2011. szeptember 3., szombat

Gyógyító szerelem XXXIX. Fejezet

Sziasztok!
Ismét egy friss fejezettel jelentkeznék :) Ezt a rövidített hétnek köszönhetitek, bár még így is van mit tanulnom, de szerencsére még nem annyi. Jó olvasást!
Puszi!
Carly :)



(Esme szemszöge)



-Most megfürdetünk titeket-vettem a kezembe Jazzt, míg Carlisle Rosalie-t is kiemelte békés álmából.
-Remélem nem fognak megint akkora rumlit csinálni-kuncogott fel halkan.
-Nem hiszem-simítottam meg kisfiam buksiját -akkor nem volt valami jó a hangulatuk, és azért voltak annyira morcosak.
-Emlékszem, amikor először a kezembe adták Rose-t, már akkor is megjegyezte a nővér, mennyire nem szereti a melegvizet-sóhajtotta.- Azóta mennyi minden történ…
-Sokat nőttek, az biztos-vettem le kisfiamról az utolsó ruhadarabot is, majd lassan a kellemesen meleg vízbe helyeztem.
-Most tényleg nem sír-lepődött meg szerelmem.
-Biztosan örülnek az ajándékodnak-húzódott arcomra apró vigyor.
-Szerencsére gyerek méretben is meg tudtam csináltatni, ezért már öt éves korukban is felvehetik, ha akarják-magyarázta.
-Egy ilyen csodálatos ajándékot ki ne szeretne?-tisztítottam meg közben Jazzy arcát.
-Remélem, hogy igazad lesz-öltöztettük fel a gyerekeket, miközben lassan mi is elkezdtünk visszarázódni a napi rutinunkba.
Kedvesem átöltözött a munkába menetelre, miközben én is tiszta ruhát vettem magamra, mivel nekem is volt elintéznivalóm az iskolában. Gondoltam, nem baj, ha a gyerekeket is magammal viszem, ezért alaposan betakargattam őket a babakocsiba, nehogy megfázzanak a hűvös levegőn.
-Biztos, hogy ne vigyelek el?-nézett rám érdeklődve.
-Nem kell, jót tesz most egy kis séta-vettem magamra a kabátomat.
-Miért kell bemenned az iskolába?
-Carmen helyettesít engem, amíg szabadságon vagyok-kezdtem magyarázatba-és mondta, hogy a gyerekek már nagyon hiányolnak.
-Ezért bemész meglátogatni őket-érte el a felismerés.
-Pontosan-bólintottam, miközben megmarkoltam a babakocsit, majd lassan elindultam az iskola felé.
-Szia, Esme! Hát megjöttél?-üdvözölt engem Carmen.
-Csak bejöttem meglátogatni az osztályomat-válaszoltam.
-Nem is tudod, mennyire hiányolnak téged-mesélte lelkesen.- Mindig azt mondják, hogy Esme néni ezt így csinálta; meg úgy tanította…
-Nem is hittem volna, hogy ekkora befolyással lennék rájuk-néztem rá meglepetten.
-Nézd  csak meg a saját szemeddel-nyitotta ki az ajtót,  mire az eddig csendes osztálytermet hangos zsivaly zaja töltötte be egy pillanat alatt.
-Esme néni, de jó, hogy itt tetszik lenni-ölelt magához hirtelen Nick.
-Én is örülök, kincsem-simítottam meg az arcát boldogan.
-És ők a tanárnéni kisbabái?-kérdezte érdeklődve Lily a babakocsi szélébe kapaszkodva.
-Lily, csak óvatosan-szedte le a csimpaszkodó kislányt a kocsiról-nehogy kiborítsd a piciket!
-Ugyan, Carmen, nem lesz semmi baj-léptem oda a megszeppent Lily-hez.
-Én nem akartam rosszat csinálni-csöppent ki egy könnycsepp pici szeméből.
-Nem csináltál semmi rosszat-simítottam meg az arcát-csupán csak megijesztetted Carmen nénit.
-Elbűvölő kisbabák-vette alaposabban szemügyre őket kolléganőm.
-Szerintem mindenben Carlisle tulajdonságait örökölték-húzódott arcomra apró mosoly.
-Tényleg nagyon hasonlítanak-állapította meg nevetve-de nem csak rá, hanem rád is.
-Esme néni, mikor tetszik visszajönni?-tette fel a következő kérdést Lily.
-Nem tudom-válaszoltam komolyan.-Ha a kisbabáim elég nagyok lesznek, akkor mindenképpen visszajövök.
-Örülök, hogy a tanárnéninek és a bácsinak vannak gyerekei-húzódott arcára őszinte mosoly.
-Köszönöm, kicsim!-öleltem magamhoz.
-Nincs, mit Esme néni-ölelt viszont, majd egy gyors búcsúzást követően lassan elindultam, hogy lefektessem a kicsiket…



(Carlisle szemszöge)



-Szia, kicsim!-szóltam bele a telefonba, miközben az utolsó aktákat pakoltam be a táskámba.-Haza értél?
-Már a kicsiket is lefektettem-válaszolta nyugodtan.- Te mikor jössz?
-Csak a papírokat kell elrendeznem, és már indulok is haza-húzódott arcomra széles vigyor.
-Ennek örülök-sóhajtotta-már azt hittem, hogy bent kell maradnod éjszakára.
-Te csak ne reménykedj!-kuncogtam halkan.
-Nem is szándékoztam-nevetett fel ő is.-Itthon várlak.
-Sietek!-dobtam neki egy puszit.-Szia!
-Szia!-rakta le a telefont, miközben sietve indultam útnak a parkoló felé.
Minnél hamarabb szerettem volna otthon lenni. Hiányzott a családom, és ezt semmilyen munka nem tudta elfeledtetni velem, akármiről is legyen szó. Még a műtőben is fel-felvillant néha szerelmem életvidám arca, ami erőt adott, amikor semmi más nem vigasztalhatott volna. Számomra ők voltak a remény.
-Siettem, ahogy tudtam-öleltem magamhoz hevesen, mikor megláttam boldog arcát.
-Istenem, de hiányoztál-húzott magához mosolyogva.
-Te is nekem-sóhajtottam.-Nem is tudtam másra gondolni, mint rád.
-Készítettem vacsorát-ragadott karon, miközben a konyha felé kezdett húzni.-Valami könnyűt akartam készíteni, mert estére nem jó ötlet zsírosat enni. Ezért esett a választásom a párolt csirkemellre.
-Azt imádom-lelkesedtem fel hirtelen.-Zöldséggel vagy krumplival?
-Természetesen zöldséggel-válaszolta.
-Te olvasol a gondolataimban-nyomtam puszit az arcára.
-Csak jól ismerlek-ültünk le egyszerre az asztalhoz, majd kényelmesen álltunk neki a már megmelegített finomságnak.
Esme mindig is remekül főzött. Pontosan tudta, mit kell kezdeni az étellel ellentétben velem. Ezért mindig is becsültem, és becsülni fogom.
-Na, hogy ízlik?-nézett rám kíváncsian.
-Isteni-válaszoltam elégedetten-ennél jobbat még sosem ettem.
-Ennek örülök-húzódott arcára szerény mosoly.
-Ne szerénykedj!-simogattam meg bátorítóan.-Fantasztikus vagy!
-Azért remélem, nem a főztömért szerettél belém-kuncogott fel halkan.
-Talán annak is van némi köze hozzá-húzódott arcomra széles mosoly.-De mint mondtam, azért szeretlek, aki vagy. Se több, se kevesebb nem számítana.
-Aranyos vagy-hajolt közelebb suttogva, miközben egy könnyed mozdulattal összeforrasztottam az ajkainkat.
-Nem kéne aludnunk?-váltam el tőle egy pillanatra.
-Talán-válaszolta-de itt is maradhatunk.
-Sajnálom, de holnap dolgoznom kell-simítottam meg puha arcát.
-Értem-húzódott hátrébb önfegyelmezően.
-Kárpótollak, ígérem-nyomtam puszit az arcára, miközben lassan elindultunk a hálószobánk felé.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez a fejezet is nagyon jó lett. Szegény kislány nagyon megijedhetett, amikor Carmen rászólt, hogy ne csimpaszkodjon a babakocsiba. Pedig ő csak a piciket szerette volna megnézni. Az ikrek már elég jól tűrik a fürdetést. Pedig a nővér szerint Rosalie nem nagyon szereti a melegvízet. A vacsora nagyon jó lehetett. Kíváncsi vagyok a kárpótlásra.
    Alig várom a következőt.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  2. Szia, Alicebrandon!
    Lily egy elég kíváncsi kislány, így akaratlanul cselekedett veszélyes dologot :) De tény, hogy Carmen is megijedt, hiszen Esme babái még csak két hónaposak :)
    A kárpótlásra nemsokára sor kerül!
    Sietek a folytatással!
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Annyira aranyosak voltak a gyerekek, ahogyan örültek Esmének. :) Szegény Lily jól megszeppent, de egy pillanatra én is megijedtem, hogy valami baja lesz a babáknak, amilyen hirtelen cselekedett. :)
    És milyen édes lesz majd Jazz és Rosie, ha már ötéves korukban is fölvehetik az ékszereiket. :D Biztosan örülni fognak nekik ők is. :)
    Remélem, hamarosan megint lesz egy kis idejük egymásra és Carlisle tudja majd kárpótolni Esmét. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  4. Szia, Winnie!
    Igen, szegény Lily eléggé megszeppent, de szerencsére nem történt semmi gond :)
    Fel is fogják venni az ékszereket, ez biztos :D
    Nemsokára ki fogja engesztelni Esme-t, megígérem :)
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés
  5. Sziaa!
    Örülök, hogy felkerült a friss, és tudok komizni!
    Ügyes munka volt az egész, nekem személy szerint nagyon tetszett! Remélem mihamarabb hozod a frisst, kíváncsi vagyok a folytatásra!
    Örültem, hogy a kicsinek nem esett bajuk!
    Na, de most már sajnos mennem kell.
    Feltettem én is a frisst, ha van kedved légyszi komizz!
    SZia:

    CsicseriiGurll.

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Örülök, hogy jártál itt :D Köszönöm, ez nagyon jól esett! :)
    Szerencsére nem történt semmi baj :)
    Sietek a fejezettel, csak hát suli.. :(
    Voltam nálad, és komiztam is! :D
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés