2017. december 24., vasárnap

MERRY CHRISTMAS! :)



KELLEMES ÜNNEPEKET MINDEN OLVASÓMNAK!

~*~


6 megjegyzés:

  1. Szia Carly!
    Nagyon örülök, hogy jelentkeztél. Már nagyon várom a folytatást.(bár Carlisle felépülését kicsit hiányoltam az eddigi fejezet(ek)ből.) �� Remélem, nem sokára felteszed a követkető fejezetet.
    ��OJW

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, OJW!
      Most lett vége a vizsgaidőszakomnak, így csak most kezdhetek el újra írni, de igyekszem minél gyorsabban hozni az új részt :D
      Carlisle felépüléséről a következő részben lesz szó, ennek az az oka, hogy az előző fejezetet sokkal hosszabbnak terveztem, de olyan hosszú lett volna már a rész, hogy úgy gondoltam a tervezett mennyiséget félbe vágom, és amit egy fejezetbe terveztem, azt kettőben írom majd meg. Tehát eredetileg Carlisle felépüléséről is az előző részben lett volna szó, de technikai okokból a következőbe kerül majd bele :)
      Ezt azért írtam le, mert eddig mindannyian ezt kifogásoltátok, de szeretném, ha tudnátok, hogy nem lett Carlisle elfelejtve :D

      Puszi!
      Carly

      Törlés
    2. Ezeknek a híreknek minf nagyon örülök, remélem a vizsgáid jól sikerültek. ;) Akkor szépen türelmesen várom a következő fejezetet. :)

      Törlés
    3. Szia!
      Igen, jól mentek a vizsgáim, minden meglett elsőre és kifejezetten jó eredménnyel :)
      Igyekszem hozni minél hamarabb a fejezetet, amint elkészül azonnal felteszem.

      Puszi!
      Carly

      Törlés
  2. Szia!
    Na mi újság, hogy állsz a fejezettel? :)
    Már nagyon várom, feldobná az egyforma napjaimat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A fejezet úton van, de mivel évközi demonstrációim voltak, így az elmúlt másfél hét teljesen kiesett az írást tekintve az egyetem miatt. A hétvégén ismét neki tudok ülni majd, így remélhetőleg minél hamarabb hozom majd az új részt :) És nekem megtiszteltetés, hogy feldobhatom a napodat :)
      Puszi!
      Carly

      Törlés