a karomban, amitől a szívem azonnal nagyot dobbant.
Olyan volt, mintha nélküle nem lettem volna teljes. Mintha az idő alatt, amíg nem volt mellettem, a szívem egy kis darabja elveszett volna belőlem, mintha…az a kis darab immár benne dobogna. És a szívem csak az Ő szívével ver teljeset.- 2200 grammal és 40 centivel született-mosolyogta Addison, amint ismét mellém helyezkedett a kórházi széken.-Minden értéke normális, a fejkörfogata 31 cm, a haskörfogata pedig 30,5 cm-folytatta, amitől a lelkem ismételten megkönnyebbült. Semmi más nem számított, minthogy egészséges legyen.-Vért is vettünk tőle, ami… nem igazán tetszett neki-nevetett fel alig hallhatóan, mire én is halkan kuncogva simítottam meg ujjaimmal Lilly pici arcocskáját- De a vérképe teljesen normális eredményeket mutatott. Nem vérszegény és nincs semmilyen örökletes vérbetegsége sem. Egészséges.
-Ennél jobb hírt nem is kaphat egy anya-sóhajtottam, miközben szemeimet ismét visszirányítottam kicsi lányom békésen pihenő vonásaira.
Amint pici lélegzetei nyomán megemelkedett kicsike kis mellkasa, még…mindig alig hittem el, hogy Ő valós, hogy tényleg itt van. Hiszen nem is annyira rég még a hasamban volt, és…szinte felfoghatatlan volt számomra, hogy ez az aprócska emberi lény immár nem odabent, hanem a karjaimban pihenget.-Semmihez sem fogható…-mosolyogtam, amint megsimítottam Lilly pici ujjait. Olyan, mint egy csoda.


[...]



9 megjegyzés:

  1. Jaj Carlyyyyyyy az volt a célod hogy teljesen meghatódjunk???????? ( legalább is engem sikerült könnyekig meghatnod ) ez a feji már most nagyon szép, most még kíváncsibbá tettél! örülök hogy Carlisle állapota stabil.
    Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Johanna! :)
      Igen, némiképp ez volt a célom ^^
      Örülök, hogy tetszett ez a kis előzetes, amint tudom, hozom majd a teljes fejezetet.
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  2. Szia Carly!
    Ó, szegény Carlisle! :S De legalább meggyógyul majd és Lilly megismerheti az Apukáját. :P
    Már alig várom a folytatást. :P
    Puszi, Vikki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Vikki! :)
      Igen, Lilly meg fogja ismerni az apukáját :) Különleges kapcsolat lesz ám az övék.
      Amint tudom, hozom a folytatást!
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  3. Ez a rész ez most így úgy nagyon eléggé rendben volt. Na érted.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, "Névtelen"!
      Örülök, hogy elégedett voltál ezzel a kis részlettel. Amint tudom, hozom a teljes fejezetet is.
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  4. I like it!
    by: N. V.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Heló, N.V.!
      Jó újra itt látni téged ;)
      I'M HAPPY, BECAUSE YOU LIKE IT!
      Carly

      Törlés
  5. Hát ez eddig szuper.Carlisle rendbe jön ennek nagyon örülök.Alig várom, hogy folytasd.Nem foglak siettetni eszem ágában sincs.Csak annyira jó a blogod nem tudom elégszer mondani és alig bírom abbahagyni ha elkezdem .Remélem nyára lesz új feji de ha nem tudok várni.
    Puszi! Viki

    VálaszTörlés