2014. december 28., vasárnap

Díj :)

Sziasztok!
A blog nemrég egy újabb díjjal gazdagodott, amint nagyon szeretnék megköszönni Elizabeth-nek! :)





Szabályok:

- köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad
- küldd tovább 10 embernek
- írj 10 dolgot magadról
- válaszolj 10 kérdésre
- tegyél fel 10 kérdést



10 dolog magamról:
  1. Imádom az állatokat
  2. Egyetemista vagyok
  3. Imádok írni, olyan ez, mint valami függőség :)
  4. Egyik álmom eljutni Seattle-be, valamint a Yellowstone Nemzeti Parkba
  5. Már simogattam igazi farkast (gyönyörűek, komolyan mondom)
  6. Németül és angolul is beszélek
  7. Szeretnék megtanulni olaszul
  8. Imádok sütni/főzni
  9. Mostanában sorozatfüggő vagyok :)
  10. Maximalista vagyok

1.Mióta írsz, miért kezdtél írni?

Régebb óta írok, mint blogolok.
Ha jól emlékszem, hetedikes koromban kezdtem neki az első történetemnek, aminek a címe Rémálomból valóság volt. Ez volt az első szárnypróbálgatásom, amit egy újabb követett az Egy szikrányi remény. Ez a két történet nem került fel blogra, mivel még közel sem voltak olyan kaliberűek, mint amik fent vannak. A legbüszkébb a Cullen’s Anatomy-ra és az Elhagyva című történetemre vagyok.


2. Városban vagy falun élnél szívesebben?

Ez nem könnyű kérdés. Mindkettőnek megvan az előnye. A falu nyugisabb, teli van csodás tájakkal, míg a városban minden könnyen elérhető. Nem tudom, melyiket választanám, de az egyik álmom, hogy legyen egy kis erdei nyaralóm :)



3. Voltál már külföldön? Hol?/ Ha nem, hova mennél szívesen?

Voltam már külföldön. Sok helyen jártam, de amit mindennél jobban imádtam, az az osztrák hegyek, az olasz kisvárosok, és a francia óceáni térség. 



4. Kedvenc sorozatod?

Nem tudnék egyetlen kedvenc sorozatot kiemelni. A legjobban talán a Grace Klinikát és a Doktor House-t szeretem, de új kedvenceim listájára felkerült a The Walking Dead, a The Strain és a Bűbájos boszorkák. [ezek most az új felfedezettjeim :)]



5. Tél vagy nyár?

Tél. Egyértelműen a telet szeretem. Imádom a hóesést. Emellett hidegben sokkal jobban érzem magam. (KÁR, hogy idén nem hullott még hó)



7. Kiről mintázod a karaktereidet?

Miután nagyrészt Twilight karakterekről van szó, nem nagyon formálok rajtuk, hogy ne vesszen el az, amitől ők azok, akik. De mindig csempészek bele magamból valamennyit, amitől mégis az enyémek lesz. Valamint, amikor megalkotom mondjuk a gyermeki szereplők személyiségét, Ők olyanok, mint amilyennek majd a saját gyermekeimet képzelem. :) [Ez mondjuk még messze van.]



8. Számítógép vagy Laptop?

Laptop. A számítógép nem hordozható úgy, mint a laptop, ami miatt az utóbbi sokkal praktikusabb.



9. Tervben van, hogy a jövőben kiadsz egy könyvet?

Erre nem igazán tudom, mit mondjak. Nem hinném sajnos, mivel olyan pályára készülök, ami mellett nem igazán lehetséges. De mint mondani szokás: „Soha ne mondd, hogy soha” :)



10. Ha találkozhatnál egy írónővel (akinek szereted a könyvét/könyveit) ki lenne az?

Priscille Sibley :) Most olvasom a Csillagpor című könyvét [ The promise of Stardust ] és valami lenyűgöző. Gyönyörű történet. (Na, meg persze Stephenie Meyer)




Az én kérdéseim:
1: Mi a kedvenc filmed? Miért?
2: Mi a kedvenc könyved? Miért?
3: Mi inspirál téged az írásra?
4: Mi a kedvenc ételed?
5: Hová mennél szívesebben? Hegyek vagy tengerpart?
6: Beszélsz valamilyen idegen nyelven?
7: Kutya vagy macska? [VAGY mindkettő :) ]
8: Mi a kedvenc állatod?
9: Milyen sorozatokat nézel?
10: Volt már olyan álmod, ami valóra vált?




Akiknek küldöm:



30 megjegyzés:

  1. Carly ugye nem felejtettél el minket?

    VálaszTörlés
  2. Szia, Johanna!
    Soha nem felejtenélek el titeket :)
    Ha szerencsém van (és remélem, hogy az lesz), egy hét múlva véget ér a vizsgaidőszakom, és már állok is neki írni :)
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  3. Szia örülök hogy nem felejtettél el minket. Amúgy most totálisan meg tudlak érteni én holnap felvételizek! Nagyon félek tőle már most!
    Puszi! Johanna

    VálaszTörlés
  4. Köviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
    KÖVI! KÖVI! KÖVI! KÖVI! KÖVI!

    VálaszTörlés
  5. Szia Carly:)
    Meg szeretném tudni hogy mikor hozod a következő részt

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Most ért véget a vizsgaidőszakom, igyekszem majd sietni a fejezettel :)
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  7. szia Carly mikorra várható a következő fejezet?

    VálaszTörlés
  8. KÖVIT AKARUNK!
    Már semmi kifogásod nem lehet, úgyhogy dolgozz meg a szeretetünkért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem akkor is szeretni fogjuk, ha a vizsgái után először pihen és mondjuk úgy hétvégére hozza a kövit.
      Puszika! Johanna

      Törlés
  9. Szia Carly mikorra hozod a következő fejezetet?

    VálaszTörlés
  10. Szia ha nem vagyok túl indiszkrét megkérdezhetem, hogy mikor hozod a kövit?

    VálaszTörlés
  11. szia ugye nem felejtetted el az olvasóidat?

    VálaszTörlés
  12. Ááááááá elvonási tüneteim vannak! Mentsen meg doktor néni vagy belehalok! Ááááá már pitvarfibrillációm van! Kell a kövi fejezet, vagy nem húzom már sokáig :'(

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Bocsánat, kissé szét vagyok esve, ami a lelkieket illeti, mivel nem bírtam, vagyis...nem volt időm levezetni a stresszt, amit a vizgaidőszak okozott, amitől szétcsúsztam lelkileg, és egy elég nehéz szakaszon megyek most át. Még annak ellenére is, hogy minden vizsgám sikerült, kimerültem, mind testileg, mind lelkileg. De igyekszem minél hamarabb összeszedni magamat, folyamatosan a gép előtt ülök, és próbálok írni.
    Sosem felejtenélek el benneteket, minden nap a fejemben vagytok, hogy már mennyire várjátok az új fejezetet, és emiatt nem is tudjátok, milyen lelkiismeretfurdalásom van.
    Igyekszem, higgyétek el!
    Puszi! Carly

    VálaszTörlés
  14. Semmi baj tudjuk hogy nem felejtesz el minket. Így is szeretünk téged és türelemmel várunk amíg felépülsz lelkileg.
    :-)

    VálaszTörlés
  15. Szia megkérdezhetem hogy kinek a szemszögéből írod a következőt én pl. szívesen olvasnám Carlisle szemszögéből.

    VálaszTörlés
  16. szia vagy nem akarok tolakodó lenni agy ilyesmi

    VálaszTörlés
  17. szia Carly folytatod a blogot mert már régóta olvastam a komikat meg azt is hogy már vége van a vizsgaidőszakodnak is de megvárjuk amíg lelkileg felépülsz. türelemmel várjuk a következő fejezetet

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!
    Köszönöm a türelmeteket! Szerencsétlen módon újabb tanulós időszakba csöppentem bele, mivel újabb vizsgáim jönnek (amolyan évközi vizsgák), és tényleg nagyon sajnálom!
    Folytatom még a blogot, ígérem!
    Egyébként a következő rész eleje a már bemutatott kis részlettel kezdődik majd Esme szemszögéből, és Carlisle szemszögével tervezem folytatni (amit el is kezdtem már)
    Még rengeteg mindent szánok a történetbe, el sem tudjátok képzelni, mennyi mindent. És mindenképp meg akarom osztani majd veletek.
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  19. Örülünk hogy visszaírtál nekünk én már nagyon várom a következő fejezetet. Sajnálom hogy ennyi vizsgát írsz de csodállak hogy még a blogot is vezeted a tanulnivalók mellett. Türelemmel várom a kövit.

    VálaszTörlés
  20. Szia Carly nem akarok türelmetlen lenni meg minden de szeretném megkérdezni hogy mikor hozod a következő fejezetet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Sajnos még nem tudom, még 2 hétig évközi vizsgáim vannak, így addig semmiképp nem tudok leülni írni. De amint tudom, hozom.

      Törlés
  21. Szia mikor jön a kövi? :?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Sajnos még nem tudom, mint az előbb is írtam, még minimum 2 hétig nem tudok írni a vizsgák miatt. De igyekszem!

      Törlés
  22. Szia örülök hogy folytatod én szívesen olvasom majd Carlisle szemszögéből

    VálaszTörlés
  23. lehetne egy óriási kérdésem? javasolnál nekem pár twilight-os blogot? ha nem lenne nagy kérés ha esetleg nem szeretnél akkor sincs semmi baj de előre is köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Egyáltalán nem nagy kérés :) Én mindegyik blogot tudom ajánlani, ami a 'Kedvenc blogjaim' listában van kirakva a blogon. Sajnos sokon közülük már nincsenek friss fejezetek, de az eddig megírtakat is mindenképp megéri elolvasni :)
      Puszi!
      Carly

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm a Cullen Family-t már én is olvastam nekem is tetszett.
      És nagyon köszönöm hogy visszaírtál nekem!<3

      Törlés
  24. Szia mikorra várható a kövi fejezet????

    VálaszTörlés