2013. január 27., vasárnap

Cullen's Anatomy [let's play!]

Sziasztok!
Most nem mással, mint egy képpel érkeztem az éppen futó történetemhez a Cullen's Anatomy-hoz. Előre el kell mondanom, hogy SPOILER, mert ez még rettenetesen messze van a történet jelenlegi álláspontjától, de mivel hosszú volt a kihagyás a szombati fejezet előtt, úgy gondoltam, mindenképp szeretnék valamivel előrukkolni, amivel mindenki kedvére tehetek. 

A játékról:
-az ötleteket kommentben kérném
-több nevet is írhattok, örömmel fogadom őket
-nincs időhatár
-nincs rossz válasz ;)




Az alaphelyzet: A képen látható kislány Carlisle & Esme kislánya lenne az elkövetkezendő távoli jövőben, ami még elég messze van a történet jelen állása szerint. Ti milyen nevet adnátok a kislánynak? Elárulom, én már kitaláltam, de kíváncsi lennék, ti milyen neveket találtok ki, illetve ti milyen névvel áldanátok meg az ifjú Cullen kisasszonyt. Remélem, sok érdekes ötlet érkezik majd. Puszi! Carly

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is: Nagyon aranyos kép lett! :)
    Akkor az ötleteim:
    - Mackenzie :D
    - Ginger /vagy Ginny, mert olyan kis vörös/ :D
    - Arya /nem tudom miért, talán csak túl sok Trónok harcát nézek az utóbbi időben/ :D
    - Isabella /nem Bella miatt, hanem csak azért, mert szerintem szép név/ :)
    - Lucy Anne /ez nem tudom miért/ :D

    Hm... több most nem jut eszembe. :D
    De kíváncsi leszek, hogy végül is hogyan fogod elnevezni ezt a kislánykát. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Winnie! :)
      Örülök, hogy tetszett a kép :D
      És annyira örülök ennek a sok névötletnek :D Hamarosan majd kiderül, mi lesz a kislány neve, amikor majd eljön az ideje, minden esetre az ötleteid közül mind nagyon tetszik :D Talán majd valamelyiket még viszont láthatod mondjuk második névként, mert volt itt olyan, amit én is fontolóra vettem :D
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  2. Szia:)
    Nagyon aranyos kép lett.
    Én Lorelai-nak nevezném, vagy Anne-nek.
    Az első a Szívek Szállodájából jött, és szerintem szép név.
    A második Esme második nevéből, ami szintén a kedvencem.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Alicebrandon!
      Először is öröm téged itt látni újra az oldalon :) És örülök, hogy tetszett a kép is :) A neveket is imádtam, nagyon tetszenek, és ki tudja, mit hozhat még a jövő? :D Még mondjuk messze van a történet szerint, de majd azért nemsokára mindennek eljön az ideje.
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  3. Szia Carly!
    Nagyon jó kép lett. :)
    Nevek: Lola vagy Grace.
    :D Kíváncsi vagyok mi lesz a kislány neve :)
    Puszi, Vikki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Vikki!
      Örülök, hogy neked is tetszett a kép :) És neked is csak ismételni tudom azt, amint mondtam már, hogy bármit hozhat még a jövő :D
      Puszi!
      Carly

      Törlés