2012. augusztus 17., péntek

Díj és némi mondandó

Sziasztok!
Ismét visszatértem, és bocsánat, ami miatt ennyire hirtelen eltűntem. Sietek mindent pótolni, mind olvasást, mind írást, mind cserét illetően, ám azt kell mondanom, hogy hamarosan megint eltűnök egy kis időre. Természetesen nem lesz ilyen hosszú idő, mint ez, ebben biztos vagyok. De ami miatt itt vagyok...



Szeretném megköszönni a díjat Winnie-nek és Lilly-nek! Mindig öröm díjat kapni :)

Mit kell tenni:
-11 dolgot magamról
-A jelölő minden kérdésére válaszolni kell
-11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
-11 embert kell jelölni és linkelni
-Nem jelölhetsz vissza/ nincs visszaadás 

1. 11 mondandó
Nem tudom, lesz-e ennyi:
-Imádom az állatokat (szerintem már mondtam néhányszor :) )
-A lila a kedvenc színem, ami miatt sok lila cuccom is van.
-Anno a Narnia miatt voltam ennyire megszállott. 
-Grace klinika mániám is van :)
-Van némi tériszonyom ^^
Ennyi lenne, most semmi nem jut eszembe.

2. Válaszolni minden kérdésre

Mikor kezdtél el írni, és mit?
Már nem is tudom, mikor álltam neki írni, de már az is Twilight témájú volt. Azok sosem láttak napvilágot a nyilvánosság előtt, mindössze a legjobb barátnőm olvasta őket. Ami elsőnek ide is felkerült, az már a harmadik történetem volt, amit írtam magamnak, és azt már elég jónak éreztem ahhoz, hogy más is olvassa. Sosem bántam meg a döntésem.

Szeretsz olvasni? Ha igen, akkor inkább blogos történeteket, vagy könyveket?
Imádok olvasni, bár mostanában ez elmaradozott kicsit. Könyvet és blogot egyaránt előnyben részesítek, habár az utóbbi időkben inkább blogon olvastam, mert erre több időm volt, mint a könyvekre. De amint időm lesz, ismét nekiállok könyvet is olvasni.

Mi ad inspirációt leginkább az íráshoz?
Mindenképp a zenét mondanám. Anélkül nem is menne az írás, mindig hallgatok valamit.

Kik tudnak arról, hogy írsz?
A családom és néhány barátom tud róla. Eleinte nem mondtam el senkinek, mindössze Froeira, a legjobb barátnőm tudott róla, és most is olvassa minden írásomat. Sosem tudnám neki meghálálni, amit mindeddig tett.

Ha véget érne a Twilight láz, folytatnád az írást? Ha igen, milyen témában?
Huh, erre még nem gondoltam. Szerintem biztosan írnék még, de nem tudom, milyen témában. Talán valami hétköznapi lenne, esetleg valami misztikus. De mindez még messze van, nem de?

Egy blog vagy akár könyv esetén mi az a meghatározó tényező, ami segít dönteni abban, hogy el fogod-e olvasni, vagy sem? (téma, szereplők, stb.)
A téma az, ami megfog. Nem tudom, mi az, ami miatt elkezdek valamit olvasni, de valami a témában van benne, ami magához vonz.

Az írás mellett van-e még hobbid? Ha igen, mi az?
Zenélni és rajzolni is szeretek. Néhány éven át kutyás sportot folytattam, amit agility-nek hívnak, de már ezt már nem csinálom, mert amelyik kutyámmal ezt csináltam sajnálatos módon elpusztult, mikor valaki megmérgezte. Az új kutyusom is nagyszerű, de őt nem merem újra kitenni bármilyen veszélynek is, így csak az otthonomban tanítom.

Ha egy történetben (vagy fejezetben) korhatáros tartalom van, az általában zavar, vagy ugyanúgy olvasod, mint a nem korhatáros részeket?
Eleinte óvakodtam tőlük, de amint elkezdtem olvasni az ilyen részeket is, már egyáltalán nem zavart. Most már nem is fontolom meg, hogy tovább olvassam-e, mert tudom, hogy az, aki írja, az ízléssel ír le mindent, és nem...na remélem érthető. Itt konkrétan Winnie-re gondolnék, aki mindig nagyon szépen írja meg ezeket a részeket :)

Hány történetet írtál eddig?
Blogon három történet áll befejezetten, és egyet most is írok. Ezen kívül van néhány, amit sosem tettem ki sehova, mert nem voltak elég jók, és van, amelyik félbe is maradt. Ilyenem három van.

Milyen témákban szeretsz írni?
Twilight témában szeretek, amit kombinálok más témákkal, mint a Grey's Anatomy. És sosem maradhat el a romantika ^^

Ha választanod kellene az eddigi írásaid közül, melyikre vagy a legbüszkébb, melyik a kedvenced?
Huh, nem is tudom, mit mondjak erre. Talán a második történetem, a Gyógyító szerelem, ami a leghosszabb lett, azt szerettem nagyon nagyon. Ahhoz szeretnék most írni egy novellát, ami egy kis folytatása lenne a befejezésnek. De imádtam mind a három eddigi történetemet, és különösen az Elhagyva c. történetben született Aurora nőtt kifejezetten a szívemhez. Rövidebben mindet imádtam :)

3. Jelölte(i)m (nem lesz 11, amiért bocsánatot kérek)

4. Kérdéseim

1. Mi vett rá titeket az írásra? Mi adta meg a kezdőlökést?
2. Milyen témában szerettek írni?
3. Mit olvastok szívesen? Van valami, amiből ötletet merítetek?
4. Mi ad ihletet az íráshoz? Van valami praktikád, mikor megrekedszM
5. Kik tudnak arról, hogy írsz?
6. Mi az a téma, ami alapján nekiállsz olvasni egy könyvet?
7. Állatbarát vagy? (ennek nincs sok köze az íráshoz, de szerintem fontos ^^)
8. Milyen filmeket nézel szívesen? 
9. Milyen a számodra ideális könyv?
10. Korhatáros történetekről mit gondolsz? Mennyire zavar illetve mennyire olvasod el a könyvet?
11. Szeretnél kezdeni valamit az írással később is? 

Ennyi lenne. Köszönöm mindenkinek, aki nekem adta a díjat. Hamarosan mindent pótolok, amiben elmaradtam.
Puszi!
Carly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése