2011. szeptember 16., péntek

Gyógyító szerelem XLI. Fejezet

Sziasztok!
Még is csak elkészült ez a fejezet, hála az új Breaking Dawn előzetesnek :) Rengeteg ötletet adott, és remélem el fogja nyerni a tetszéseteket! Megjegyzem, az esküvő második fele még hátra van!
Puszi!
Carly :)



Augusztus 10.




-Te meg mi a csudát művelsz?-nézett rám kérdően Addison.-Nem kéne öltöznöd?
-Nem-ziháltam futás közben.-Még nem!
-Esme, állj le!-szólt rám kissé emelt hangon.-Semmit nem érsz azzal, ha túlhajtod magad.
-Félek…mi lesz…ha nem tetszem…Carlisle-nak -lihegtem tovább.
-Elég volt-állított le határozottan-most azonnal velem jössz!
-Addison!
-Nincs semmi Addison-húzott magával az emeletre.-Gyorsan megfürdesz, és már indulunk is az esküvődre. De ezt miért nekem kell mondanom?
-Nem tudom-szöktek könnyek a szemembe.-Annyira megrémültem, amikor a tükörbe néztem, hogy minden szabadidőmet edzéssel töltöttem. Ma sem hagytam abba, csak amikor a kicsiknek kellett enni adnom.
-Istenem! Miért csináltál ilyen hülyeséget?
-Mint mondtam, fogalmam sincs-válaszoltam, miközben lassan elértünk a fürdő elé.
-Tessék-nyomta a kezembe a törölközőket.-De most siess! Már nincs sok időnk.
-Rövid pórázon tartasz-nevettem fel halkan, majd miután becsuktam az ajtót, sietve kapkodtam le magamról az összes ruhámat.
A meleg víz kifejezetten jól esett a feszült idegállapotomnak. Az izmaim lassan ellazultak, az ereim kitágultak a melegben, és lassan minden idegességem alább hagyott, ahogyan a levendula illatú tusfürdővel alaposan megmosakodtam.
Amint kiszálltam, gyorsan megfésülködtem, de még így is látszott, mennyire nyúzott az arcom a napok óta tartó koplalás miatt. El sem hiszem, hogy ezt tettem magammal.
-Jól vagy?-kopogott be aggódva.
-Persze-vágtam rá azonnal.-Mindjárt megyek.
-Nem tudsz változtatni a történteken-tette kezét nyugtatóan a vállamra.-Különben sem nézel ki rosszul. Csak a szemeid karikásak, de olyan vékony vagy, amit minden anyuka megirigyelne. Carlisle elégedett lesz veled.
-Majdnem tönkretettem magamat-sóhajtottam.-Normális ez?
-Talán szülés utáni depressziód van-állapította meg komolyan.-De ezzel most ne foglakozz. A mai nap csak a tiéd, és ezt semmi nem ronthatja el.
-Köszönöm!-öleltem magamhoz hálásan.
-Nincs mit köszönnöd-húzódott arcára széles mosoly.-Nos? Készen állsz?
-Készen-húzódott az én arcomra is szelíd vigyor, miközben nekiállt, hogy kicsinosítson engem az esküvőre.
Addison nagyon tehetséges sminkes volt. Egy fekete szemceruzával halványan megkontúrozta a szememet, hogy ne látszanak a kimerültség lila karikái, majd miután ezzel megvolt, egy elég élénk színű rúzzsal pontosan kifestette a számat. Az arcomra halvány púderrel rózsácskákat csinált, a hajamat pedig konty magasságba tűzte, de ahelyett, hogy föltekerte volna hagyta, hogy a göndör tincsek leomoljanak a vállamra. Mintha nem is én tekintettem volna vissza magamra a tükörből.
-Meseszép vagy!-hangzottak ezen szavak lelkesen ajkaiból.-Mint egy mesebeli hercegnő!
-Az azért túlzás- vörösödtem el azonnal, miközben elégedetten néztem a fehér ruhával borított- talán már túlzottan is vékony -testemet.  Nyoma sem volt annak, hogy valaha is terhes voltam. Talán még is megérte ennyit szenvedni? Egyedül a csípőm tűnt kissé szélesebbnek a réginél, de már ez sem zavart igazán.
-Mikor jön anya?-néztem rá kérdően.
-Azt mondta mindjárt itt van-válaszolta.-Addig ne nagyon mozog, nehogy koszos legyen ez a csodálatos ruha.
-Valóban gyönyörű-helyeseltem bólintva, majd hirtelen megcsapta a fülünket Carlisle Mercedes-ének dudája.
-Carlisle kölcsön adta az autót?-lepődtem meg hirtelen.
-Azt szerette volna, ha a kocsi más szempontból is avatott lenne-nézett rám célzóan.-Vajon mire gondolt?
-Te is pontosan tudod-böktem meg kacagva, miközben anya is megérkezett a mi kis társaságunkba.
-Kicsim, te egyszerűen csodálatos vagy!-kapta kezeit szája elé meghatottan.
-Köszi, anyu!-sütöttem le a szemeimet zavaromban.
-De mit ácsorgunk itt? Vár minket a templom-ragadott karon, majd úgy, hogy nehogy bekoszolódjon a fehér anyag, kisiettünk a fehér virággal az orrán díszelgő fekete Mercedes elé.
Az úton végig nagyon izgultam. Az ujjaimat idegesen tördeltem, nehogy a ruha anyagát kezdjem el gyűrögetni, és mire a templom elé érünk, egy szövethalmaz maradjon belőle. Szerencsére azonban a ruha megmenekült ettől a szörnyű sorstól, és mikor megálltunk a templom hatalmas ajtói előtt, nagy levegőt vettem, és kiszálltam az autóból, ahol apu már izgatottan várt,
-Istenem, Esme, milyen gyönyörű vagy!-morzsolt el egy apró könnycseppet a szeme sarkában.
-Köszi, apu!-öleltem meg óvatosan.
-Akkor indulhatunk?-nézett rám érdeklődve.
-Csak ne hagyd, hogy elessek-nevettem fel halkan.
-Soha-mondta határozottan, majd belé karolva léptünk be a templom hatalmas, fából készült kapuján.
Odabent rengeteg ember üldögélt a székeken, akik mind felpattantak a helyükről, amint beléptem az épületbe. Ott volt Emmett, Izzie, Derek, Carmen, Lily, Nick, Alex meg még sok olyan ember, akikkel találkoztam a kórházban látogatásaim során. És Ő… 
Szőke haja aranyként csillant meg a mögötte fellobbanó gyertyafényben, és fehér bőre mintha porcelán vagy márvány hatását keltette volna tökéletes vonásaival. Egy csodálatos fekete-fehér öltöny volt rajta, ami csak még jobban kiemelte haja arany színét. Éreztem, ahogyan felgyorsul a pulzusom, és egyre görcsösebben kapaszkodom apa karjába. Nem mintha eddig nem reagáltam volna ilyen hevesen a jelenlétére, de ebben a helyzetben, még is kínosan hatott.
-Parancsoljon, Dr. Cullen-nyújtotta oda kezemet apám.-Mostantól az Öné.
-Köszönöm, Peter!-szorította meg a kezemet, miközben izzó tekintetét rám szegezte.-Gyönyörű vagy!
-Köszönöm!-suttogtam, miközben anya is megérkezett Rosalie-val és Jasperrel a babakocsiban. Hihetetlen volt, milyen nagyot nőttek az elmúlt időszakban. A fél karomnyi kisbabák hét hónap alatt élénk, értelmes csecsemőkké fejlődtek, akik teli energiával töltik fel a mindennapjainkat. Néha el sem hittem, hogy mindez a valóság része.
-Tisztelt egybe gyűltek!-kezdett hozzá a pap.-Ma azért jöttünk ide, hogy Isten színe előtt is egy párrá avassuk az itt megjelent Dr. Carlisle Cullent és jövendőbeli feleségét, Esme Anne Platt-ot. Mert amit Isten összeköt, azt ember szét ne válassza!-ekkor Carlisle felé fordult, aki még mindig a kezemet szorongatta, majd feltette az ilyenkor szokásos legfontosabb kérdést.
-Carlisle Cullen, kívánja feleségül venni az itt megjelent Esme Anne Platt-ot? Mellette fog állni jóban; rosszban, egészségben; betegségben, míg a halál el nem választ?
-Igen, még a halál után is-jeletette ki határozottan.
-Esme Anna Platt-fordult most hozzám-férjedül fogadod az itt megjelent Carlisle Cullen-t? Szerető felesége leszel jóban; rosszban, egészségben; betegségben, míg a halál el nem választ?
-Túl a halálon is-gördült le egy könnycsepp arcom vonalán.
-Kíván valamelyikük mondani valamit?-tette fel a végső kérdést.
-Én igen-válaszolta szerelmem, miközben szemeit az enyémba mélyesztette.-Esme, tudnod kell, hogy még soha életemben nem találkoztam hozzád hasonló nővel. Kedves vagy, szeretettel teli, lelkiismeretes, és nem utolsó sorban gyönyörű. Teljesen megbabonázol a tekinteteddel, és el sem tudnám képzelni az életemet nélküled. Ha nem lennél, egy senki lennék a világban, aki magányosan éli le a mindennapjait a kórház és a hatalmas, még is üres ház között. Tudnod kell, mennyire szeretek, és büszke vagyok, hogy te vagy a gyerekeim anyja. Nagyon szeretlek!
-Én is szeretlek!-nyögtem ki meghatottan, de ennél többre nem futotta örömtől zokogó szívemnek. Egyszerűen csak boldog voltam, és ezt a boldogságomat úgy éreztem semmi nem tudja elűzni, még maga a halál sem.
-Ezennel házastársakká nyilvánítom önöket. Mostantól hivatalosan is Mr. és Mrs. Cullen a nevük. Csókolja meg a menyasszonyt!
Azzal Carlisle nem is tétlenkedett, mohón vette birtokban cseresznye színű ajkaimat, amit én is heves csókokkal viszonoztam.
Hogy hittem-e eddig a csodákban? Nem, de Carlisle megtanított arra, hogyan higgyek a lehetetlenben. Így lettem rövid időn belül az, akinek soha nem tudtam volna elképzelni magam azóta a szörnyű nap óta, mikor bekerültem a kórházba. De immár megtörtént, és ki merem mondani…Élő vagyok!

Carlisle így nézett ki az esküvőn :)

Esme pedig ezt a ruhát viselte :)




6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez valami csodálatos és romantikus volt. Nem értem, hogy Esme minek koplaltatta magát, hiszen Carlisle mindenképp szerette volna. Valami csodálatos volt az esküvő, Esme annyira gyönyörű volt és Carlisle szavai is nagyon meghatottak.
    Alig várom a következőt.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hirtelen nem nagyon jutok szóhoz, de megpróbálok értelmes komit összehozni...
    Egyszerűen csodálatos volt! Erre tényleg nem tudok jobbat mondani. *-*
    Kicsit ugyan értetlenül néztem, amikor az elején azt olvastam, hogy Esme mennyire sanyargatta magát azért, hogy tökéletes legyen. Ő egyébként is tökéletes lett volna, Carlisle-nak meg úgyis ő legszebb, erre nem lett volna semmi szükség. De hát ezt pont én mondom, szerintem ugyanezt csináltam volna a helyében. :P
    Ahogy Carlisle-t leírtad a templomban... komolyan láttam magam előtt. *-*
    A végén erősen megkönnyeztem Carlisle monológját. Annyira szép volt! Nem csoda, ha Esme nem tudott már erre mást mondani, mint azt, hogy ő is szereti. :)
    És a végén a képek! Annyira jók lettek! :D
    Nagyon tetszett és már alig várom a folytatást! :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  3. Szia, Alicebrandon!
    Örülök, hogy tetszett :) Esme kicsit meggondolatlanul koplalt, de érthető volt a félelme, hogy nem tud megfelelni Carlisle-nak. Én is félnék :D
    Carlisle-tól mást nem is várhattunk, nem igaz?
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  4. Szia, Winnie!
    Örülök, hogy tetszett a fejezet :)
    Nem gondoltam volna, hogy ilyen hatása lesz :)Mellesleg Esme helyében én is ezt tettem volna, bár ő nála némi köze van a dologhoz a szülés utáni depresszió enyhe lefolyásának, amit az esküvő miatti stressz kicsit előhozott. Azt viszont megígérem, hogy ennek nyoma sem lesz a következő részekben (sőt utána sem)Carlisle-tól mi mást vártunk? :D Ő a legcsodálatosabb férfi <3
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  5. Sziaa!
    Észre se vettem (ismét), hogy itt a friss... Pedig annyit néztem az oldid! Bár az is igaz, hogy mostanában eléggé bamba vagyok... De a fejezetről:
    Ez az esküvőőő... Mesésen írtad meg! ♥ Egyszerűűűen gyönyörűű volt. Majdnem sírtam. Carlisle szavaii... Irtóóra tetszett az egész! :)
    Mást nem nagyon tudok mondani, nem jutok szóhoz... De most sajna mennem kell. Hosszabb komit sajnos nem tudtam írni. :S De majd bepótolom legközelebb!
    Várom a frisst!
    Puszíí:
    CsicseriiGurll

    UI. van nálam friss! :) Remélemírsz egykét szót! :)
    http://csicseriigurll.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Szia, Csicserii Gurll!
    Nincs semmi gond :) Örülök, hogy írtál :) Örülök, hogy tetszett a fejezet :)Nekem ennyi is elég, köszönöm! Nem várok hosszú komit, csak pár szó is elég :) (ezt mindenkinek mondom)
    Már voltam nálad, és komiztam!
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés